گوشواره طلا و جواهر- فروش زیباترین طلا و جواهرات با قیمت مناسب در تهران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
علیمحمدی
آدرس
شهر تهران-خیابان کریمخان زند،خیابان حافظ،اول پل حافظ دست راست پلاک 414
تلفن
02188908712
موبایل
09191939199
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

زیباترین طلا و جواهرات با قیمت مناسب
همیشه خرید از تولید کننده یک محصول و یا مرکز یک محصول مقرون به صرفه تر و مطمئن تر است.
شرکت تک طلا تولیدکننده زیبا ترین و به روز ترین مدل های طلا و جواهرات ارائه دهنده جواهرات اصل و با قیمت مناسب به هم وطنان عزیز میباشد.
تولیدات ما شامل:
سرویس طلا
انگشتر طلا و جواهر
گردنبند طلا و جواهر
گوشواره طلا و جواهر
دستبند و پابند طلا و جواهر
در این شرکت تمام عملیات ساخت جواهر در این مجموعه انجام میشود و جواهرت به طور مستقیم از معادن آن وارد ایران میشود در نتیجه خرید از تولید کننده دست اول برای شما مطمئن تر و به صرفه تر خواهد بود.قیمت های مابسیار رقابتی و حدود 8 الی 12% زیر قیمت های بازار میباشد.
حسن خرید جواهرات از ما این این است که قبل از سوار شدن سنگ پایه جواهر شما وزن شده و دیگر وزن سنگ روی آن کشیده نمیشود.
تمامی جواهرات استفاده شده بر روی کار ها اصل میباشد و ضمانت میشود.
امتیاز دیگر خرید از تولید کننده دست اول جواهر این است که شما میتوانید جواهر خودتان را بر حسب بودجه خود تغییر قیمت دهید ، به عنوان مثال به جال سنگ برلیان جواهر خود را با سنگ های مصنوعی سفارش دهید و یا رنگ طلا و نوع جواهرات مورد نظرتان را قبل از ساخت انتخاب نماید به این صورت شما جواهر منحصر به فرد خود را با سلیقه و علایق و بودجه خود سفارش داده تحویل میگیرید.
در تصاویر برخی از نمونه جواهرات شامل انگشتر برلیان پرنس ، گردنبند هزار جواهر ، گردنبند یاقوت کبود ، انگشتر زمرد و انگشتر مروارید به نمایش در آمده است.
*جهت سفاش میتوانید حضورا و یاتلفنی و یا مراجعه به وبسایت تک طلا سفارش خود را ثبت نموده و بعد از حدود 5 الی 14 روز کاری جواهر خود را تحویل بگیرید.
*سفارش سنگ برلیان به صورت عمده پذیرفته میشود.
همچنین سفارشات به صورت عمده هم پذیرفته میشود.
سرویس مروارید اصل و طلا
سرویس طلای مروارید اصل بسیار زیبای به وزن 16 گرم(وزن خالص طلا).شامل : گردنبند و یک جفت گوشواره مروارید اصل سه پوست
قیمت با سنگ اتمی : 2میلیون و 750 هزار تومان
قیمت با سنگ برلیان: 4میلیون و 500 هزار تومان
رنج قیمت سرویس مروارید بر اساس برلیان و یا اتمی بودن نگین های سرویس تعیین شده است و شما میتوانید با توجه به بودجه خود سرویس مروارید را با نگین برلیان و یا اتمی سفارش دهید.

خیابان کریمخان زند،خیابان حافظ
09191939199
88908712


کد آگهی : 28791
بازدید : 29009
★★★★★★★★★★ 5/ 5 29009
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باگوشواره طلا و جواهر 1 مورد
طلا و جواهر مهر

طلا و جواهر مهر

sohan bazir
1396/6/24 16:07:28

با سلام طراحی و ساخت انواع مدل طلا و جواهر به صورت عمده و تک انواع مدل های انگشتر و حلقه ازدواج،الن ... به صورت عمده و تک انواع مدل های انگشتر و حلقه ازدواج،النگو،دستبند،آویز،پا بند،گوشواره،بند انگشتی،دس