دیگ فولادی آبگرم-خرید دیگ آبگرم

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آریابخار
آدرس
شهر تهران-خیابان بلخارس
تلفن
09306494924
موبایل
09188186043
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

خرید دیگ آب گرم سه پاس درای بک با فشار کار 8 بار
ساخت دیگ آبگرم یا بویلر آب در محل و با اعزام کاارشناس در کمتری زمان صورت میگیرد
فشار کار دیگ های آبگرم فولادی سوپراکتیو فوق معادل 8 Bar و محفظه احتراق آنها بصورت 3 پاس بوده و بر اساس سفارش خریدار هم به صورت Wet Back و هم به صورت Dry Back تولید می گردند .
در تولید دیگهای فولادی استاندارد بطورکلی جنس بدنه(shell) ، کوره و شبکه ها از فولادهای آلیاژی مخصوص ساخت مخازن تحت حرارت و فشار مطابقDIN 17 MN4 یا ASME A516/G70و برای جنس لوله ها یا تیوپها از لوله های آتش خوار بدون درز DIN ST35.8 استفاده می شود.
کیفیت و شرح تجهیزات جانبی دیگ های فولادی آب گرم نیز به نوبه خود در عملکرد و نیز قیمت تمام شده دیگ حائز اهمیت می باشند که در زمان ارائه پیش فاکتور ، شرح تجهیزات همراه با مشخصات فنی بیشتر و زمان تحویل دیگ به خریدار اعلام می گردد.
کلیه دیگ های آب گرم و آب داغ خود را با 2 سال گارانتی از زمان تحویل و 10 سال خدمات پشتیبانی فنی ارائه می نماید.
در دیگ های فولادی آب گرم و آب داغ ، دریچه های هدهول ، هندهول و منهول در محل ها و با ابعاد مناسب جهت امکان بازرسی ، سرویس های دوره ای و حتی تعویض احتمالی تیوپ های دیگ ( پس از دوره طولانی بهره برداری ) تعبیه گردیده است .
قبل از نهایی کردن سفارش ساخت یا خرید هریک از انواع دیگ های فولادی آب گرمفوق علاوه بر دقت به ظرفیت و فشار کار دیگ ، با توجه به ابعاد یکپارچه دیگ های فولادی و نیز وزن آنها ، نسبت به موضوع نحوه انتقال دیگ به محل نصب دقت فرمائید.
هنگام انتخاب مشعل مورد نیاز دیگ لازم است با توجه به نوع سوخت در دسترس پروژه و در نظر گرفتن حدود 20% ظرفیت بالاتر برای انتخاب مشعل اقدام نمایید .
کد آگهی : 53859
بازدید : 28785
★★★★★★★★★★ 5/ 5 28785
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بادیگ فولادی آبگرم 2 مورد
دیگ چدنی شوفاژکار - فروش دیگ چدنی شوفاژکار

دیگ چدنی شوفاژکار - فروش دیگ چدنی شوفاژکار

bamintahvie
1397/4/9 9:30:02

فروشگاه اینترنتی بامین تهویه ارائه کننده دیگ چدنی شوفاژکار و انواع دیگ آبگرم چدنی و فولادی با معتبرت ... می باشد. جهت بررسی قیمت و مشخصات فنی انواع دیگ آبگرم چدنی و فولادی و یا تهیه ی دیگ چدنی شوفاژکار با

دیگ بخار صنایع غذایی اصفهان

دیگ بخار صنایع غذایی اصفهان

ایران دمیر
1403/2/2 9:28:55

ایران دمیر تامین کننده لوله وورق آتشخوار برای ساخت و تعمیر انواع دیگ بخار - آبگرم - بویلر روغن - د ... ایران دمیر تامین کننده لوله وورق آتشخوار برای ساخت و تعمیر انواع دیگ بخار - آبگرم - بویلر روغن - د