قیمت پنل اس ام اس- شرکت طراحان هوشمند - مجری پروژه های اتوماسیون

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
0
آدرس
مشهد-
تلفن
0
موبایل
09153840918

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت طراحان هوشمند اولین و تنها تولید کننده محصولات اتوماسیون خانگی و صنعتی با دارا بودن سالها تجربه در زمینه ساخت تجهیزات و ماشین الات صنعتی موفق به بومی سازی و ساخت سیستم های مدیریت انرژی و اتوماسیون خانگی و اداری شده است.
تمامی مراحل طراحی و ساخت تجهیزات توسط تیم مهندسی این شرکت انجام شده است و پشتیبانی کامل این دستگاه در داخل کشور به آسان ترین شیوه میسر می باشد. همچنین قیمت دستگاه با توجه به تولید در داخل کشور نسبت به نمونه های خارجی بسیار کمتر می باشد.
همچنین این شرکت امادگی خود را در زمینه ارائه هر گونه خدمات هوشمند سازی و اتوماسیون خطوط تولید و فضاهای صنعتی اعلام می دارد. در ادامه گروه فنی و مهندسی این شرکت می تواند با استفاده از تجریبات خود خدمات در زمینه سیستم های انرژی تجدید پذیر همچون توربین های بادی و پنل های خورشیدی ارائه دهند.
کد آگهی : 26909
بازدید : 12035
★★★★★★★★★★ 5/ 5 12035
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باقیمت پنل اس ام اس 1 مورد
پنل ارسال پیامک انبوه بانمایندگی ویژه درچندین شهر

پنل ارسال پیامک انبوه بانمایندگی ویژه درچندین شهر

مهندس حاجی زاده
1401/3/22 10:35:01

پنل ارسال اس ام اس انبوه پنل ارسال و دریافت اس ام اس ( پنل sms ) گروهی و تکی , ویژه مدارس ومهدکودک ... پنل ارسال اس ام اس انبوه پنل ارسال و دریافت اس ام اس ( پنل sms ) گروهی و تکی , ویژه مدارس ومهدکودک