رب گوجه فرنگیرب صادراتیصادرات رب به روسیهفروش رب در شیشه رب خالص رب پاستوریزه-رب صادراتی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
محمد بهجتی
آدرس
شهر تهران-
تلفن
09121028942

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

صادر کنندگان و مصرف کنندگان عمده رب
رب گوجه فرنگی VOH کاملا خالص ،با کیفیت عالی ،بدون مواد نگهدارنده وافزودنی تولید می شود.
رب گوجه فرنگی VOH با استفاده از دستگاه های کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست تهیه شده است و پاستوریزه ،کاملا بهداشتی می باشد.
• با توجه به اینکه رب VOH با استفاده از مرغوبترین نوع گوجه کاشته شده در مزارع ایران تولید می شود ، حاوی لیکوپن فراوان بوده واز رشد سلول های سرطانی (پروستات، ریه و لوزالمعده) جلوگیری می کند.
رب گوجه فرنگی VOH در ظروف شیشه ای بسته بندی می گردد، این مزیت باعث جلوگیری از رشد باکتری و جذب اکسیژن همچنین از کپک زدگی و خشک شدن رب جلوگیری می کند.
09121028942


کد آگهی : 112672
بازدید : 5365
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5365
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بارب گوجه فرنگیرب صادراتیصادرات رب به روسیهفروش رب در شیشه رب خالص رب پاستوریزه 1 مورد
رب صادراتی

رب صادراتی

محمد بهجتی
1396/2/4 10:20:13

صادر کنندگان و مصرف کنندگان عمده رب رب گوجه فرنگی VOH کاملا خالص ،با کیفیت عالی ،بدون مواد نگه ... VOH کاملا خالص ،با کیفیت عالی ،بدون مواد نگهدارنده وافزودنی تولید می شود. رب گوجه فرنگی VOH با است