درج آگهی اینترنتی-خرید اینترنتی سر دوش ال ای دی / حمام

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
سر دوش ال ای دی
آدرس
شهر تهران-
تلفن
http - //elshop - tbuy
biz/product/pid/1008 -

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

آخرین تکنولوژی روز

در دمای بین 20 تا 31 درجه رنگ آب خروجی از دوش سبز است


در دمای بین 32 تا 43 که مناسب ترین دما برای حمام کردن هست آب به رنگ آبی در می آید

در دمای بین 44 تا 50 شما شاهد رنگ قرمز خواهید بود

بالاخره اگه دمای آب بالاتر از این برود و آب خیلی داغ شود


” ال ای دی شوئر لایت ” با رنگ قرمز چشمک زن به شما هشدار می دهد
نکته مهم: این وسیله دارای یک عدد موتور سیم پیچ می باشد که با توجه به فشار آب میزان انرژی 4 عدد LED را تامین می کند
بنابراین هر چقدر فشار آب بیشتر باشد نور ایجاد شده نیز بیشتر خواهد بود

این سردوش ال ای دی با استفاده از آخرین تکنولوژی روز ساخته شده است ، سنسورهای مخصوص به کار رفته در این محصول ، حساسیت بالایی نسبت به دمای آب دارد و متناسب با درجه حرارت آب ، رنگ آب خروجی از دوش را تغییر می دهد ، در حقیقت لامپهای ال ای دی فوق العاده پیشرفته ای که در این دوش استفاده شده متناسب با درجه حرارت آب تغییر می کند و آب خروجی از دوش به رنگ های مختلف دیده میشود .
و اما نکته اصلی این جاست ، طبق تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند ، بهترین دمای ممکن برای حمام کردن دمای بین 35 درجه تا 47 درجه سانتی گراد است و وقتی در این دمای آب دوش می گیرید اگر نور محیط شما متمایل به سبز باشه ، آرامش بی نظیر و تکرار نشدنی رو تجربه خواهیم کرد .
رنگ های آبی ، قرمز و سبز رنگ های اصلی موجود در طبیعت هستند که بیشترین تاثیرو بر دستگاه عصبی انسان می گذارند ، ” ال ای دی شوئر لایت ” با استفاده از این رنگ ها و متناسب با دمای آب تاثیر شگفت انگیزی بر روحیه و دستگاه عصبی شما داره و باعث آرامش آسایش و لذت شما میشود .



برای خرید این محصول می توانید از دو طریق زیر اقدام نمائید:

1- روی عکس و یا روی لینک زیر کلیک نمائید و مراحل خرید پستی را انجام دهید

2- در قسمت زیر (کادر تماس با آگهی دهنده) نام و نام خانوادگی, شماره تلفن, آدرس پستی و کد پستی خود را درج کنید تا اقدامات لازم برای ارسال کالا انجام شود.

نام:


کد آگهی : 26785
بازدید : 7126
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7126
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بادرج آگهی اینترنتی 1 مورد
درج روزانه آگهی در 150 سایت

درج روزانه آگهی در 150 سایت

گروه طلای نرم
1397/5/20 22:32:08

درج روزانه اگهی تبلیغاتی در 150 سایت برتر درج آگهی رایگان توسط نرم افزار هوشمند و اتوماتیک روبوادز ... درج روزانه اگهی تبلیغاتی در 150 سایت برتر درج آگهی رایگان توسط نرم افزار هوشمند و اتوماتیک روبوادز