شینیون های مد روز-اولین و بهترین آموزشگاه میکروپیگمنتیشن در ایران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

انستیتو مراقبت و زیبایی بانو فرجی اولین آموزشگاه میکروپیگمنتیشن در ایران با ارائه مدرک فنی و حرفه ای ارائه دهنده خدمات ارایشی و زیبایی و کلیه خدمات مراقبت زیبایی در تهران می باشد.

بانو فرجی مربی و مدرس با سی سال سابقه در حرفه آموزش و خدمات طراحی دائم چهره، دارنده گواهینامه‌های معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فنی و حرفه‌ای، دارای سیزده سال سابقه همکاری با کلینیک‌های معتبر پزشکی و زیبایی، دارای مدارک معتبر حرفه‌ای از داخل و خارج از کشور.

ما زیبایی طبیعی را ارائه میکنیم.

آموزشگاه رسمی مراقبت و زیبایی بانو فرجی اولین و بهترین آموزشگاه رسمی میکروپیگمنتیشن و آرایش دائم چهره با ارائه مدارک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ارائه دهنده متفاوت‌ترین خدمات زیبایی پوست و مو می باشد .

بهترین خدمات و اموزش میکروپیگمنتیشن ( آرایش دائمی ) شامل میکروپیگمنتیشن ابرو ، میکروپیگمنتیشن لب ، میکروپیگمنتیشن چشم را از ما بخواهید .

آموزشگاه رسمی مراقبت و زیبایی بانو فرجی با کادری مجرب و سالها تجربه ارائه دهنده تمامی خدمات آرایشی و زیبایی شامل انواع میکرو بیلدینگ ، هاشور به سبک فیبروز ، تاتو ، فیبروز ، اکستنشن مژه به سبک روسی واليوم مگاوليوم ، خدمات ناخن ( کاشت ناخن ، دیزاین و ترمیم ناخن ) ، انواع ماساژ ، میک آپ تخصصی عروس و انواع شینیون های مد روز ، میکرونیدلینگ جهت از بین بردن و کنترل جوش های پوستی ، می باشد .

جهت مشاهده نمونه کارها از پیچ اینستاگرامی ما بازدید نمایید .
https://www.instagram.com/banoofaraji_beauty_center/
آدرس تلگرام :
https://telegram.me/banoofaraji




کد آگهی : 119703
بازدید : 9500
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9500
Your رای: