فروش اینترنتی سگ جینو-فروش جدیدترین سگ اسباب بازی رباتیک جینو

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت اسباب بازیهای جینو تویز
آدرس
شهر تهران-
تلفن
٠٢١٢٢٠٣٦٧٢٨
موبایل
٠٩٣٩٢٢٧٣١٠٥
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

سگ روباتیک جینو یه سگ دوست داشتنیه که تو پارک و مهممونی همراهتون میاد... موزیک میزنه، راه میره و میرقصه و حسابی سرگرمتون میکنه!
۳ تا باطری میخوره و روی کنترلش دکمه روشن خاموش داره...
عروسک اسباب بازی سگ جینو Jino با یک کنترل شبیه با قلاده حرکت می کند و موزیک پخش می نماید، جنس این سگ دوست داشتنی از الیاف ضد حساسیت بوده و هیچ گونه ضرری برای فرزند شما ایجاد نخواهد کرد.
سگ روباتیک جینو امکان حرکت در مسیرهای طولانی را دارد که کودک شما را در پیاده روی در پارک همراهی خواهد نمود و مانند یک سگ واقعی به دنبال فرزند شما حرکت خواهد کرد و موزیک شاد کودکانه را پخش می کند.
قیمت جدیدترین سگ رباتیک جینو: 49000 تومان
براي خريد و يا كسب اطلاعات بيشتر لطفاً در ساعات اداری با شماره تلفن ٠٢١٢٢٠٣٦٧٢٨ یا ٠٩٣٩٢٢٧٣١٠٥ تماس حاصل فرمایید ...

کد آگهی : 108992
بازدید : 7744
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7744
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بافروش اینترنتی سگ جینو 1 مورد
فروش جدیدترین سگ اسباب بازی رباتیک جینو

فروش جدیدترین سگ اسباب بازی رباتیک جینو

شرکت اسباب بازیهای جینو تویز
1395/4/12 21:33:05

سگ روباتیک جینو یه سگ دوست داشتنیه که تو پارک و مهممونی همراهتون میاد... موزیک میزنه، راه میره و میر ... سگ روباتیک جینو یه سگ دوست داشتنیه که تو پارک و مهممونی همراهتون میاد... موزیک میزنه، راه میره و میر