پشه کش برقی-ریشه کن کردن کلیه حشرات و حیوانات موذی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
خانه رویایی
آدرس
شهر تهران-
تلفن
44421335(10خط)
موبایل
09369268571
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

دستگاه الکترونیکی کننده انواع پشه ،سوسک،ساس،موش،مار وغیره

بهترین دستگاه سوسک کش حشره کش موش کش و کلیه حیوانات

پاکسازی و ریشه کن کردن کلیه حشرات و حیوانات موذی با دستگاه های ایران دی اچ, شامل: سوسک, موش, پشه, مار, عقرب, ساس, کک, کنه, مورچه, موریانه, عنکبوت, مارمولک,شته, شپش, هزارپا حتی دستگاه های دور کننده سگ, گربه و پرنده
•استفاده راحت ( تنها دو شاخه رابه پريز زده و از زندگي خود لذت ببريد )

•بدون زيان براي تمامي افراد خانواده از خردسال تا كهنسال ( داراي تاييديه CE ، معتبرترين ضمانت استفاده در اروپا- تاييديه دانشگاه علم و صنعت

( الكترومغناطيس) به بي¬ضررترين روش براي دفع آفات )

•تحت لايسنس pest Reject ايتاليا ( معتبرترين شركت در زمينه دفع حشرات و حيوانات موذي در اروپا )

•پيشگيري بهتر از درمان ( شما مي¬توانيد با هزينه¬اي كمتر از درمان از ورود انواع حشرات مثل ساس، كك، كنه، سوسك كابينتي وفاضلاب و موش كه آماري رو به افزايش دارد جلوگيري كنيد )

•يكبار هزينه براي هميشه ( حداكثر زمان موثر سمپاشي 2 تا 4 ماه مي¬باشد و دوباره بايد هزينه شود، در حالي كه با خريد اين دستگاهها تنها يكبار براي هميشه مي¬توانيد استفاده كنيد )

•مصرف پايين برق،حداكثر 4 وات ( هزينه مداوم استفاده از دستگاه در ماه 12 ريال مي¬باشد )

•جلوگيري از اضافه شدن مجدد ( هر سمپاشي براي نوع خاص از حشرات و حيوانات موذي مي¬باشد، در صورتي كه اين دستگاهها 16 خانواده حشرات و حيوانات موذي اطراف ما را پوشش مي¬دهد )

•پوشش حتي داخل ديوارهاي شما ( سموم داخل ديواره را پوشش نمي¬دهد در حالي كه دستگاه حد و مرزي ندارد )

•قابليت انتقال ( با جابجايي منزل شما هزينه شما از بين نمي¬رود )

•استفاده از دو روش دفع و تنوع ارسال فركانس
( اين دستگاه با دو روش التراسونيك و الكترومغناطيس و تنوع در ارسال باعث جلوگيري از مقاوم شدن حشرات در مقابل با آن فركانس¬ها مي¬شود و از تغيير ژني در حشرات جلوگيري مي¬كند )

•تاييد شده و توصيه شده توسط 723 واحد توليدي، تجاري، اداري، رستوران، فست فود، خوابگاه، دولتي وخصوصي
•رضايت و توصيه شده توسط 6243 منزل مسكوني بعد از استفاده حداقل 2 ماه

144 ماه ضمانت ايران DH ( 24 ماه گارانتي طلايي تعويض و 120 ماه خدمات پس از فروش )

گارانتي كارائي صد در صد و 60 روز گارانتي استرداد پول در صورت خريد طبق كارشناسي شركت و متناسب با مكان مورد استفاده، شركت موظف به انجام مراحل گارانتي به روش زير مي¬باشد:
1.راهنمايي لازم براي استفاده صحيح

2.جابجايي محصولات با محصولات قوي¬تر متناسب با مكان شما بدون هزينه¬اي براي مصرف كننده

3.اضافه كردن محصول براي مكان شما بدون هزينه و به صورت رايگان

4.در نهايت در صورت جواب نگرفتن اجراي گارانتي برگشت پول و عودت محصولات به شركت

آمار پروژه های انجام شده :
نصب شده در بیش از 720 واحد تولیدی, تجاری, اداری, دولتی, بانک ها, رستوران و 6200 منزل مسکونی که ریز آن در وبسایت ایران دی اچ موجود می باشد.

برخی از پروژه های شاخص :
پست برق کاشان – شرکت گز قدس اصفهان – پست مخابراتی دادگستری تهران – دانشگاه هنر – ساندویچ هایدا – دفتر مرکزی سامسونگ – حسینیه صدا و سیما – امور مالیاتی استاد تهران – شرکت پلاستیک گستران البرز – مدرسه علمیه آیت الله خوانساری قم + خوابگاه – شرکت رویان فیلم – شرکت صنایع نفت – شرکت شامپو صدر صحت – هتل جهان – بانک آینده شعبه ملاصدرا – بانک سامان شعبه جهان کودک – شرکت مهندسی ساخت تاسیسات دریایی – بیمه ملت شعبه ونک - ماشین سازی بوکان تبریز و... سایر پروژه های معروف را می توانید در وبسایت ایران دی اچ ملاحظه نمایید.


تفاوت محصولات ایرانDH با محصولات موجود در بازار

1-دستگاه های ایران دی اچ جهت دفع 16 نوع خانواده حیوانی تنظیم شده است و دارای دو IC هشت پایه می باشد که محصولات موجود در بازار تنها یک IC چهار پایه دارند که برای دفع حداکثر 2 نوع حشره طراحی شده اند.
2-دستگاه همه کاره DHدارای دو سیستم التراسونیک و الکترومغناطیس می باشد در حالی که دستگاه های موجود در بازار تنها دارای یک سیستم التراسونیک آنهم از نوع ضعیف می باشد و در مقایسه با دستگاه التراسونیک DH – 02 از قدرتی معادل یک پنجم آن می باشد.

3-سیستم الکترومغناطیس سیستمی مختص به خود در ایرانDH می باشد که باعث ایجاد دیواری حفاظتی در منزل شما می شود و موجودات داخل دیوار خانه شما را نیز فراری می دهد که این سیستم در هیچ نوع دستگاهی در بازار وجود ندارد.

4-در دستگاه های DH از اسپیکر و بازر استفاده شده که تنها مکانیزم برای ایجاد فرکانس صوتی قوی می باشد که در دستگاه های موجود تنها از بازرهای ضعیف استفاده می شود.

5-داخل دستگاه های ایرانDH یک ماکروکامپیوتر است که بیش از 16 فرکانس را با دسی بل متفاوت برای جلوگیری از عادت حشرات و حیوانات ارسال می کند در حالی که در دستگاه های داخل بازار تنها یک فرکانس با دسی بل معین ارسال می شود و بعد از مدتی حشرات و حیوانات به آن عادت می کنند.

6-مشاهده قطعات داخلی دستگاه توسط هر غیر متخصصی این را مشخص می کند که از بهترین مواد مصرفی استفاده شده در حالی که در دیگر دستگاه ها به علت بسته بودن داخل آن از پائین ترین کیفیت استفاده شده است.

7-گارانتی بلند مدت ایرانDH نشان دهنده کیفیت بالای آن می باشد در حالی که هیچ کدام از محصولات داخل بازار نه دارای شرکتی معتبر هستند و نه گارانتی درست دارند.

8-مواد استفاده شده در قالب روی دستگاه ها هم از مواد درجه یک و مقاوم در مقابل جریان الکتریکی می باشد که با کمی دقت استفاده از مواد ضایعاتی در قالب دستگاه های داخل بازار مانند گودلایف یا ریدکس را ملاحظه می کنید.

9-صفحه مدار چاپی ایرانDH مقاوم در برابر حرارت بوده در حالی که مدارهای چاپی داخل دیگر دستگاه ها در استفاده مداوم برای حرارت زیاد خیلی زود خراب می شود.

10-توجه داشته باشید مهمترین علت بالا بودن قیمت محصولات ایرانDH به غیر از کیفیت, گارانتی, خدمات و مواد مصرفی و تکنولوژی قوی؛ متراژ تحت پوشش با مانع و بدون مانع می باشد. دستگاه های ایرانDH متراژی حداقل 60 متر مربع را با هر نوع مانعی تحت پوشش قرار می دهند در صورتی که در همین متراژ یا در یک آپارتمان 60 متری برای استفاده از دستگاه های دیگر باید حداقل 4 تا 5 عدد تهیه تا به جواب مطلوب برسید پس در اصل قیمت دیگر محصولات داخل بازار 5 برابر محصولات ایرانDH می باشد.

جدول تفاوت و مقایسه قیمتی, همچنین تصاویر داخل دستگاه ها بصورت مقایسه ای در سایت ایران دی اچ موجود است.

--------------------------------------------

تلفن واحد فروش, مشاوره و کارشناسی: 44456929 021 داخلی 3 (آقای عطایی)
09369268571 (آقای عطایی)
تلفن نــمایندگی: 44421504 داخلی 4
تلفن گویــــــا: 021-24521335
سامانه پیام کوتاه:100021335
سامانه پشتیبـانی: 10000044421335
وبــــسایـــــت : WWW.IRANDH.COM
ایــــــــــمیل: INFO@IRANDH.COM

کد آگهی : 2775
بازدید : 17131
★★★★★★★★★★ 5/ 5 17131
Your رای: