ماهی چراغدار جینو-فروش ماهی رباتیک چراغدار جینو به عنوان چراغ خواب!

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت اسباب بازیهای جینو تویز
آدرس
شهر تهران-
تلفن
٠٢١٢٢٠٣٦٧٢٨
موبایل
٠٩٣٩٢٢٧٣١٠٥
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ماهی چراغ دار رباتیک در رنگهای متنوع به علاوه دو باطری ذخیره است که به عنوان چراغ خواب استفاده می شود و ترس از تنهایی و تاریکی کودکان را از بین می برد.
ماهي رباتيك جينو جديدترين مدل چراغ خوابه !
وقتي ماهي جينو رو توي آب ميندازين خودش روشن ميشه و شروع به شنا كردن ميكنه و همزمان از خودش نور هم توليد ميكنه و باعث ميشه بچه ها ديگه از تاريكي نترسن و توي اتاق خواب خودشون بمونن !

کد آگهی : 108994
بازدید : 5939
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5939
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باماهی چراغدار جینو 2 مورد
فروش ماهی رباتیک چراغدار جینو به عنوان چراغ خواب!

فروش ماهی رباتیک چراغدار جینو به عنوان چراغ خواب!

شرکت اسباب بازیهای جینو تویز
1395/4/21 12:20:16

ماهی چراغ دار رباتیک در رنگهای متنوع به علاوه دو باطری ذخیره است که به عنوان چراغ خواب استفاده می شو ... ماهی چراغ دار رباتیک در رنگهای متنوع به علاوه دو باطری ذخیره است که به عنوان چراغ خواب استفاده می شو

فروش پک آکواریوم و ماهی رباتیک جینو

فروش پک آکواریوم و ماهی رباتیک جینو

شرکت اسباب بازیهای جینو تویز
1395/4/12 21:53:14

آكواريوم جينو يه اسباب بازي جديد و هيجان انگيزه كه داخلش يه ماهي رباتيك (برقي) دوست داشتني و گياهان ... ا از بین می برد. شما می توانید هر دو محصول را سفارش دهید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید!!!