کفش طبی-کفش پاشنه مخفی مردانه دامادی و مجلسی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
فروشگاه پارس تی وی شاپ
آدرس
شهر تهران-تهران بازار
تلفن
09199831449
موبایل
09199831449
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

مدل های جدید و متنوع کفش پاشنه مخفی افزایش قد مردانه به بازار آمد.

استقبال بی نظیر شما هم وطنان عزیز از کفش های پاشنه مخفی ما را بر آن داشت تا با یاری خداوند متعال و تلاش شبانه روزی تیم متخصص و کارشناسان حرفه ای در زمینه صنعت کفش مدلهایی جدید طراحی و تولید نماییم.

مثل مدل های قبلی مدلهای جدید نیز از بهترین چرم طبیعی تولید شده و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است.


در مدلهای جدید این کفش هم ۷ سانتی متر به قد شما اضافه می شود ( ۳ سانتی متر پاشنه معمولی کفش و ۴ سانتی متر هم پاشنه مخفی داخل کفش که حالت ندید دارد باعث افزایش قد می شود).

در ساخت پاشنه مخفی این کفش ها باز هم از تکنولوژی پیشرفته کارخانه اسکاپ ایتالیا استفاده کردیم تا ظاهر آن کاملا مشابه کفش های معمولی گردد تا هم نیاز شما به افزایش قد را تامین نماید و هم با پوشیدن آن کاملا راحت باشید.

کفش های پاشنه مخفی عرضه شده در فروشگاه پارس تی وی شاپ http://www.parstvshop.com در مدل های دامادی ، مجلسی و اسپرت و از روی مدل های جدید اروپا تولید شده اند.
کد آگهی : 22365
بازدید : 10338
★★★★★★★★★★ 5/ 5 10338
Your رای: