دیگ چدنی-شیر سختیگیر نیمه اتوماتیک ( SOLO VALVE)

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مهندس رابط
آدرس
شهر تهران-خ سهروردی - خ پالیزی
تلفن
88764415-88762224
فکس
88746468
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

بازرگانی پارس آپادانا تامین کننده شیرهای سختی گیر نیمه اتوماتیک ( سولو والو ) می باشد . شیرهای فوق در سایزهای "4/3 تا " 2/1 2 می باشند .
شیرهای نیمه اتوماتیک سختی گیر ( SOLO VALVE ) جهت کنترل پروسه سختی گیری آب در دستگاههای سختی گیر مورد استفاده قرار می گیرد و با قرار دادن اهرم شیر بر روی حالتهای سرویس ، بکواش و تزریق آب نمک ، امکان احیای رزین ها و همچنین هدایت آب سختی گیری شده به سیستم را فراهم می کند .
شیرهای فوق با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و با یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار همکاران و مصرف کنندگان گرامی قرار می گیرد . در صورت نیاز، ارائه اطلاعات و مشاوره فنی نیز امکان پذیر می باشد .
لازم به یادآوری است که بازرگانی پارس آپادانا ، وارد کننده اصلی رزین های تصفیه آب با مارکهای پرولایت و پترولایت می باشد.
همواره بهترین کیفیت ، بهترین قیمت و بهترین خدمات را از ما بخواهید

کد آگهی : 8329
بازدید : 8918
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8918
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بادیگ چدنی 1 مورد
دیگ چدنی شوفاژکار - فروش دیگ چدنی شوفاژکار

دیگ چدنی شوفاژکار - فروش دیگ چدنی شوفاژکار

bamintahvie
1397/4/9 9:30:02

فروشگاه اینترنتی بامین تهویه ارائه کننده دیگ چدنی شوفاژکار و انواع دیگ آبگرم چدنی و فولادی با معتبرت ... می باشد. جهت بررسی قیمت و مشخصات فنی انواع دیگ آبگرم چدنی و فولادی و یا تهیه ی دیگ چدنی شوفاژکار با