ابتکار گستر لیان-ابتکار گستر لیان پخش انواع دستکش خانگی و صنعتی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.
فکس
منقضی شده است.
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کارخانه دستکش ستوده قزوین در سال 82 در شهر قزوین تأسیس و راه اندازی شد.این کارخانه با هدف تولید انواع دستکش های خانگی و صنعتی پا به عرصه تولید در ایران گذاشت .
ابتدا با دو برند رزیتا و ابتکار، محصول تولید شد اما با توجه به استقبال مردم ، برند های پرنیان ، مهری، تینا و تکنیک کار ، نام آوران،ماهر کارو تکنو کار نیز به سبد کالای کارخانه اضافه گردید.
این در حالی بود که این کارخانه به بزرگترین و متنوع ترین تولیدکننده دستکش بعد از کارخانه حریر تبدیل شد.
با افزایش فرهنگ مصرف دستکش در داخل کشور از طرفی و کوتاه شدن دست واردکنندگان از طرف دیگر پس از چند سال فعالیت این شرکت توانست در زمینه تولید انواع دستکش گام بلندی را جهت رفع وابستگی بردارد اکنون این کارخانه با حدود70 نفر پرسنل مجرب و متخصص به کار خود ادامه می دهد.
به هر روی تولید هر کالا و خدمتی باید منجر به فروش و عرضه در داخل و خارج کشور شود .شرکت ابتکار گستر همگام با کارخانه اقدام به توزیع و فروش این محصول در سطح ایران نمود و پا به پای رقبا توانست این محصول را در بازارعرضه نماید.
با توجه به ظهور فروشگاههای زنجیره ای و هایپرها و بازارهای نوظهور دیگر ،شرکت ابتکار گستر نیز تصمیم گرفت که محصولات تولیدشده را بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان ودیگر عرضه کنندگان قرار دهد.
در این راستا جهت تأمین نیاز ارگانها، سازمانها، کارخانجات و واحدهای تولیدی اقدامات شایسته ای صورت گرفته است .امیدواریم بتوانیم گامی کوچک در جهت بهره وری و شکوفایی اقتصاد مقاومتی برداریم.

+++ ابتکار گستر لیان +++
توزیع کننده انواع دستکش خانگی و صنعتی در ایران می باشد.
محصولات این شرکت با توجه به کیفیت مناسب قابل رقابت با محصولات خارجی است و با اولویت حمایت از حقوق مصرف کنندگان محترم با حفظ کیفیت محصولات خود سعی در اراپه ارزان ترین و منصفانه ترین قیمت ها و مطلوب ترین محصولات به مصرف کنندگان می باشد.
توزیع کننده دستکش خانگی و صنعتی در ایران
فروش انواع دستکش خانگی در ایران
توزیع انواع دستکش خانگی
توزیع و فروش انواع دستکش صنعتی
پخش دستکش خانگی
فروش دستکش صنعتی
فروش و توزیع تیغ اصلاح - Treet

_______________________________

**9-**0-**0-**

موبایل:
****
فکس:
**6
______________________
کد آگهی : 109533
بازدید : 10710
★★★★★★★★★★ 5/ 5 10710
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باابتکار گستر لیان 1 مورد
ابتکار گستر لیان پخش انواع دستکش خانگی و صنعتی

ابتکار گستر لیان پخش انواع دستکش خانگی و صنعتی

مجتبی محمدی
1397/1/29 11:03:55

کارخانه دستکش ستوده قزوین در سال 82 در شهر قزوین تأسیس و راه اندازی شد.این کارخانه با هدف تولید انوا ... ان گذاشت . ابتدا با دو برند رزیتا و ابتکار، محصول تولید شد اما با توجه به استقبال مردم ، برند های پر