هشداردهنده نشت گاز-هشداردهنده نشت گاز لومانا

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
سینا خمیسی زاده
آدرس
شهر تهران-
تلفن
09125067541
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

لومانا پیشرفته ترین و نسل جدید هشداردهنده نشت گاز الكترونيكي جهت حفظ ايمني محيط هاي مسكوني، اداری و صنعتی نسبت به نشت گازهاي خطرناك مي باشد. اين دستگاه نسبت به گازهاي مونوكسيد كربن و 19 نوع گاز قابل اشتعال از جمله گازشهري (متان) و گاز كپسولی و مایع حساس بوده و در صورت وجود اين گازها در محيط توسط هشداردهنده هاي صوتي و نوري ساكنين را از خطر آگاه ساخته همچنين داراي نمايشگر سه رقمي ديجيتالي جهت نمايش نسبت گازهاي موجود درهوا بر اساس ppm (واحد اندازه گیری گاز), امكان تنظيم حساسيت (براي كار در محيط هاي گوناگون و افراد با شرایط پزشکی خاص, با توجه به سطوح متفاوت آلودگي هوا در شهرها) , قابليت كار با باتري به صورت خودكار در مواقع قطع برق و مجهز به 2 نوع خروجي رله جهت روشن نمودن دستگاههاي تهويه (مانند هواكش) ، قطع نمودن شير برقي گاز و تماس تلفني با صاحب خانه ، آتش نشاني ، اورژانس و غيره به صورت چندین سیستم همزمان مي باشد.
لومانا نیز به كمك سيستم گرمايشي داخلي بدون استفاده از فن و ایجاید نویز, جريان همرفت هوا در اطراف دستگاه ايجاد کرده و گازهاي موجود در هوا را به سمت سنسور دستگاه هدايت مي نمايد. وزن و اندازه ي مناسب دستگاه نصب آنرا براي استفاده كنندگان آسان مي نمايد. در صورت نشت هريك از گازهاي ياد شده عدد نمايشگر بالا رفته و در صورت تجاوز از حد مجاز , دستگاه شروع به آلارم دادن نموده (این دستگاه دارای دقتی 10 برابر بالا تر از محصولات مشابه است)، رله ي خروجي دستگاه فعال شده و سيستم تهويه را روشن ، شير اصلي گاز را قطع و با شماره تلفن هاي داده شده تماس حاصل مي نمايد همچنین از طریق اتصال به رله جدید میتواند سیستم پکیج را غیر فعال سازد.
قیمت برای مصرف کننده در سراسر کشور مبلغ 150.000 تومان میباشد.

این دستگاه همچنین مجهز به سیستم پیشرفته عیب یاب خودکار است که در صورت نقص فنی از طریق آژیری متفاوت و نمایش کلمه Er بر روی صفحه نمایشگر و چراغ مجزای fault این مورد را به فرد اعلام میدارد.

همچنین این دستگاه علاوه بر 1 سال گارانتی تعویض دارای 10 سال وارانتی میباشد.

آنچه این محصول را از دیگر رقبا متمایز کرده نیز عبارت است از:
• حساسیت و دقت بالا ، شروع به کار سریع و مجهز به رله ضد انفجار
• حساسیت به بیش از 19 نوع گاز( . . . , LPG, CNG , CxHx , CO)
• نمایشگر دیجیتال 3 رقمی بر اساس ppm جهت نشان دادن میزان دقیق غلظت گاز
• سه عدد چراغ كوچك (LED) , براي نمايش وضعيتهاي روشن , هشدار و خطر
• داراي آژير صوتي با قدرت 12 دسي بل
• دارای سیستم گردش هوای داخلی بدون استفاده از فن و ایجاد نویز
• قابليت تنظيم حساسيت دستگاه براي عملكرد مناسب در محيط هاي گوناگون و افراد با شرایط پزشکی خاص
• مجهز به 2 منبع تغذیه با قابلیت سوئیچ خودکار به باطری در هنگام قطع جریان برق شهر
• پردازنده ي ميكروكنترلري با قابليت پردازش 16 ميليون عمليات در ثانيه
• عیب یاب خودکار پیشرفته دستگاه که در صورت خرابی با آژیری متفاوت و علائم ویژه هشدار میدهد
• مجهز به یک رله خروجی مجزا ویژه پکیج و یک رله خروجی عمومی جهت اتصال همزمان به هود و هواكش، سیستم های تهویه، شیر برقی گاز ، انواع سیستم های اعلام حریق، انواع سیستم های هوشمند سازی (BMS)، قابلیت نصب ماژول تلفن کننده و . . .
• داراي ضمانت تعويض يك ساله و خدمات پس از فروش تا10 سال
• دارای بیمه نامه یک ساله از شرکت سهامی بیمه ایران با قابلیت تمدید سالیانه
• قابلیت ریست شدن بدون نیاز به خاموش شدن دستگاه
کد آگهی : 80213
بازدید : 8170
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8170
Your رای: