ویلای پیش ساخته-ویلای پیش ساخته

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
خانم سرلک
آدرس
شهر تهران-تهران - سیدخندان
تلفن
021-2288874
موبایل
09125118274
فکس
021-22861870
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

خانه های پیش ساخته بسیار زیبا ، سبک ، ضد زلزله و عایق بوده و زمان ساخت کمتری ( تا 20 برابر کمتر) در مقایسه با خانه های معمولی را دارند.

سازه این خانه ها از پروفیل قوطی بوده و سقف آنها با توجه به نوع کاربرد بتنی یا فلزی می باشد.این خانه ها را می توان تا 3 طبقه و یا به صورت دوبلکس ساخت و در صورت درخواست مشتری ، می توان خانه را به صورت متحرک و قابل حمل طراحی کرد. دیوارهای بیرونی و درونی توسط ساندویچ پانل کند سوز و در رنگهای متنوع اجرا میشود.جهت شیروانی میتوان از سفال و یا ورق آندولین استفاده نمود.

این خانه ها کاربری ویلایی داشته و در هر مکانی قابل اجرا می باشند.طراحی سازه توسط مهندسین مجرب کارن آلتای و اجرای آن توسط اکیپ های دوره دیده و مجرب انجام شده و ضمانت نامه کتبی 5 ساله نشان از ایمنی و استحکام ساختمان است.
کد آگهی : 56117
بازدید : 30241
★★★★★★★★★★ 5/ 5 30241
Your رای: