محافظ تشک-تولید کننده انواع هواکش ، محافظ ، رابط ، آنتن و جک برقی درب پارکینگی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
تیراژه
آدرس
شهر تهران-خیابان آزادی بین نواب و اسکندری جنب بانک تجارت ساختمان پانامال طبقه 6 واحد 607
تلفن
02166946975
موبایل
09101251260

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت صبا تصویر کیمیا ( تیراژه) تولید کننده انواع هواکش ، محافظ ، رابط و همچنین تولید کننده آنتن و جک برقی درب پارکینگی در تهران در خدمت مشتریان در سراسر کشور میباشد .

شرکت صبا تصویر کیمیا ( تیراژه) تولید کننده کلید پریز بارانی میباشد .

تولید کننده کلید پریز بارانی
نری - مادگی و کرال


شرکت صبا تصویر کیمیا ( تیراژه) از سال 1375 با مسئولیت محدود با شماره ثبت 2732 ، فعالیت خود را آغاز کرده است . در طول این سالها پروژ های چالش برانگیز و تخصص زیادی توسط این مجموعه صورت پذیرفته است که مهارت و تجربه ما را در طراحی ، اجرا ، مدیریت و ارائه راهکارهای فنی افزایش داده است . لذا در حال حاضر شرکت صبا تصویر کیمیا با تولید بیش از 100 محصول الکتریکی با برند تیراژه نقش مهمی را در بازار لوازم الکتریکی و خدمات گسترده آن ایفا میکند .

شایان ذکر است که شرکت صبا تصویر کیمیا ( تیراژه) از سال 1400به قسمت با تولید و عرضه جک برقی به سیستم های حفاظتی امنیتی نیز ورود کرده است .







کد آگهی : 112299
بازدید : 13038
★★★★★★★★★★ 5/ 5 13038
Your رای: