نور پردازی-رونمایی از خودرو

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
رازقی
آدرس
شهر تهران-
تلفن
09123407458
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

نور پردازی سه بعدی یا Projection Mapping ” “تکنولوژی نور پردازی با ویدیو پروژکتورهای صنعتی و حرفه ای و به توسط نرم افزارهای سه بعدی سازی و انیمیشن سازی میباشد که چندی است در اکثر کشورها ی جهان از جایگاه خاصی در زمینه تبلیغات خودرو بهره مند شده است و رونمایی از خودروها به روش های سنتی با این روش جایگزین شده اند. گروه ایلوژن با داشتن تجربه و دانش در زمینه نور پردازی سه بعدی انیمیشنی می تواند بهترین پرده برداری از محصول خودروی شما را برای شما به ارمغان بیاورد.
www.khodroshow.com

کد آگهی : 77878
بازدید : 6461
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6461
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بانور پردازی 1 مورد
نورپردازی سقف فیبرنوری

نورپردازی سقف فیبرنوری

کیانی
1402/5/14 13:29:04

شرکت نورپردازی التاکو آخریـن تکنولـوژی روشـنایی رادر فیبر نوری مورد اسـتـفـاده قرار داده وبـــرای طـ ... جاد میکنه. بسیار مناسبه برای فضاهایی مثل اتاق خواب، اتاق نشیمن، کافی شاپ و رستوران ها فروشگاه ها و..