پروانه کسب-ثبت نام آزمون نظام مهندسی ، کارشناسی رسمی دادگستری ،قوه قضائیه شروع شد!!(اولین پاسخنامه آزمونها را از ما بخواهید)

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
پورتال جامع مهندسی ایران
آدرس
شهر تهران-خیابان شهامتی
تلفن
86034236
موبایل
09361700764

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ثبت نام آزمون نظام مهندسی ، کارشناسی رسمی دادگستری ،قوه قضائیه شروع شد!!(اولین پاسخنامه آزمونها را از ما بخواهید)
مهندس گرامی!
چنان چه تا کنون پروانه نظام مهندسی خود را اخذ نکرده اید , زمان را از دست ندهید ! از هم اکنون اقدام نموده و با اخذ پروانه کسب و کار, درآمد خود را چندین برابر افزایش دهید.
شما میتوانید با شرکت در دوره های آمادگی آزمون نظام مهندسی گروه آموزشی نوآوران دانش (گاند) با همکاری پورتال جامع مهندسی ایران( www.dnbr.ir ) و با بهره گیری از تکنیک های طلایی رتبه ی تک رقمی آزمون های ادوار گذشته , در دوره نظام مهندسی تاسیسات برقی ،عمران و مکانیک ، معماری پذیرفته شوید , همچنین با شرکت در دوره ها از کلیه جزوات تخصصی ،پاورپوینت ها , و مجموعه سوالات ادوار گذشته بهره مند گردیده و در انتهای هر جلسه فلش کارت ها ,کلید واژه ها و حل تشریحی سوالات ادوار گذشته را دریافت نمائید.
پورتال جام مهندسی ایران(نوآوران دانش) با کادری مجرب و اساتید با سابقه(رشته برق: مهندس عرب و مهندس فروغی – رشته مکانیک : مهنس هادیزاده ، مهندس یوسفی ، دکتر خاکی و رشته عمران: مهندس حسین صباغیان ، مهندس مهدیزاده ، مهندس فراهانی و ....... ) در برگزاری دوره های متعدد از" ثبت نام آزمون" تا "اخذ پروانه و پروژه" در کنار شماست. ضمنا به اطلاع میرساند پورتال هر ساله یک روز بعد از آزمون های تخصصی پاسخنامه تشریحی تمامی موارد را به عنوان اولین موسسه در کشور اعلام و اطلاع رسانی می نماید.
www.dnbr.ir - www.noavaranedanesh.ir
لینک های ارتباطی :
021-86034236 و 021-86034239 و 09361700764
لطفا برنامه سایر رشته ها و سایر اطلاعات مفید را از طریق
سایت dnbr.ir دانلود فرمایید.

کد آگهی : 45295
بازدید : 7938
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7938
Your رای: