طراحی سایت دارکوب-ثبت وب سایت در گوگل

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
طراحی سایت دارکوب
آدرس
شهر تهران-تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
تلفن
22083926 - 22085386 - 22082258
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

گوگل شناخته ترین موتور جستجوی اینترنت است شاید بسیاری از کاربرهای عادی راه دیگری را بجز گوگل برای جستجو محتوا نشناسند. تقریبا 65% جستجو ها در گوگل انجام می شود. از این لحاظ بسیار مهم است که وب سایت شما در گوگل رتبه مناسبی داشته باشد. با معرفی وب سایت خود به گوگل شما این شانس را پیدا می کنید که در زمان کوتاه تری وب سایت تان توسط گوگل خزیده Crawl و ایندکس شود(Crawl و Indexing را ادامه این مقاله توضیح خواهم داد). البته این زمان فهرست شدن کاملا مشخص نیست و ممکن است گاه از چند روز تا چند هفته طول بکشد.

قبل از ثبت سایت در گوگل باید توجه داشته باشید که طراحی خود از فهرست شدن وب سایت خود جلوگیری نکرده باشید. (مثلا با فایل robots.txt)

خوب چطور وب سایت را به گوگل معرفی کنیم؟

ابتدا می بایست وارد حساب کاربری خود در گوگل شوید.
به آدرس https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url?c رفته یا از طریق Google Search Console وارد این قسمت شوید. (حتی می توانید در گوگل Add your URL to Google را جستجو کنید).
سپس آدرس وب سایت خود را بطور کامل و صحیح وارد کنید.
در صفحه کد امنیتی کد نمایش داده شده را وارد کنید.
پایان. روی Submit Request کلیک کنید.

تماس با ما:
تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
22083926 - 22085386 - 22082258
http://darkoob.co.ir
کد آگهی : 115421
بازدید : 5761
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5761
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باطراحی سایت دارکوب 1 مورد
ثبت وب سایت در گوگل

ثبت وب سایت در گوگل

طراحی سایت دارکوب
1396/7/30 17:01:38

گوگل شناخته ترین موتور جستجوی اینترنت است شاید بسیاری از کاربرهای عادی راه دیگری را بجز گوگل برای جس ... it-url?c رفته یا از طریق Google Search Console وارد این قسمت شوید. (حتی می توانید در گوگل Add your U