بتن پلاست- فروش انواع واتر استاپ

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
تنها پولاد
آدرس
شهر تهران-
تلفن
02165102782

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

واتر استاپ تخت دیواری:واتر استاپ ها برای برای آب بندی درزهای اجرائی و انبساطی و مقاطع قطع بتن ریزی مورد استفاده قرار می گیرند . واتر استاپ ها عموماً به دو گونه تخت و حفره دار طراحی و تولید می گردد . واتر استاپ های تولیدی شرکت بتن پلاست از مواد خام پلی ونیل کلراید (pvc) مرغوب و بر اساس استاندارد ASTM طراحی و تهیه گردیده است و بدلیل انعطاف پذیری و الاستیسیته بالا در آب بندی و درزبندی انواع پروژه های آب و فاضلاب ، سدها ، کانال ها ، استخرها و ... بمنظور جلوگیری از نشت وعبور آب از درزهای اجرائی و انبساطی مورد استفاده قرار می گیرد .

واتر استاپ حفره دار دیواری:واتر استاپ ها برای برای آب بندی درزهای اجرائی و انبساطی و مقاطع قطع بتن ریزی مورد استفاده قرار می گیرند . واتر استاپ ها عموماً به دو گونه تخت و حفره دار طراحی و تولید می گردد . واتر استاپ های تولیدی شرکت بتن پلاست از مواد خام پلی ونیل کلراید (pvc) مرغوب و بر اساس استاندارد ASTM طراحی و تهیه گردیده است و بدلیل انعطاف پذیری و الاستیسیته بالا در آب بندی و درزبندی انواع پروژه های آب و فاضلاب ، سدها ، کانال ها ، استخرها و ... بمنظور جلوگیری از نشت وعبور آب از درزهای اجرائی و انبساطی مورد استفاده قرار می گیرد .


اطلاعات تماس :
تلفن : 02165102782 الی 6
مسئول فروش : 09127640678
مسئول خرید : 09125765853
وبسایت : www.tanhapoulad.com
ایمیل : tavakoliamirreza74@yahoo.com
کد آگهی : 60334
بازدید : 5976
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5976
Your رای: