کنترلر dsp-کنترلرdsp

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نورافرین
آدرس
شهر تهران-تهران اتوبان ستاری شمالی،ابتدای بلوار فردوس شرق،پلاک 438،واحد4
تلفن
02144016471-02144006240-
موبایل
09121691881
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کنترلر دی اس پی از کارآمدی خوبی برخوردار است که میتوان با آن سی ان سی های 3 محور،3.5 محور و 4 محور و بالاتر را راه اندازی نمود.
کنترلر دی اس پی در نهایت سادگی بسیار کارآمد بوده و این سادگی باعث شده که کاربران آن، نحوه کار با کنترلر دی اس پی را به سادگی بیاموزند.
کنترلر دی اس پی مزایایی دارد که به اختصار به آن میپردازیم.
کنترلر دی اس پی دارای پردازنده قوی و حافظه داخلی می باشد. پنل دستی این کنترلر و ورودی یو اس پی این کنترلرویژگی اختصاصی آن است.
- کنترلر دی اس پی از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه میباشد و خرابی آن تا به حال بسیار اندک بوده. پنل دستی این کنترلر کار با آن را ساده کرده.
- کنترلر دی اس پی از دقت بالایی برخوردار میباشد.
کنترلرهای دی اس پی در چندین نوع تولید می شود که در کشور ما بیشتر از نوع 3 محور، 3.5 محور و 4 محور استفاده می شود .که با توجه به نوع دستگاه میتوان انواع آن را انتخاب کرد . کنترلرهای چهار محور به بالا توانایی کنترل رباتها را دارند .
مزایای کنترلرdsp:
نصب راحت- دوام بالا- قیمت مناسب- توانائی راه اندازی استپرموتورها و سرووموتورها ،اپراتوری ساده ، یادگیری آسان

کد آگهی : 89624
بازدید : 13747
★★★★★★★★★★ 5/ 5 13747
Your رای: