نرم افزار ثبت آگهی-مدل سازی معادلات ساختاری با Amos lisrel

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
فرشچی
آدرس
شهر تهران-
تلفن
0
موبایل
09198180991

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

مدل سازی معادلات ساختاری با Amos lisrel

با سلام
به اطلاع تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی ، محققان و اساتید محترم در دانشگاههای سراسر کشور می رساند که این شرکت آمادگی دارد به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی تحلیل آماری پرسشنامه و داده های علمی شما و مدل سازی معادله ساختاری (مدلهای علی- معلولی) را با استفاده از نرم افزار های محبوب آموس (Amos) یا لیزرل (Lisrel) به انجام برساند.
مدل یابی و مدل سازی معادلات ساختاری ، برازش مدل ، اصلاح مدل ، تحلیل مسیر ، انجام تحلیل عاملی (تاییدی یا اکتشافی cfa - efa) ، آزمون آماری برای قبول یا رد فرضیات تحقیق ، . . . بخشی از خدمات ماست.
تحلیل انجام شده به ایمیل شما عزیزان ارسال می شود. وجه حق الزحمه را نیز تنها هنگامی به حساب ما واریز نمایید که تحلیل اولیه دریافت نموده و تایید استاد راهنما را نیز اخذ نموده اید.هر چند تجریه بیش از ده ساله ما نقطه اطمینان شما خواهد بود.
تحلیل گرهای این شرکت دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس رشته آمار کاربردی از دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید بهشتی تهران هستند. ضمنا ما دارای نماد اعتماد الکترونیک در زمینه ارائه خدمات تخصصی آماری هستیم. این نماد بر روی سایت اصلی شرکت قابل مشاهده است (به آدرس www.spss-iran.ir).
نکته مهم: اول تحلیل اولیه را دریافت و تایید استاد را بگیرید ، اگر قابل قبول بود آنگاه قیمت تحلیل آماری و مدل سازی را پرداخت نمایید!!
آدرس صفحه ویژه نرم افزار Amos در سایت ویژه تحلیل با Amos این شرکت به قرار زیر است:
http://www.lisrel.ir/index_files/AmosSof tware.htm
و صفحه ویژه نرم افزار lisrel در سایت ویژه تحلیل با لیزرل این شرکت آماری به قرار زیر است:
http://www.lisrel.ir/index_files/AboutLi srel.htm
شما می توانید از لینک همین آگهی برای ورود به سایت ویژه تحلیل آموس و لیزرل ما اقدام و اطلاعات تکمیلی را در مورد ما ، خدمات قابل ارائه و نرخ و قیمت مدل یابی و مدل سازی معادلات ساختاری را بدست آورید.

همچنین اضافه می گردد مدل سازی معادلات ساختاری به روش کمترین مجموع مربعات با نرم افزار smart pls نیز تخصص ماست و می توانید با مراجعه به سایت مخصوص مدل سازی معادلات ساختاری با اسمارت پی ال اس ما به آدرس زیر مراجعه و اطلاعات تکمیلی بدست آورید:
http://www.smartpls.ir

برای ارتباط با ما :
تماس تلفنی 09198180991 - 09158193379 (پاسخگویی توسط خانم دهقان)
ایمیل :
mojtaba_farshchi@yahoo.com

با تشکر از توجه شما
فرشچی - مدیر شرکت آماری اطمینان شرق
شماره ثبت شرکت: 19161
کد آگهی : 24814
بازدید : 8074
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8074
Your رای: