آرام بند-پرده هوا

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آويژه در
آدرس
مشهد-مشهد- بلوار معلم بین معلم 12 و 14 پلاك 290
تلفن
05116093370
فکس
2147483647
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

پرده هوا
گروه فني و مهندسي آويژه در در پيشرو و در ارائه با كيفيت انواع پرده هواي تك فاز ، صنعتي ، كويل دار و ارائه متنوع ترين پرده هواي روز Bessttec ، Mitsue و... همراه با 18 ماه گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش
آماده خدمت رساني به هم استاني هاي عزيز مي باشد .
دستگاه پرده هوا سیستمی است که بصورت مادولار و بسیار ساده وسریع در بالای درب ورودی نصب می شود و تولید جریان هوای یکسان و ثابت به صورت عمودی می نماید.
این پرده نامرئی ایجاد شده هوای فشرده باعث جلوگیری از تبادل انرژی - جلوگیری از ورود آلاینده ها - جلوگیری از ورود حشرات - جلوگیری از بادهای فصلی می نماید.

تعمير پرده هوا :گروه فني و مهندسي آويژه در با كادري مجرب تعميرات و خدمات مربوط به انواع پرده هاي هواي داخلي و خارجي را انجام مي دهد.گروه فني و مهندسي آويژه در تنها شركت ارائه دهنده خدمات مربوط به انواع پرده هوا در شرق كشور آماده خدمت رساني به هم استاني هاي عزيز مي باشد .
براي اطلاعات بيشتر به سايت HTTP://www.avijehdoor.com مراجعه نماييد.
کد آگهی : 4361
بازدید : 8677
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8677
Your رای: