درمان بزرگی پروستات-آب یونیزه قلیایی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت ویژن سلامت قرن
آدرس
تهران-خیابان ولیعصر ، بالاتر از زعفرانیه ، روبروی باغ فردوس ، جنب بانک سامان ، پلاک 2944 ، طبقه 2 ، واحد 3
تلفن
22738441
موبایل
09123006475
فکس
22739210
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

توضیحات و تفاوت های آب یونیزه قلیایی با سایر آب ها !؟؟


1- آب قلیایی چیست؟
آب قلیایی به آبی گفته می شود که PH آن بین 7 تا 14 بوده و قادر به خنثی و قلیایی کردن محیط های اسیدی باشد، این آب به واسطه قلیایی بودن دارای حلالیت بیشتر و قدرت نفوذ بالا در بدن می باشد و موجب بهبود سیستم متابولیسم بدن شده و همچنین دفع بهتر سمومات و جذب بهتر ویتامین ها در بدن را موجب می شود، لازم به ذکر است که طبق استانداردهای اروپا WHO مناسب ترین PH برای آب آشامیدنی بین 8.5 تا 9.5 می باشد.
2- آب خنثی چیست؟
به آبی خنثی گفته می شود که PH آن مساوی عدد 7 باشد، آب با PH 7 هیچ قدرت واکنشی از خود ندارد، یعنی اگر به آب خنثی میزان اندکی ماده قلیا اضافه شود محیط سریعاً قلیایی می شود و به همین صورت اگر به آب خنثی مقدار کمی اسید اضافه شود محیط بلافاصله اسیدی می شود بنابر این آب خنثی تابع محیط بوده و عملاً کمکی به بهبود سوخت و ساز بدن نمی کند و تاثیری در دفع سمومات و جذب ویتامین ها نخواهد داشت، از نظر دانشمندن آب خنثی یک آب مرده محسوب می شود.
3- آب اسیدی چیست؟
آب اسیدی به آبی گفته می شود که PH آن بین عدد 7 تا 0 باشد، نوشیدن آب اسیدی در بلند مدت موجب بروز بیماری هایی نظیر پوکی استخوان، پوسیدگی دندان و آرتروز می شود، استفاده از آب اسیدی کمکی به حفظ سلامت انسان نمی کند و موجب به خطر افتادن شرایط داخلی بدن انسان خصوصا تعادل اسید و قلیا می گردد.
4- تاثیرات آب یونیزه قلیایی بر روی کسانی که شیمی درمانی می کنند چیست؟
این نوع آب با 4 ویژگی اصلی که دارد به گردش خون کمک بسیار زیادی می کند و باقیمانده سموم، دارو ها و مواد شیمیایی مخرب را از طریق سیستم دفعی بدن( کلیه ها، مجاری ادراری و روده بزرگ) دفع می نمایددر ضمن قلیایی بودن آب باعث می گردد اثرات تخریبی دارو های مورد استفاده در شیمی در مانی روی سلولهای سالم بدن به حداقل برسد و در کاهش عوارض نا مطلوب بعد از شیمی درمانی مثل بی حالی، یبوست های شدید، احساس تهوع، ریزش مو و ... بسیار موثر بوده و آنها را به حداقل می رساند.

5- تاثیرات آب یونیزه قلیایی بر روی سرطان چیست؟ و درپیشگیری از بروز سرطان چگونه عمل می کند؟
از دیگر فواید آب یونیزه قلیایی خاصیت آنتی اکسیدان بودن آن است، این آب با بار منفی زیادی که دارد مانع از فعلیت اکسیژن های مخرب(رادیکال های آزاد) می گردد. سرطان ها عمدتا بر اثر فعل و انفعالات داخل سلولی تحت تاثیر عوامل مخرب رادیکالهای آزاد، املاح مخرب، کلر، نیترات( از سموم شایع در آب های آلوده) و عوامل ژنیتیکی فعال شده به وجود می آیند، این آب با آتی اکسیدان بودن و داشتن pH قلیایی و یون های مفید قادر است که واکنش وارونه ایجاد نماید به این معنی که جلوی تخریب سلولی را می گیرد و شرایط pH مورد نیاز سلول های سرطانی را از آنها گرفته و مانع از رشد سریع آنها می شود الته pH مورد نیاز سلول سرطان یک pH اسیدی ( محیط اسیدی) است که این آب یونیزه قلیایی آن محیط را خنثی می کند.
6- مصرف آب یونیزه قلیایی بر روی سنگ های کلیه چه تاثیری دارد؟
سنگ های کلیه با ترکیبات اسیدی مانند: سنگ هیی با ترکیبات کلسیم اگزالات، سولفات، کربنات و سنگ هی اوراتی عمدتا سنگ های سخت شاخه ای (کریستالی) هستند که با منشاء اسیدی تشکیل می گردند و جلوگیری از تشکیل و دفع آنها نیاز به محیطی با PH قلیایی (محیط قلیایی) دارد که می توان با استفاده از آب یونیزه قلیایی این محیط قلیایی را ایجاد نمود، این محیط قادر خواهد بود علاوه بر کمک به شکسته شدن سنگ های کلیه و رسوبات آن مانع از ایجاد ترکیبات مجدد گردد به عبارتی هم در دفع و هم در جلوگیری از تشکیل سنگها بسیار موثر است، به خصوص سنگهای اوراتی زیرا ترکیبات این نوع سنگها کاملا اسیدی بوده و تاثیر آب یونزه قلیایی بر روی آنها بسیار قابل توجه می باشد و مهم ترین کمکی که این آب به کلیه ها می کند که از تشکیل رسوبات با منشا اسیدی جلوگیری کرده و موجب افزایش فیلتراسیون کلیه می گردد.
7- آب یونیزه قلیایی چگونه بر سنگ های کیسه صفرا عمل می کند؟
در اصل این نوع آب(آب یونیزه قلیایی) در جلوگیری از تشکیل سنگهای صفراوی بسیار مفید است این سنگها ماهیت اسیدی دارند که در بعضی موارد تشخیص داده نشده و پس از افزایش انداره و تعداد آنها، این سنگها با یک عمل جراحی کیسه صفرا برداشته می شوند. این آب یونیزه قلیایی باعث کارکرد بهتر ترشحات کیسه صفرا برای شکستن و دفع سنگهای صفراوی می گردد. و نهایتا بر تجزیه چربی ها بسیار موثر است. زیرا ترشحات کیسه صفرا کاملا قلیایی هستند و براب کارکرد بهتر نیاز به محیط قلیایی دارند.، در اصل آب یونیزه قلیایی کمک بسیار موثری می باشد در تشکیل نشدن سنگ های صفراوی و یا حل نمودن این سنگها که معمولا جرم های زیادی دارند و بر اثر اسیدیته تشکیل می شوند.

8- آب یونیزه قلیایی چگونه بر روی بیماری قند خون نوع یک و دو چه تاثیری دارد؟
با توجه به اینکه جذب قند خون همیشه از طریق گیرنده های آن در سلول های بدن به ویژه در سلول های بافت بدن صورت می گیرد، در این بیماری عدم فعالیت مفید رسپتورها (گیرنده ها) در محیط اسیدی به اثبات رسیده است، آب قلیایی قادر است محیط قلیایی را برای گیرنده های قند خون در تمامی بدن ایجاد نماید تا با جذب گلوکز توسط گیرنده های سلولی مانع از افزایش قند در خون گردد، ترشح انسولین در خون باعث جذب قند خون سلول های بدن می گردد، انسولین در محیط قلیایی تاثیر خود را ایجاد می نماید، که در اصل آب قلیایی در کاهش مازاد اسید قند با جذب بهتر آن به رسپتورها کمک بسیار زیادی کرده و به حفظ ماهیت رسپتورها به داخل سلولی که نیاز به محیط قلیایی دارد کمک بسیار زیادی می کند. انسولین در محیط گرم به بدن تزری می شود.
9- آب یونیزه قلیایی در جذب ویتامین ها چه تاثیری دارد؟
(آیا به جذب ویتامین کمک می کند یا به دفع آنها)
اکثر ویتامین ها پایه ای اسیدی دارند و در محیط اسیدی شکسته می شوند ولی باید در محیط قلیایی جذب شوند به این دلیل محیط دستگاه گوارش انسان مخصوصا معده محیطی اسیدی است، برای شکسته شدن ویتامین ها، ترشحات کبد و ترشحات کیسه صفرا باید حالتی قلیایی داشته باشد چون آنزیم های کبد در محیط قلیایی کارایی خیلی بهتری دارند. با توجه به اینکه بدن در هر صورت به ویتامین ها نیاز دارد بنابراین می بایست با استفاده از آب یونیزه قلیایی محیط اسیدی را به محیط قلیایی تبدیل کند تا ویتامین ها در آن به راحتی جذب بافت ها و سلول های حیاتی بدن گردد.
10- آب یونیزه قلیایی چگونه بر روی یبوست عمل می کند؟
در حقیقت آب یونیزه قلیایی قادر خواهد بود که حرکت محتویات دفعی بدن را در روده بزرگ افزایش داده و نیز با افزایش حرکات دودی شکل در طول روده بزرگ باعث جلو راندن محتویات آن گردد، در نتیجه فرصت ایجاد یبوست به وجود نمی آید و عمل دفع به راحتی انجام می گیرد، به خصوص به واسطه داشتن ویژگی آنتی اکسیدان مانع از حملات ویروس، باکتری و قارچ به جداره روده بزرگ می گردد و در نتیجه زخم های روده را از بین برده و یا مانع از تشکیل آنها می شود و از جهتی دیگر اگر سلول های روده آب کافی داشته باشند و یا آب رسانی شوند دیگر هنگام دفع ، آب مواد دفعی را جذب نکرده و دفع بسیار راحت تر از قبل انجام می شود البته لازم به ذکر است قدرت قلیایی بودن آب موجب دفع بهتر رسوبات از جدار روده شده و باعث جذب بهتر ویتامین ها می گردد .
