وسایل کمک درمانی-فروش محصولات پزشکی عمده

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
تهران فن آور طب
آدرس
شهر تهران-
تلفن
+98 21 88057847-8

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

یکی از نقاط قوت شرکت TFT کار گروهی و هماهنگی پرسنل آن می باشد، که اجازه ارایه خدمت جهت راحتی پزشک و آسایش بیمار را فراهم می سازد. تیم ما از افرادی با تحصیلات دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی در رشته های مهندسی تشکیل شده است.

مدیر عامل: منوچهراقبال، دکترای مهندسی پزشکی.

رییس هیات مدیره: پدرام تقوی، کارشناس ارشد مهندسی پزشکی (بیومکانیک).

مدیر فروش: آنت میناسیان، کارشناس اقتصاد بازرگانی.

مدیر بازرگانی: آسانا عشقی، کارشناس ارشد مهندسی پزشکی (بیوالکتریک).


***آسان نفس***

Spacer وسیله ایست به شکل یک مخزن کوچک که از یکسو در داخل دهان بیمار قرار می گیرد و انتهای دیگر آن به اسپری استنشاقی متصل می شود. داروی استنشاقی در فضای داخل محفظه پخش شده و در نتیجه بیمار می تواند به سهولت و بدون نیاز به هماهنگ کردن زمان دم و فشردن اسپری ، دارو را به نحو مؤثری استنشاق نمایید.

شرکت تهران فن آور طب به دنبال انجام یک طرح تحقیقاتی در مورد وسایل کمک درمانی بیماران مبتلا به آسم ، اقدام به تولید نمونه ای از محفظه داروهای استنشاقی با نام تجاری آسان نفس نمود. در بخشی از این طرح تحقیقاتی که بنا به پیشنهاد و بر اساس اعلام نیاز کمیته کشوری آسم و آلرژی ایران به انجام رسید ، بررسی جامعی در مورد Spacer و انواع آن صورت گرفت که چکیده ای از آن در این نوشتار مورد اشاره قرار گرفت. در این تحقیق با استفاده از نظرات و راهنمایهای ارزنده اعضای کمیته مزبور ، از میان محفظه های داروی استنشاقی رایج در جهان بهترین و مناسبترین نمونه برگزیده شد و مورد مطالعه قرار گرفت و پس از استخراج ویژگیها و اعمال تغییرات لازم و بومی سازی به تولید انبوه رسید.


***ماسک صورت*****

Face Mask.

****کیت آنوسکوپ*****
کیت آنوسکوپ شامل مجموعه ای کامل از وسایل مورد نیاز برای معاینه راحت، مطمئن و سریع ناحیه آنوس و دیستال رکتال می باشد. این مجموعه در یک بسته بندی مناسب، بدون هیچگونه نیاز به وسیله اضافه دیگر و تنها با یک چراغ قوه بعنوان منبع نور و ژل لوبریکانت در دسترس استفاده کننده قرار می گیرد.
کد آگهی : 26325
بازدید : 7350
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7350
Your رای: