هتل ایتالیا-اسکرابر بدون راننده کفشور زمینشور نظافت صنعتی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
فرنام صنعت پاکسا
آدرس
شهر تهران-
تلفن
0
موبایل
09123032675

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

مختصری در مورد شرکت RCM :
شرکت RCM در سال 1967 در شهر کازینالبوی ایتالیا تاسیس شد و در مدت زمان کوتاهی توانست با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا خود را به یکی از شرکت های مبتکر و طراح در زمینه تولید و ارایه سیستم های نظافتی مکانیزه تبدیل کند. امروزه شرکت RCM با تجربه ای 40 ساله رده کاملی از دستگاههای نظافتی مکانیزه را تولید و با خدمات پس از فروش به سراسر دنیا صادر می نماید.

مختصری در مورد دستگاه کفشور برقی :
اسکرابر های BYTE یک مدل جدید برای شتسشو و خشک کردن همزمان مکانی با وسعت متوسط می باشد. کار کردن با این دستگاه بسیار ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. به دلیل حمل و نقل آسان از این دستگاه می توان به راحتی در فضاهای تنگ نیز استفاده کرد. این دستگاه شوینده کف است که به منظور شستشو و خشک کردن همزمان سطوح اعم از سنگ ، کفپوش ، اپوکسی ، بتن مسطح و ... طراحی و ساخته شده است. اسکرابر کاربر از پشت دستگاهی است که با توجه به گیربکسی بودن حجم مخزن منحصر به فرد به منظور نظافت مکان هایی چون بیمارستان، مجتمع های تجاری ، مسکونی ، هتل ها ، سالن های ورزشی و ... مناسب است.

موارد کاربرد دستگاه کفشور برقی :
استخر و اماکن ورزشی ، بیمارستان ها ، هتل ها و رستوران ها ، سوپر مارکت ها ، صنایع کوچک و متوسط ، مغازه ها و نمایشگاه ، مجتمع های تجاری ، کارگاه های آموزشی خودرو و... .

مزیت های کفشور برقی :
- موتور برس با قدرت بالا
- شستشوی سریع
- قابلیت مانور بالا حتی در فضاهای کم
- باطری های شاژی با کارایی طولانی مدت

تمیز کننده کناره های دیوار دسته ارگونومیک ، دسته اسکرابر ، دسته قابل تنظیم اسکرابر تمیز کردن مخزن آب ، تمیز کردن مخزن ، سهولت در تمیز کردن مخزن آب تعویض فیلتر موتور ، سهولت در تعویض فیلتر موتور دستگاه ، فیلتر موتور اسکرابر

کف شور ، اسکرابر ، دستگاه شستشوی زمین ، کف ساب ، دستگاه نظافت صنعتی ، اسکرابر برقی

.:: اطلاعات تماس برای خرید دستگاه اسکرابر ::.

آدرس : تهران ، میدان ولیعصر ، نرسیده به تقاطع فاطمی ، کوی صدر ، پلاک 62 ، واحد 4

شماره تماس : 021.88891913
شماره فکس : 021.88891794
شماره همراه : 0912.2173386 و 0912.3032675 (فرشاد)

آدرس سایت : .farnamsanat
آدرس ایمیل : farnamsanat@gmail



کد آگهی : 22253
بازدید : 10375
★★★★★★★★★★ 5/ 5 10375
Your رای: