فکس سردخانه ها- ساندویچ پانل ماموت"برترین پانل خاورمیانه

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
mohammad
آدرس
شهر قزوین-
تلفن
09123827865

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ساندویچ پانل مجتمع صنعتی ماموت فروش و نصب

در جهت بهینه سازی مصرف انرژی ، مصالح ساختمانی ، کاهش هزینه های ساخت و زمان تکمیل آن و در راستای اهداف نهاد های حمایت کننده از منابع انرزی ، اقدام به تولید نوعی سازه ساختمانی تحت عنوان ساندویچ پانل نموده ایم. این اقدام باعث تغییر شگفت انگیز در صنعت ساختمان سازی شده است.

ساندویچ پانلهای ماموت ، مصالح سقفی و دیواری هستند که با عایق پلی اورتان بین ورقهای آلومینیوم ،گالوانیزه و الوزینگ پیش رنگ شده ساخته شده اند.
ساندویچ پانل علاوه بر عایق برودتی و حرارتی مشتمل بر نمای بیرونی جذاب بدون استفاده از رنگ و گچ است. ساندویچ پانل برای سازه های پیش ساخته و ساختمانهای فلزی مانند ساختمان های صنعتی و تولیدی ، نظامی و مکان های عمومی و ساختمان های مربوط به محصولات کشاورزی ، مراکز ورزشی ، سیلوها ، بازارها ، مراکز خرید و سردخانه ها ، استفاده می گردد. در این محصول از ورق های گالوانیزه و الوزینگ پیش رنگ شده استفاده شده است و رنگها می توانند بر اساس نیاز مشتری انتخاب شوند.
ضخامت پلی اورتان براساس شرایط جوی و نیاز مشتریان متغیر است. پلی اورتان استفاده شده در ساندویچ پانل ، بهترین هادی و نگدارنده دما است از این رو توانسته ایم به خوبی نظر کارشناسان و مهندسین در صنعت ساختمان را به خود جلب نماییم.


امادگی خود را جهت صدور پیش فاکتور قیمتها ، بازدید از پروژه ،کار کارشناسی،

متراژ دقیق ابعاد جهت شفارش به تولید اعلام میدارد.

تلفن همراه واحد فروش : 09123827865
تلفکس دفتر : 02813793028
کد آگهی : 45414
بازدید : 9494
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9494
Your رای: