هتل ایتالیا-مشاوره خرید دستگاه زمین /خرید کفشو / اسکرابر با راننده / زمین شور

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
0
آدرس
شهر تهران-
تلفن
88921020

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت توسعه صنعتی ابراهیم با سابقه درخشان 25 ساله با اخذ نمایندگی انحصاری برند های معتبر دستگاه های نظافت صنعتی و شستشو از کشورهای آلمان ، ایتالیا و اتریش آماده ارائه خدمات به تمامی کارخانه ها اعم از کارخانه های موادغذایی و لبنی، خودروسازی ، ساخت قطعات صنعتی، ریخته گری ، فولاد ، نیروگاه ها، پتروشیمی، نفت و گاز، شرکت های خدماتی ، ادارات دولتی ، فرودگاه ها ، ترمینال ها ، هتل ها، مجتمع های مسکونی و تجاری، مراکز خرید، بیمارستان ها، مکان های مذهبی، دانشگاه ها، مجتمع های تفریحی و ورزشگاه ها ... می باشد. تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت ابراهیم از یک سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش برخوردار است.

کف شوی ها یکی از پرکاربردترین دستگاه های مکانیزه نظافتی هستند چرا که در هر مکانی که رفت وآمد وجود داشته باشد وزمین آن مسطح باشد،می توان از دستگاه های کف شوی ،جهت شستشو وخشک کردن سطوح هموار استفاده می نمایند. این دستگاه ها با توجه به سطوح مختلف دارای برس های متنوعی می باشند.
مکانیزم دستگاههای اسکرابر به این صورت است که آب و مواد شوینده توسط برس دوار و یا غلطکی سطح را شستشو داده و با هدایت دستگاه به سمت جلو، تی عقب دستگاه همراه با مکش،سطح را تا 99% خشک می کند.

مزیت های اسکرابر (دستگاه کفشوی):
اسکرابرها ضمن بر خورداری از مکانیزمی پیشرفته به راحتی و با آموزش در مدت زمان کوتاهی، توسط اپراتور ساده قابل استفاده می باشد.
ویژگیهای خاص دستگاه های اسکرابر(کف شور)
1.ارایه دو مدل کابلی وباطری دار
2. کاربری آسان وقابل فهم برای هر فردی
3. جدا بودن مخزن آب تمیز وکثیف ودوجداره بودن دیواره آنها

اجزا ی تشکیل دهنده یک دستگاه کف شو :
1.مخزن آب تمیز
2.مخزن آب کثیف
3.برس دوار دستگاه
4.تی عقب دستگاه
پر فروش ترین دستگاه های اسکرابر (کفشوی )
1. اسکرابر دستی برقی RA55k60
2. کف شوردستی باطری دارRA55B40
3. کف شور دستی RA66KM
4. کف شوی دستی RA66BM
کد آگهی : 21587
بازدید : 10289
★★★★★★★★★★ 5/ 5 10289
Your رای: