مقاله پژوهشی ISI-خدمات ترجمه در موسسه ارگ دانش

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
ارگ دانش
آدرس
شهر اصفهان-شیخ صدوق شمالی نبش چهارراه نیکبخت
تلفن
03136627491
موبایل
09332648866
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

موسسۀ پژوهشی ارگ دانش با ایجاد بانك بزرگ مترجمین فارسی و با شناسایی و بكار گیری مترجمان زبده حوزه های مختلف علمی اكنون آماده ایم تا ترجمه های شما را در سبكی كاملا حرفه ای ترجمه نماییم. انجام ترجمه در موسسه پژوهشی ارگ دانش بصورت كنترل شده و با استفاده از فناوری روز كنترل كیفیت ترجمه در جهان انجام می گیرد. هر پروژه ترجمه با استفاده از واژگان تخصصی هر حوزه (Glossary) و با نظارت یك مدیر پروژه انجام می شود و در نهایت توسط او بازبینی و نهایی می شود. ترجمه ای که دریافت خواهید نمود ترجمه ای نهایی و تایپ شده خواهد بود.
موسسه ارگ دانش به شما این اطمینان را می دهد که شما را به سربعترین و با کیفیت ترین مترجم ها برساند و آنچه ناممکن به نظر می آید را برایتان عملی نماید.

موسسۀ پژوهشی ارگ دانش با ارائه خدمات 24 ساعته، ارائه سرویس های متنوع و استفاده از مترجمین متخصص و مجرب، سریع ترین و باکیفیت ترین ترجمه را در زمینه های تخصصی و عمومی مختلف را بدون نیاز به مراجعه حضوری به شما ارائه می دهد.ترجمه ها توسط مترجم میباشد و ماشینی و نرم افزاری نیست.
زبان های ترجمه انگلیسی فارسی آلمانی ایتالیایی عربی اسپانیایی روسی فرانسه ترکی استانبولی ترکی آذری

ویژگی های خدمات ترجمه آنلاین :
ترجمه آنلاین انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی از مهم ترین نیازهای مخاطبان خدمات ترجمه می باشد .سایت مترجم ها نیز با همکاری طیف وسیعی از مترجمین با تجربه در زمینه های علمی مختلف ، به صورت شبانه روزی در قالب یک تشکل علمی به ارائه خدمات آنلاین ترجمه می پردازد . خدمات آنلاین امتیازات بسیاری دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود :
• عدم نیاز به مراجعه حضوری و صرف هزینه ایاب و ذهاب
• عدم نیاز به تعیین وقت قبلی برای ثبت سفارش ترجمه
• عدم نیاز به چاپ متن و پرداخت هزینه چاپ
• ارائه خدمات ترجمه حتی روزهای تعطیل رسمی
• توانایی مدیریت فوری ترین سفارش های ترجمه از نظر زمانی
• دریافت متن ترجمه به صورت تایپ شده و عدم نیاز به پرداخت هزینه تایپ
• صرفه جویی در هزینه و زمان استفاده از خدمات ترجمه
• امکان پیگیری آنلاین مراحل انجام ترجمه متن

ترجمه همراه با تایپ 5500 تومان
09332648866
Arg.danesh@gmail.com


کد آگهی : 58330
بازدید : 29454
★★★★★★★★★★ 5/ 5 29454
Your رای: