اسپیسر بتن-اسپیسر گرد

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
تجهیز بتن فن آوران
آدرس
شهر تهران-جاده آبعلی،خرمدشت،خیابان سیاه سنگ،خیابان کوشک،گلایل 4 شرقی
تلفن
02176216989
موبایل
09127660320
فکس
02176216245
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ویلروال
ویلروال ها پرمصرف ترین نوع اسپیسر برای استفاده در سطوح عمودی مانند دیوار ، ستون ، مقاطع مدور و ... می باشند . ویلروال دارای قفل کن در مرکز برای گرفتن میلگرد و شاخکهایی در اطراف می باشند که شاخک ها بدلیل ضخامت کم پس از بتن ریزی هیچ اثری در سطح بتن بجا نمی گذارد . این اسپیسر ها گاهاً با نام اسپیسر گرد ، چرخی یا خورشیدی نیز نامگذاری می شوند .

نحوه استفاده :
ویلروال ها معمولا در دیوارها بر روی میلگردهای کمرکش و در ستون های گرد و یا مربعی بر روی خاموت نصب می شوند .
از این اسپیسر ها می توان در انواع بتن های پیش ساخته و در جا استفاده نمود .
این نوع اسپیسر به شکل هندسی مدور و خاص خود طوری طراحی شده است که دارای حالت ارتجاعی بسیار بالایی می باشد و جهت بتن ریزی های عمودی و بتن ریزی در دیواره ها ، دیواره ستون ها ، دیواره فونداسیون ، قفسه شمع و محل های مشابه به کار می رود .



میزان استفاده :



دیوار : میزان استفاده از ویلروال ها 3 عدد در متر مربع از سطح دیوار می باشد . همچنین بطور تجربی فاصله 60 سانتیمتر برای ویلروال ها از هم نیز اجرائی است و هرگز نباید فاصله اسپیسر ها سطوح عمودی از هم بیش از یک متر در نظر گرفته شود .



ستون : میزان مصرف ویلروال ها برای ستون ها حداقل 16 عدد در ارتفاع 3 متر می باشد و برای ستونهای با سطح مقطع بالاتر تعداد 24 عدد پیشنهاد می شود .


کد آگهی : 81983
بازدید : 7551
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7551
Your رای: