کیف همراه سفر-کود مایع آلی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
کیمیا کود
آدرس
شهر تهران-تهران
تلفن
021-88970262
موبایل
09123373088
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کود مایع آلی
کود مایع ترکیب کاملی از مواد غذایی بصورت کمپلکس قابل جذب از راه خاک و برگ همراه هوماتهای طبیعی است.
محلول پاشی با کود مایع باعث شادابی گیاه و افزایش کمی و کیفی محصول می گردد.مصرف هوماتها در سیستم آبیاری به رشد میکرواورگانیسمهای مفید و افزایش حاصلخیزی خاک کمک میکند و باعث می شود که مواد غذایی بهتر جذب شوند. از طرفی کود مایع به دلیل pHمناسبی که دارد خاک را اصلاح و به جذب مواد غذایی از طریق ریشه کمک میکند.

ویژگیهای خاص:
کود مایع آلی ، حاوی هوماتهای طبیعی است.
کود مایع از هر دو طریق برگ و خاک قابل جذب است.
کود مایع را می توانید برای همه گیاهان باغی و زراعی مصرف نمائید.
حتی اگر سیستم آبیاری تحت فشار نداشته باشید، مصرف این کود از طریق هر سیستم امکان پذیر است
کود مایع حاوی ازت ، فسفر ، پتاسیم ، منیزیم و عناصر ریز مغذی مانند آهن ، روی و منگنز و همچنین اسیدهای آمینه ، اسید فولویک و اسید هیومیک می باشد. این کود را می توان در سیستم آبیاری قطره ای ، ترکیب با خاک و یا محلول پاشی برگ ها استفاده نمود. این کود جهت بر طرف نمودن کلیه کمبودها در گیاهان زینتی و فضای سبز قابل توصیه می باشد.
کود مایع علاوه بر دارا بودن عناصر غذایی پر مصرف حاوی ریز مغذی های آهن ، روی و منگنز کلاته بوده و به لحاظ دارا بودن اسیدهای آمینه باعث افزایش عملکرد و راندمان بالای محصول و افزایش مقاومت در مقابل استرس های کم آبی و حرارتی می گردد. این کود قابلیت اختلاط با بیشتر سموم را دارد.


کود آلی مایع ورمی کمپوستی نیز یک کود بسیار مناسب جهت جایگزینی کود دامی است.
از این کود به عنوان بستر کشت مناسب برای مصارف مختلف از قبیل : گلخانه،فضای سبز،زراعت ،باغبانی،صیفی کاری ،چمن کاری،گل کاری،جنگل کاری و غیره استفاده می گردد.
این محصول به علت پاستوریزاسیون بیولوژیکی،فاقد بذر علف هرزو هر گونه آلودگی میکروبی و انگلی می باشد.
برای سفارش و اخذ اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمائید

کیمیا کود
09120710192
09120185621
09109252523
02188970261
info@kimiakood.com
www.kimiakood.com



کد آگهی : 4927
بازدید : 7976
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7976
Your رای:
کلمات کلیدی