جوجه کشی فروش-فروش و پرورش بوقلمون، 09121509421

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آقای محمودی
آدرس
شهر تهران-
تلفن
0
موبایل
09121509421
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروش و پرورش بوقلمون یک روزه کانادایی
خرید و فروش بوقلمون

فروش جوجه بوقلمون :

کانادایی ، آلمانی ، انگلیسی

مشاوره و احداث سالن ، تاسیسات و تجهیزات صنعتی ، نیمه صنعتی

بر اساس جدید ترین استانداردهای روز دنیا

بر پایه جیره های نوین و تجهیزات جدید پرورشی

نخستين بار بوقلمون در مكزيك توسط جهانگردان اروپايي مشاهده شد. آن ها اين پرنده را با خود به اروپا بردند. پس از آن در ايتاليا، فرانسه و انگلستان بوقلمون پرورش داده شد. با كشف آمريكا مهاجران به خوبي با اين پرنده و مزه آن آشنايي داشتند بنابراين به سرعت پرورش و مصرف بوقلمون در آمريكا گسترش يافت به طوري كه هم اكنون ايالات متحده و اتحاديه اروپا به ترتيب اولين و دومين توليدكننده و نيز مصرف كننده گوشت بوقلمون در دنيا هستند.
در ايران نيز تا پيش از دوره صفويه بوقلمون يافت نمي شد و اولين بار ارامنه اي كه براي تجارت از ايران به اروپا رفتند، بوقلمون اهلي را با خود به ايران آوردند و آن را به شاه عباس تقديم كردند و بعد به دستور شاه، تخم بوقلمون در خانه هاي ارامنه تقسيم شد تا آن ها به پرورش اين پرنده بپردازند.

امروزه با گذشت سال ها با پيشرفت علوم ژنتيك، تغذيه و مديريت و تاثير آن ها بر پرورش بوقلمون سبب شد تا پرورش بوقلمون از حالت سنتي خارج شده و نوع جديدي از بوقلمون هاي صنعتي به وجود آيد كه گوشت آن حاوي پروتيين زياد و چربي و كلسترول كم تري است.

فروش و پرورش بوقلمون محمودی-بوقلمون-جوجه بوقلمون-بوقلمون کانادایی-بوقلمون آلمانی-بوقلمون انگلیسی-دام و طیور-پرورش بوقلمون-گوشت بوقلمون-ارزش غذایی-بسته بندی گوشت بوقلمون-افزودنی های مفید طیور-جوجه کشی بوقلمون- فروش جوجه بوقلمون-طریقه مصرف گوشت بوقلمون-نژاد برتر آمریکایی-نژاد سفید هلندی بوقلمون-جوجه یکروزه 130 گرمی-ارزش پروتیینی-ارزش مواد معدنی-دانخوری-آبخوری-پرورش بوقلمون کانادایی-خرید جوجه بوقلمون کانادایی-جوجه یکروزه بوقلمون کانادایی-بوقلمون پرورش-طریقه ی پرورش بوقلمون-آموزش پرورش بوقلمون-راهنمایی پرورش بوقلمون-مراحل پرورش بوقلمون-پرورش دهنده بوقلمون-

تماس بگیرید:
09121509421
محمودی
کد آگهی : 5889
بازدید : 13790
★★★★★★★★★★ 5/ 5 13790
Your رای: