تابلو های برق-فروش دیزل ژنراتور

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
ریان پیشرو دیزل
آدرس
شهر تهران-تهران- سعدی جنوبی - کوچه گودرزی پاساژ عزیزی پلاک211
تلفن
33953461-33953263
فکس
36614019
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

امروزه شركت ریان پیشرو دیزل نمایندگی رسمی دیزل ژنراتور درایران ،یك بخش مكمل از صنایع جمهوری اسلامی ایران را تشكیل می دهد و با فروش میانگین سالیانه بیش از 35 مگاوات برق توانسته است خدمات شایانی در اعتلاء و پیشرفت صنایع کشور عزیزمان نماید.

شرکت ریان پیشرو (دیزل ژنراتور)با سابقة بیش از چندین دهه در امر تولید محصولات برتر و با تجربه به عنوان تأمین كنندةممتاز به دلیل عرضه دیزل وژنراتورهایی با ولتاژپایین و متوسط نزد نهاد های دولتی و خصوصی مانند: پتروشیمی، نفت و گاز، وزارت دفاع، استانداریها، آب و فاضلاب،ادارات برق ،شرکت های سد سازی، بیمارستانهاو .. شناخته شده است و توانسته سابقه ای نسبتا خوب در کلیه سازمانهای دولتی وخصوصی بدست آورد و همچنین با داشتن توان مالی بالا ونیروهای مجرب توان ارائه کلیه دیزل ژنراتورها را در کوتاهترین زمان ممکن دارامی باشد.

این محصولات كیفیت دار توسط سازمانی متشكل از افراد مجرب حمایت می شود كه فروش،خدمات وحمایتهای فنی خود را در حد استانداردهای بالا و مورد پسندمشتریانش فراهم میكند.

، شرکت ریان پیشرو(دیزل ژنراتور) اولین شرکت مستقل خصوصی است که در راستای اهداف وزارت نیرو و صنایع با هدف تمرکز در زمینه واردات – کوپله – ساخت تابلو های برق - فروش و نصب دستگاه های مولد برقی (دیزل ژنراتور گاز سوز ) - تعمیر اساسی و تاٌمین قطعات دیزل ژنراتور (Diesel Generator) در داخل و خارج از کشور با تاٌکید بر مدیریت کیفیت و زمان تاٌسیس گردید که همواره به عنوان یک شرکت پیشرو در عرصه صنعت گام برداشته و با استفاده از مجربترین و کار آموز ترین افراد در زمینه فروش ، نصب ، راه اندازی ، اورهال و تعمیر دیزل ژنراتور (Diesel Generator) با قدرت 11KVA الی 2100KVA فعالیت می نماید

شرکت ریان پیشرو(دیزل ژنراتور) اصلی ترین شرکت در بخش دیزل ژنراتور می باشد كه با استخدام گروهی از متخصیصن فنی،محصولات(دیزل و ژنراتور) و خدمات، تامین قطعات . سخت افزارومهندسی در عرصةجهانی در حال خدمتگزاری است.

شرکت ریان پیشرو(دیزل ژنراتور) در بخش تقسیم چرخشی ماشینهاكه به گروه بزرگ مشتریان خود در سرتاسر ایران سفارش داشتن یك دامنه كامل از ژنراتور و موتورهای الكتریكی،مبدلهای فركانسی،ابزاركنترل وسیله آزمایش سیستم را ایفا میكند نقش مهمی دارد.

شرکت ریان پیشرو(دیزل ژنراتور) این حقیقت را دریافته كه مركزیت داشتن مشتریانش بزرگترین امتیاز و داراییش می باشد.توانایی برآورده كردن تقاضاهای مختلف مشتریان بزرگترین چالش و بزرگترین قدرت شرکت ریان پیشرو(دیزل ژنراتور) محسوب می شود.

دیزل و ژنراتور ،قطعات ماشین آلات و تابلو ها دیزل ژنراتور ، فیلترها مصرفی تنها تعدادی از تقاضاهایی است كه محصولات شرکت ریان پیشرو در عرصه جهانی در صدد فراهم آوردن آنها برای مشتریانش است.رضایت مداوم و مستمر مشتریان سبب می شودتا برتری و شماره یك بودن (1)ریان پیشرو همچنان باقی بماند.

شرکت ریان پیشرو(دیزل ژنراتور) یك تیم متعهد در امر توسعه و تحقیق دارد تا به كیفیت و عملكرد محصولاتش بی وقفه بهبودی بخشد.دستگاهها و سیستمهای تولیدی پیشرفته و پیچیده تضمین میكند كه محصولاتی كه در اختیار مشتریان قرار گرفته كاملاً مطابق با خواسته ها و توقعات آنان است.
VOLVO-DORMAN-LOVOL ,CUMMINS - PERKINS - DEUTZ - CAT

Sadegh.Shikhiy
+98 21 33953461
+98 21 36614019
INFO@SHRPISHRO.COM
WWW.SHRPISHRO.COM
کد آگهی : 82582
بازدید : 7667
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7667
Your رای: