نمک نرم صنعتی-اسید استیک

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
کیمیا پارس شایانکار
آدرس
شهر تهران-www.shayankar.ir
تلفن
88998130(021)
موبایل
09121083929
فکس
2147483647
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کیمیا پارس شایانکار 09121083929

اتانوییک اسید یا جوهر انگور CH3COOH

این اسید یک اسید ضعیف بوده زیرا تنها مقداری اسید جدا شده در محلول آبی می باشد. استیک اسید بدون آب و خالص (استیک اسید یخی) یک مایع بدون رنگ بوده که آب را از محیط اطرافش جذب میکند(هیگروسکوپی) و در دمای 16.5 C(62 F) به شکل یک جامد کریستالی بی رنگ منجمد می شود. اسید خالص و محلول های غلیظ آن بسیار خورنده هستند. و مزه آن طعم ترشی، شبیه طعم سرکه است.


کاربرد اسید استیک :
نوشابه سازی ، فیلم عکاسی ، چسب چوب به علاوه فایبر ها و فابریک های مصنوعی. استیک اسید رقیق برای باز کردن لوله ها و در صنعت غذا، استیک اسید تحت کد افزودنی E260 به عنوان تنظیم اسیدی و به عنوان چاشنی استفاده می شود. استیک اسید رقیق تولید شده توسط تخمیر طبیعی، سرکه نامیده می شود.

حلالیت اسید استیک
اسید استیک مایع، مانند آب و اتانول یک حلال پروتون‌دار آبدوست (مولکول قطبی|قطبی) است. این ماده با ثابت دی الکتریک ۲/۶، می‌تواند علاوه بر حل کردن ترکیبات قطبی همچون نمک‌های معدنی و شکرها، ترکیبات غیر قطبی همچون روغن‌ها و عناصر شیمیایی مثل سولفور و آیودین را در خود حل کند. این ماده با بسیاری از حلالهای قطبی و غیر قطبی همچون آب، کلروفورم و هگزان مخلوط می‌شود. این خاصیت انحلال و امتزاج‌پذیری اسید استیک آنرا به یک ماده شیمیایی پرکاربرد صنعتی تبدیل کرده‌است.

واکنش‌های شیمیایی اسید استیک :
اسید استیک برای بسیاری از فلزات از جمله آهن، منیزیم و روی خاصیت خورندگی دارد و در واکنش با آنها، گاز هیروژن و نمک‌های فلزی به نام استاتها تولید می‌کند. با قرار گرفتن آلومنیم در معرض اکسیژن، یک لایه نازک از اکسید آلومنیم بر روی سطح آن ایجاد می‌شود که نسبتا مقاوم است. در نتیجه تانکرهای الومنیمی در حمل‌ونقل اسید استیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. استات‌های فلزی را می‌توان از واکنش اسید استیک با یک باز نیز بدست آورد؛ که نمونه مشهور آن واکنش « جوش شیرین = سرکه» می‌باشد. به جز استات کرومیم ۲، تقریبا کلیه استات‌ها در آب قابل حل هستند.
مهمترین استرهای اسید استیک در تولید جوهر و رنگ و پوشش استفاده می شوند. استرها شامل انیل استات و نرمال بوتیل استات و ایزو بوتیل استات و پروپیل استات می شوند. آنها معمولا توسط واکنش کاتالیستی ار اسید استیک و الکل تولید می شوند.


سایر اسید ها :
اسید بوریک ، اسید استیک ، اسید اگزالیک، اسید هیومیک ، اسـید ترفتالیک ، اسـید سـیتریک ، اسـید فسفریـک ، اسید سولفامیـک ، اسید آسکوربـیـک ، اسید سولفوریــک ، اسید کلریدریک ، اسید سولفونیک ،اسید کرومیک ،اسید بنزوئیک ، اسید فرمیک ، اسید نیتریک ، و سایر اسیدها...

لطفاً جهت اخذ اطلاعات بیشتر به سایت www.Shayankar.ir مراجعه فرمائید.

کیمیا پارس شایانکار
09121083929
88998130(021)
www.shayankar.ir

کد آگهی : 5237
بازدید : 10743
★★★★★★★★★★ 5/ 5 10743
Your رای: