شتر مرغ-خواص روغن شترمرغ

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مرادی
آدرس
شهر تهران-
تلفن
0
موبایل
0935411948

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

خواص روغن شترمرغ

از چربی زیرپوست یک شترمرغ حدود 4 الی6لیتر روغن به دست می آید. که بدلیل دارا بودن اسیدهای چرب ضروری امگا ۳ امگا6 و امگا9 ( در حقیقت بدن انسان قادر به ساخت این اسیدهای چرب ضروری و حیاتی نمیباشد) مصرف گسترده ای در صنایع داروئی و آرایشی و بهداشتی دارد.

همچنین یکی از موثرترین روغنهای درمانی چهان است که به علت ریز مولکول بودن ( به بیان دیگر اندازه مولکولهای روغن شترمرغ شبیه و هم سایز مولکولهای چربی پوست بدن انسان است) با سرعت فوق العاده ای پخش و از طریق منافذ پوست کاملا جذب میشود. شواهدی مبنی بر منفعت های شگفت انگیز روغن شترمرغ ‏در ایجاد آرامش و راحتی حاصل از مصرف آن در درمان خارش های پوستی و ناراحتی های دیگری مثل ‏موارد آفتاب سوختگی - تاول - خشکی پوست و لبها - بریدگی پوست - سوختگی پوست - قانقاریا - ‏کوفتگی ماهیچه ای و سائیدگی پوست وجود دارد. که به علت عدم مسدود کردن منافذ پوست به حفظ و سلامت غشاهای پوستی کمک کرده و بدون چربی دادن به پوست آن را تغذیه میکند.
این روغن 100% طبیعی میباشد که خطرات ناشی از حساسیت های پوستی (آلرژی) را به حداقل میرساند. سازگاری این روغن با پوست از نظر دراماتولوژیکی مورد تایید متخصصین پوست میباشد. روغن شتر مرغ برای تولید محصولات حفاظت کننده پوست، مو و لوسیون های برطرف کننده درد ایده آل است.
فوايد روغن شترمرغ بر زيبايي
برای از بین بردن جوش های صورت به مدت 3-2هفته روزی یک مرتبه پس از شست و شو با صابون های غیر محرک، روغن شترمرغ به خوبی در حدود یک دقیقه روی پوست مالیده شود. لکه های پوستی زمان بیشتری برای بهبود نیاز دارند.
کد آگهی : 6318
بازدید : 11562
★★★★★★★★★★ 5/ 5 11562
Your رای: