RF-پروژه بیسیم دیجیتال با میکرو کنترولر ATmega 8 و ماژول آر اف RFM-12B و BP RF

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
محمد باباخانی
آدرس
شهر قزوین-
تلفن
02833225514
موبایل
09214564131
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

واکی تاکی دیجیتال با میکرو کنترولر ATmega 8 و ماژول آر اف RFM-12BP

این بیسیم تا این تاریخ (11/1390) فقط به صورت LMD (مونتاژ غیر سطحی) طراحی شده بود ولی به درخواست عده زیادی از متقاضیان به صورت SMD (مونتاژ سطحی) کاملا کوچک (به طوری که پس از ساخت می توان آن را به اندازه یک تلفن همراه و قابل حمل مورد استفاده قرار داد) برای ماژولهای RFM-12 و RFM-12B و RFM-12BP ،و با کیفیت بسیار بی نظیر نیز طراحی و ساخته شد. این مجموعه با در نظر گرفتن سطح علمی متقاضیان ،با هدف اینکه حتی افراد کاملا آماتور و مبتدی بتوانند این بیسیم را ساخته و مورد استفاده قرار دهند ،آموزشی کاملا ساده و بی نظیر که شامل بیش از 145 فایل با فرمت PDF و کاملا مفهوم (که اکثر فایلها قسمت به قسمت و جزء به جزء همراه با تصویر و عکس و به صورت کاملا ویژوال) ساخته و گرد آوری و تدوین شده است تا دانشجویان این رشته نیز بتوانند با توضیحات کاملی که داده شده از این بیسیم به عنوان پروژه آخر ترم و یا هر پروژه دیگری استفاده کنند. برنامه میکرو هم به صورت خط به خط توضیح داده شده تا قالب کاملی از برنامه مورد درک و تفهیم واقع شود
این واکی تاکی یک بیسیم حرفه ای و تقریبا بی مانند در رده خود است که تمام ارسال و دریافت صدا را به صورت دیجیتال و کاملا رمزگذاری شده انجام می دهد. از مزایای مهم و اصلی این واکی تاکی این هست که چون اطلاعات به صورت دیجیتال و رمزگذاری شده ارسال میشود هیچ گونه امکان شنود و جاسوسی میان دو دستگاه وجود ندارد. مصرف باتری آن بسیار ناچیز است و تمام قسمتهای تغذیه و گیرنده و فرستنده مدار با میکروکنترولر محاسبه و کنترل می شود. برای دریافت نقشه شماتیک و PCB به همراه سورس کد میکرو و نرم افزار تنظیم دقیق فرکانس و قدرت تشعشع و پهنای باند وسرعت انتقال دیتا وآگاهی از مبلغ و شماره حساب و چگونگی دریافت به آدرس Exaspam102000@yahoo.com ایمیل بزنید یا با شماره 09214564131 تماس بگیرید.


متن زیر برای راهنمایی بیشتر میباشد:

مدار واکی تاکی دیجیتال با میکرو کنترولر ATmega 8 وماژول آر اف RFM 12BP

فرق این واکی تاکی با واکی تاکی های آنالوگ در این هست که صدا توسط میکرو به صورت دیجیتال (صفر و یک) تبدیل شده و ارسال می شود.حالا سوال میکنید که چه لزومی برای دیجیتال کردن صدا هست در پاسخ به این سوال می توانم بگویم که مزیتهای بی شماری در دیجیتالی کردن ارتباط بین هر فرستنده و گیرنده هست.
یکی از مزیت های این شیوه از ارسال صدا این هست که چون ارتباط بین دو دستگاه به صورت دیجیتال هست از روش رمزگذاری در ارتباط استفاده شده و به هیچ وجه امکان شنود و دستیابی به اطلاعات بین دو واکی تاکی امکانپذیر نمی باشد و اگر شخص سومی به هر صورتی به فرکانس این واکی تاکی دسترسی پیدا کند با یک سری صفر و یک های بی مفهوم و بدون استفاده مواجه می شود.
از مزایای دیگر این واکی تاکی این هست که شما همزمان اینکه در حال صحبت کردن یا شنیدن صدای طرف مقابل هستید می توانید ارتباط دیتایی نیز بین دو دستگاه داشته باشید به این صورت که شما می توانید هر اطلاعات دیگر مثل انواع فایلهای MP3 یا MPEG یا AVI و... را توسط این دستگاه با سرعت حداکثر 116 Kbps ارسال کنید و یا بین دو کامپیوتر بدون هیچ گونه سیم و تا فاصله حداکثر 50 متر در شرایط دید مستقیم و 15 متر با موانع با ماژول FRM 12B و حداقل 2 کیلومتر در شرایت دید مستقیم و 250 تا 300 متر در شهر با ماژول RFM 12BP ارتباط برقرار کنید.
این مسافت توسط ماژولهای تقویت کننده که قیمت کمی دارند و به راحتی در بازار به فروش می رسند و به هایبرید معروفند به 20 کیلومتر هم افزایش می یابد من شخصا این کار را انجام داده ام و نتیجه هم گرفته ام.در واقع مشکل برد در این واکی تاکی وجود ندارد و با قطعات آر اف موجود در بازار می توان تا 100 کیلومتر (در شرایط دید مستقیم و با دکلهای مرتفع برای از بین بردن قوس کره زمین) هم از این دستگاه انتظار داشت.
لازم به توضیح هست که از ماژول RF به شماره MRF12BP که یک ماژول حرفه ای و پر سرعت در رده خود هست در این واکی تاکی استفاده شده است. یکی دیگر از مزایای این واکی تاکی این هست که در چهار رنج فرکانسی (کانال) مختلف 315 ، 434 ، 868 ، 915 مگاهرتز کار می کند و هر کدام از این رنجها با 600 کانال دیگر تعریف شده است. با این شرایط شما می توانید به طور همزمان با 1200=2÷2400=600x4 عدد از این نوع واکی تاکی بدون اینکه از نظر فرکانسی با یکدیگر تداخل داشته باشند ارتباط برقرار کنید تازه این در شرایطی هست که اطلاعات شما رمزگذاری نشده باشد ولی اگر شما برای ارتباط بین دو دستگاه از روش دیکد و انکدینگ استفاده کنید می توانید تا بینهایت ارتباط بدون تداخل بین این نوع واکی تاکی ایجاد کنید و این در مقایسه با واکی تاکی های آنالوگ و متداول در بازار رقم شگفت آوری هست.
در نرم افزاری که ضمیمه این فرستنده گیرنده به شما ارائه می شود شما می توانید به دستگاه بگویید که در چه کانالی و با چه قدرت تشعشعی یا با چه پهنای باندی و با چه سرعت انتقال دیتایی با یکدیگر ارتباط داشته باشند.
کیفیت و سرعت تبدیل آنالوگ به دیجیتال و بلعکس میکروکنترولر در این نمونه به حدی هست که شما می توانید هر نجوای آرامی را توسط این دستگاه بشنوید.
کیفیت پخش صدای این واکی تاکی به دلیل استفاده از فناوری دیجیتال به صورتی هست که شما هیچ وقت مثل نمونه های آنالوگ صدای خش خش و... از این نمونه نمی شنوید و صدا کاملا واضح و شفاف هست و این موضوع زمینه را برای استفاده از این دستگاه درکنسرتها و مجالس و مکانهایی که نیاز به اطمینان از صحت ارتباط و عدم نقص و جاهایی که نیاز به کیفیت بالای صدا هست را هموار می سازد.
اگر شما مسافت زیادی بین این دو دستگاه ایجاد کنید صدا ناگهان قطع می شود که این به دلیل استفاده از فناوری دیتا و ساختار دیجیتال در این دستگاه است. در نمونه های آنالوگ برای یک ارتباط صحیح شما مجبور به روشن گذاشتن قسمت گیرنده دستگاه هستید که هر موقع فرستنده هر اطلاعاتی را فرستاد شما آن را دریافت کنید که این کار باعث تمام شدن سریع باطری و مصرف بیش از حد مدار می شود تازه در نمونه های حرفه ای و گران قیمت از مداری به نام اسکواچ برای مصرف کمتر باطری و جلوگیری از شنیده نشدن سر و صداهای بی مورد استفاده می کنند ولی در نمونه دیجیتال تا زمانی که دیتایی ارسال نشده قسمت گیرنده دستگاه به صورت نیمه فعال (استندبای) در آمده واز مصرف بیهوده باطری جلوگیری می کند و مقدار پر یا خالی بودن باطری توسط میکروکنترولر به صورت اتوماتیک سنجیده می شود که در صورت اتصال یک نمایشگر 6 رقمی به دستگاه شما می توانید از مقدار ظرفیت باطری اطلاع پیدا کنید.
از مذیتهای دیگر این نمونه می توان به استفاده بهینه از باطری اشاره کرد به صورتی که در زمان نزدیکی و یا دوری دو دستگاه مقدار شدت سیگنال دریافتی توسط میکرو سنجیده می شود اگر این سیگنال ضعیف باشد میکرو قدرت فرستندگی (تشعشع) را زیاد می کند و اگر سیگنال دریافتی قوی باشد میکرو به قسمت خروجی فرستنده دستور تضعیف فرستندگی را اعمال می کند.
افرادی که خبره در برنامه نویسی هستند می توانند برای این ماژول یک ال سی دی طراحی کنند و از قابلیت ارسال دیجیتال این دستگاه برای ارتباط نوشتاری (اس ام اس) استفاده کنند که من در مرحله بعدی و پروژه بعدی قصد فراهم آوردن این امکان برای این ماژول را دارم. شما با خریداری نقشه شماتیک و PCB و سورس کد زمیمه میکرو کنترولر به همراه نرم افزار تغییر و بهینه سازی ارتباط بین دو واکی تاکی می توانید یک بیسیم دیجیتال با امکانات بسیار را داشته باشید.
من تا زمانی که این موضوع را می نویسم دو یا سه نمونه از سورس کدهای این نمونه از واکی تاکی در اینترنت به فروش می رسد که من دو نمونه از آنها را برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر خریداری کرده ام که یک نمونه به قیمت 230 هزار تومان و دیگری 100 هزار تومان بودند ولی متاسفانه هیچ کدام قابل استفاده واقع نشد چونکه سورس کد آنها به صورت ناقص بود و اصلا عملی نبودند که من با تغییر در آنها و تصحیح آنها توانستم نسخه عملی و درستی از آنها را به دست آورم.
شما می توانید با ارسال ایمیل و یا تماس تلفنی از چگونگی دریافت سورس کد و یا اطلاعاتی در این زمینه و یا با دریافت شماره حساب و واریز مبلغ تایین شده به حساب مورد نظر از داشتن این واکی تاکی که پدیده ای نو در زمینه ارتباطات هست لذت ببرید.
کد آگهی : 84631
بازدید : 20838
★★★★★★★★★★ 5/ 5 20838
Your رای:
کلمات کلیدی
واکی تاکی - بیسیم - دیجیتال - میکروکنترولر - اتمگا8 - فرستنده - گیرنده - ماژول - دانشجویی - بیسیک - برد بالا - پروژه - RFM12 - RFM12B - RFM12BP - RFM - 12 - RFM 12 - 12B - RFM 12B - RFM12 B - 12 B - RFM 12 B - 12BP - RFM 12BP - RFM12 BP - 12 BP - RFM 12 BP - 433 مگاهرتز - 868 مگاهرتز - 915 مگا هرتز - آر اف ام 12 - آر اف ام12 - اتمگا 8 - مازول - مخابرات - ارتباطات - ماکروویو - باینری - دیتا - تقویت کننده - امواج - آر اف - آراف - RF - هوپ آراف - هوپ اراف - الکترونیک - SMD - مونتاژ سطحی - LMD - PDF - فایل - 09195863957 - باباخانی - محمد - قزوین - رمزگذاری - رمزنگاری - قدرت تشعشع - آنتن - هایبرید - فرکانس رادیویی - رادیو - تله کوماند - پهنای باند - اف ام - مدولاسیون - دامنه - فرکانس - فاز - FM - PM - AM - PCB - مدارچاپی - آنالوگ - صفر و یک - صدا - صوت - صوتی - Kbps - بیت - بایت - بیتریت - کیلومتر - دید مستقیم - تلسکوپی - ال ای دی - LED - قطعات - کانال - تداخل - رمزگشایی - انتقال - خش خش - شفاف - کنسرت - مجالس - مجلس - کنسرتها - میکروفون بیسیم - میکروفون - اتوماتیک - سیگنال - سورس کد - بسکام - بیسکام - اپن سورس - کامپایل - برنامه نویسی - فناوری - پیشرفته - ارتباط - رنج - wideband - مگاهرتز - مگا هرتز - کیلوهرتز - کیلو هرتز - گیگا هرتز - KHz - MHz - GHz - ای ام - پی ام - آماتوری - باند آماتوری - رادیو آماتوری - نرم افزار - فیوز بیت - آخر ترم - استراق سمع - مینیاتوری - پرتابل - قابل حمل - Bascom - Atmega8
جدیدترین های مرتبط باRF 223 مورد
عرضه لیبل امنیتی dr در اصفهان

عرضه لیبل امنیتی dr در اصفهان

سایا سیستم
1403/1/25 14:23:14

فروش ویژه لیبل am با شرایط ویژه در اصفهان . این لیبل کوچکترین لیبل امنیتی بارکدار می باشد دارای 3و 4 ... فروش ویژه لیبل am با شرایط ویژه در اصفهان . این لیبل کوچکترین لیبل امنیتی بارکدار می باشد دارای 3و 4

پخش گیت کنترل تردد فروشگاهی

پخش گیت کنترل تردد فروشگاهی

رضا احمدی
1403/1/13 11:39:33

گیت های ضد سرقت فروشگاهی یا همان گیت امنیتی فروشگاهی به دستگاهی گفته میشود که در خروجی یک فروشگاه نص ... گیت های ضد سرقت فروشگاهی یا همان گیت امنیتی فروشگاهی به دستگاهی گفته میشود که در خروجی یک فروشگاه نص

قیمت تگ فروشگاهی مدل صدفی

قیمت تگ فروشگاهی مدل صدفی

سایا
1402/12/23 16:40:11

تگ شل گیت دزدگیر فروشگاهی با نام تگ صدفی نیز در بازار شناخته ارائه میگردد. تگ شل از نوع تگ قفلی مغنا ... تگ شل گیت دزدگیر فروشگاهی با نام تگ صدفی نیز در بازار شناخته ارائه میگردد. تگ شل از نوع تگ قفلی مغنا

فروش تگ بطری برای کالای استوانه ای

فروش تگ بطری برای کالای استوانه ای

سایا
1402/12/23 8:50:53

فروش تگ بطری مخصوص کالاهای استوانه ای. این نوع دزدگیر فروشگاهی بر روی کالای فلزی قرار می گیرد و از آ ... فروش تگ بطری مخصوص کالاهای استوانه ای. این نوع دزدگیر فروشگاهی بر روی کالای فلزی قرار می گیرد و از آ

لیبل بدون بارکد rf در اصفهان.

لیبل بدون بارکد rf در اصفهان.

سایا
1402/12/21 17:22:53

لیبل امنیتی آراف یکی از اجزا و ملزومات سیستم های ضد سرقت یا گیت های ضد سرقت فروشگاهی می باشد. این لی ... سوم می باشد و صرفا با گیت RF کار می کند و عملکرد آن بدین صورت است که باید بر کالاهایی که غیر فلزی هس

عرضه لنیارد در اصفهان

عرضه لنیارد در اصفهان

سایا
1402/12/21 17:13:58

بند لنیارد یکی از متعلقات دزدگیر و سیستم های ضد سرقت است که همراه با تگ دزدگیر استفاده می شود. طریق ... بند لنیارد یکی از متعلقات دزدگیر و سیستم های ضد سرقت است که همراه با تگ دزدگیر استفاده می شود. طریق

عرضه تگ لباس مدل مربعی

عرضه تگ لباس مدل مربعی

سایا سیستم
1402/12/21 13:54:02

تگ مربعی یکی از بهترین .دزگیر ها برای فروشگاه های لباس و کفش و... می باشد. این تگ دارای ضخامت کم است ... تگ مربعی یکی از بهترین .دزگیر ها برای فروشگاه های لباس و کفش و... می باشد. این تگ دارای ضخامت کم است

گیت کنترل تردد فروشگاهی اصفهان

گیت کنترل تردد فروشگاهی اصفهان

سایا
1402/12/16 7:51:27

گیت های ضد سرقت فروشگاهی یا همان گیت امنیتی فروشگاهی به دستگاهی گفته میشود که در خروجی یک فروشگاه نص ... گیت های ضد سرقت فروشگاهی یا همان گیت امنیتی فروشگاهی به دستگاهی گفته میشود که در خروجی یک فروشگاه نص

فروش تگ لباس صدفی

فروش تگ لباس صدفی

سایا
1402/12/15 11:42:03

فروش تگ صدفی با هر تعداد مورد نیاز با شرایط ویژه برای فروشگاه ها و مراکز خرید در اصفهان برای کسب اط ... فروش تگ صدفی با هر تعداد مورد نیاز با شرایط ویژه برای فروشگاه ها و مراکز خرید در اصفهان برای کسب اط

تگ قلمی با شرایط ویژه در اصفهان

تگ قلمی با شرایط ویژه در اصفهان

سایا
1402/12/15 11:32:04

فروش ویژه تگ مدادی با هرتعداد مورد نیاز برای فروشگاه ها و مراکز خرید در اصفهان لطفا برای اطلاعات بیش ... فروش ویژه تگ مدادی با هرتعداد مورد نیاز برای فروشگاه ها و مراکز خرید در اصفهان لطفا برای اطلاعات بیش

قیمت تگ بطری فروشگاه در اصفهان

قیمت تگ بطری فروشگاه در اصفهان

سایا
1402/12/14 21:07:51

فروش تگ بطری مخصوص کالاهای استوانه ای. این نوع دزدگیر فروشگاهی بر روی کالای فلزی قرار می گیرد و از آ ... فروش تگ بطری مخصوص کالاهای استوانه ای. این نوع دزدگیر فروشگاهی بر روی کالای فلزی قرار می گیرد و از آ

قیمت  تگ لباس مدل مربعی

قیمت تگ لباس مدل مربعی

سایا
1402/12/13 12:49:59

تگ مربعی یکی از بهترین .دزگیر ها برای فروشگاه های لباس و کفش و... می باشد. این تگ دارای ضخامت کم است ... تگ مربعی یکی از بهترین .دزگیر ها برای فروشگاه های لباس و کفش و... می باشد. این تگ دارای ضخامت کم است

گیت کنترل تردد فروشگاه

گیت کنترل تردد فروشگاه

سایا
1402/12/13 8:06:35

گیت های ضد سرقت فروشگاهی یا همان گیت امنیتی فروشگاهی به دستگاهی گفته میشود که در خروجی یک فروشگاه نص ... گیت های ضد سرقت فروشگاهی یا همان گیت امنیتی فروشگاهی به دستگاهی گفته میشود که در خروجی یک فروشگاه نص

لنیارد دزدگیر لباس

لنیارد دزدگیر لباس

سایا
1402/12/13 7:56:39

.جنس لنیارد ازسیم بکسل است و دارای استحکام قابل اطمینانی هست لنیارد به همراه تگ برای کالا هایی استف ... .جنس لنیارد ازسیم بکسل است و دارای استحکام قابل اطمینانی هست لنیارد به همراه تگ برای کالا هایی استف

پخش کننده تگ بازکن سوپر

پخش کننده تگ بازکن سوپر

سایا
1402/12/9 15:33:39

تگ بازکن جهت جدا سازی انواع تگها از کالا که در سیستم های کاری گوناگون گیت های فروشگاهی AM ,RF ,EM اس ... تگ بازکن جهت جدا سازی انواع تگها از کالا که در سیستم های کاری گوناگون گیت های فروشگاهی AM ,RF ,EM اس

.فروش لیبل rf

.فروش لیبل rf

سایا
1402/12/9 15:22:17

لیبل RF (آر اف) یا لیبل امنیتی آراف یکی از اجزا و ملزومات سیستم های ضد سرقت یا گیت های ضد سرقت فروشگ ... صرفا با گیت RF کار می کند و عملکرد آن بدین صورت است که باید بر اجناسی که غیر فلزی هستند چسبانده شون

فروش دزدگیر لباس صدفی

فروش دزدگیر لباس صدفی

سایا
1402/12/8 16:39:42

فروش تگ صدفی با هر تعداد مورد نیاز با شرایط ویژه برای فروشگاه ها و مراکز خرید در اصفهان برای کسب اط ... فروش تگ صدفی با هر تعداد مورد نیاز با شرایط ویژه برای فروشگاه ها و مراکز خرید در اصفهان برای کسب اط

قیمت تگ قلمی

قیمت تگ قلمی

سایا
1402/12/8 16:23:24

تگ پنسیل از انواع تگ بوده که به دلیل دارا بودن فریت سیم پیچ بزرگ از گیرایی بالایی توسط گیت دزدگیر ... تگ پنسیل از انواع تگ بوده که به دلیل دارا بودن فریت سیم پیچ بزرگ از گیرایی بالایی توسط گیت دزدگیر

.قیمت مگنت سوپر در اصفهان.

.قیمت مگنت سوپر در اصفهان.

سایا سیستم
1402/12/4 13:43:46

تگ بازکن وسیله ایست برای جدا کردن تگ دزدگیر از روی اجناس فروشگاه. این دستگاه کوچک به نام هایی چون تگ ... تگ بازکن وسیله ایست برای جدا کردن تگ دزدگیر از روی اجناس فروشگاه. این دستگاه کوچک به نام هایی چون تگ

قیمت تگ شل فروشگاهی

قیمت تگ شل فروشگاهی

سایا سیستم
1402/11/30 12:23:49

تگ شل گیت دزدگیر فروشگاهی با نام تگ صدفی نیز در بازار شناخته ارائه میگردد. تگ شل از نوع تگ قفلی مغنا ... تگ شل گیت دزدگیر فروشگاهی با نام تگ صدفی نیز در بازار شناخته ارائه میگردد. تگ شل از نوع تگ قفلی مغنا