رزومه ساز-تولید کننده و مجری نما و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
borjazin
آدرس
تبریز-• آدرس: تبریز
تلفن
041-33318766
موبایل
09144190114
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

تولید درب وپنجره آلومینیومی ترمال بریک

گروه فنی مهندسی آذین نما از زمان تاسیس تا به امروز، با اتکا به لطف پروردگار و با بهره گیری از اندیشه و دانش متخصصان و کوشش اکیپ کارآزموده و زحمتکش، همچنان در مسیر صنعت و تولید گام بر می دارد. ضمن مطالعه و تحقیق در خصوص اهداف کلی توسعه اقتصادی و تحقق سیاستهای بهینه سازی مصرف سوخت ،تولید درب و پنجره آلومینیومی را جزو اهداف استراتژیک خود قرار داده است. سیستم های تولید مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک CNC می باشد.
تولید و اجرای درب و پنجره آلومینیومی :
سیستم های آلومینیومیآذین نما در انواع درب و پنجره های کشویی و لولایی در رده های سبک ، سنگین و ترمال برک به همراه تجهیزات و ملزومات جانبی آن با رعایت استانداردهای اروپا تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
لولایی نرمال :
در سیستم های نرمال جنس پروفیل از آلیا ژ بلیت 6063 با روش اکسترود و با اجینگ مناسب تولید می شود .و پروفیل های بدون میلگرد ،جوش و پرچ با استفاده از فیکسچرهای مناسب به هم وصل می شوند. از لاستیک های آبندی و هوا بندی از جنس EPDMبرای جلوگیری از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی در قسمت های باز شوها استفاده می شود.
لولایی ترمال بریک (Thermal Break) :
سیستم های درب و پنجره مجهز به ترمال بریک ، یکی از پیشرفته ترین سیستم های موجود در کشورهای اروپایی است که در راستای بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی ، در جلوگیری از تبادل صدا ، برودت و حرارت نقش بسزایی دارد .
این امر بوسیله جایگزاری مکانیکی پروفیلهای پلی امید تقویت شده بین دو پروفیل
آلومینیوم انجام می شود که باعث جلوگیری از انتقال دمای بیرون به داخل و بالعکس میشود.
از مزایای آن به شرح زیر می باشد
• کاهش رسانایی انرژی ها (گرما، سرما و.........)
• امکان استفاده از رنگهای مختلف در هر قسمت پروفیل ، به عبارت دیگر می توان قسمت داخل پنجره را با رنگ اتاق و رنگ قسمت بیرون را با نمای ساختمان ست کرد.
سیستم های آلومینیومی آذین نما در انواع درب و پنجره های کشویی و لولایی در رده های سبک ، سنگین و ترمال برک به همراه تجهیزات و ملزومات جانبی آن با رعایت استانداردهای اروپا تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی شرکت ما و خدمات و محصولات (نمایندگی ها) و رزومه ی کاریمان می توانید از طرق زیر با ما در ارتباط باشید:
• ایمیل روابط عمومی: borjazin_co@yahoo.com
• تلفن: 041-33320067
تلفن : 041-33318766
همراه : 09144190114
لیست محصولات (نمایندگی ها) گروه فنی مهندسی آذین نما
لیست خدمات گروه فنی مهندسی آذین نما
1) تولید درب و پنجره ی آلومینیومی (ترمال بریک - نان ترمال)
2) اجرای نمای سرامیک خشک
3) اجرای نمای شیشه ای (فریم لس - کرتین وال - اسپایدر)
4) اجرای نمای کامپوزیت (فیکسینگ - هنگینگ)
5) اجرای نمای بتوپان
6) اجرای سقف و دیوار کاذب (کناف)
7) طراحی نمای خارجی
8) طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
9) طراحی انیمیشن 3 بعدی برای پروژه های ساختمانی


کد آگهی : 3121
بازدید : 19070
★★★★★★★★★★ 5/ 5 19070
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بارزومه ساز 1 مورد
سازنده جرثقیل سقفی

سازنده جرثقیل سقفی

فامینی
1403/2/7 7:11:05

بسمه تعالی احتراماً مفتخریم که بدین وسیله شرکت مهندسی آفرید آران باخ سازنده انواع جرثقیل های کارگاه ... ستاندارهای جهانی در طراحی واجرای پروژه های خود همچون DIN , FEM, CMAA درساخت انواع جرثقیل ها ، ASME-A