مبل با دوام-نماي چوبي Menz آلمان با فرآيند منحصر بفرد OHT

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
masagroup
آدرس
کرج-کرج بالاتر از پل آزادگان بلوار طالقاني شمالي برج سايه ط 8 و 26
تلفن
02632549610-11
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت مهندسین مشاور ماسا ، افتخار دارد به عنوان نماینده انحصاری کارخانه Menz آلمان ، مجموعه‌ای از پروفیلهای چوبی مخصوص فضای خارج ساختمان (نظیرنمای چوبی و دکینگ) و مجموعه‌ای بی نظیر از مبلمان چوبی بیرون ساختمان را خدمت معماران گرامی و جامعه ایرانی معرفی نماید.
تولیدات کارخانه Menz تحت فرآیند OHT(Oil Heat Treatment) انجام می شود که این تکنولوژی ، در فرآوری چوب‌آلات به صورت ثبت شده در انحصار شرکت Menz بوده و منجر به تولید محصولات چوبی بسیار با کیفیت و با دوام شده است.
کارخانه Menz علاوه بر چوب نما محصولات چوبی دیگر نظیر دکینگ چوبی (کف چوبی بیرون ساختمان) ، فلاور باکس چوبی ، گلدان چوبی و آلاچیق نیز تولید می نماید. کیفیت بسیار بالای محصولات Menz باعث شده است کارخانه با اقتدار کامل در تبلیغات خود عبارت “ MADE IN GERMANY ” را همواره عنوان نماید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت
www.masagroup.ir
مراجعه فرمائید.

کد آگهی : 78817
بازدید : 10425
★★★★★★★★★★ 5/ 5 10425
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بامبل با دوام 1 مورد
مبل نو

مبل نو

مبل نو
1395/4/8 10:52:25

.ضمانت نامه ى ٣ ساله ى مبل نو براى تضمين كيفيت و دوام محصولات و جلب رضايت و اطمينان مشترى است. مبل ن ... .ضمانت نامه ى ٣ ساله ى مبل نو براى تضمين كيفيت و دوام محصولات و جلب رضايت و اطمينان مشترى است. مبل ن