11- آیا استفده از آب یونیزه قلیایی با اسید معده تداخل ندارد ؟
در حقیقت خوردن هرنوع مایعات مخصوصاً آب یونیزه قلیایی برای افزایش حجم شیره گوارشی و آمادگی معده برای ورود غذا توصیه می گردد همانطور که می دانید بلافاصله بعد از خوردن غذا حرکات دودی شکل روده برای شکست مواد غذایی شروع می شود ، سایر آب ها می توانند موجب کاهش حرکات روده شده و منجر به گاستریت یا ورم معده می گردد اما استفاده از آب یونیزه قلیایی برای هم افراد لازمم است که می بایست یک ساعت تا یک ساعت و نیم قبل یا بعد از غذا مصرف شود ، نوشیدن این آب نیز مانند سایر مایعات هنگام صرف غذا توصیه نمی گردد ، در معده همیشه مقدار بسیار کمی اسید وجود دارد ولی در هنگام خوردن غذا توصیه نمی گردد ، در معده همیشه مقدار بسیار کمی اسید وجود دارد ولی در هنگام خوردن غذا ترشح اسید در معده بسیار زیاد می شود تا معده بتواند مواد غذایی را هضم کند ، بنابراین آب یونیزه قلیایی در صورتی که درست استفاده شود هیچ لطمه ای به معده وارد نکرده و یا تداخلی برای هضم غذا در دستگاه گوارش ایجاد نمی کند ، در خصوص کسنی که معده شان مشکل عصبی دارد و ترشح زیاد اسید معدده آنها را اذیت می کند بسیار مفید و تاثیر گذار است ، ماسفانه امروزه به دلیل استفاده از غذاهای نامناسب ، تحریک عصبی ، واکنشهای روحی ، رونی و ... اکثر افراد از ترشح زیاد اسید معده و مشکل میکروب هلیکوباکتر (Helicobacter . pylori ) رنج می برند که استفاده از این آب برای آنها بسیار مفید بوده و باعث بهبودی سریع آنها می گردد .
12- اگر وجود اسید برای بدن مضر است پس چرا در معده اسید ترشح می شود ؟
برای شکسته شدن غذا و هضم آن در دستگاه گوارش انسن باید اسید ترشح شود تا ویتامین ها و ترکیبات غذایی و عناصر حیاتی موجود در مواد غذایی به خوبی در محیط اسیدی شکسته شده و پس از متابولیسم جذب سلول ها بافت ها و اندامهای بدن گردند ، در اصل این مازاد اسید است که برای بدن ما خطرناک است و باعث بروز بیماری می شود ، مخصوصاً در جوامع صنعتی و با رژیم غذایی حاوی مواد نگهدارنده و یا فرآوری شده ، تنها آب یونیزه قلیایی می توانند به عنوانیک آب شفا بخش عمل کند و درصد بالایی از مواد خطرناک حاصل از سوخت و ساز بدن را تخلیه نماید .
13- آیا استفاده از آب یونیزه قلیایی در دراز مدت می تواند تاثیرت نا مطلوب بر روی بدن مصرف کننده بگذارد ؟
خیر ، با توجه به نکته که بدن ما داری ذات قلیایی است ، اکثر فعالیت های روزمره م نظیر ورزش کردن ، صحبت کردن ، تغذیه و ... به اسیدی شدن بدن منجر می شود ، با نگاه دقیق تر به این نکته که تغییر محیط مایعات بدن از محیط اسیدی به محیط قلیایی یک ضرورت برای حفظ سلامتی سلول ها و بافت های بدن می باشد مصرف طولانی مدت آب یونیزه قلیایی نه تنها هیچگونه تاثیرات بدی نداشته بلکه رفته رفته شادابی ، تندرستی ، نشاط و میل به زندگی را در بافت های بدن زیاد می کند و در از بین بردن حالات عصبانیت ، تنش و بیماری بسیار مفید می باشد .
14- تاثیر آب یونیزه بر روی آنزیم های کبد چیست ؟و چه کمکی به کسانی که کبد های چرب دارند می کند ؟
کبد یک بافت متابولیزه کننده است و به عنوان یک کارخانه شکست مواد غذایی نیاز به محیطی دارد که بنواتد مانع از اضافه شدن املاح و ترکیبات چربی به عنوان بافت در درون خود گردد و در شکسته شدن این ترکیبات آنزیم های کبد نیاز به محیطی غیر اسیدی دارند ، فعالیت آنزیم های حیاتی حیاتی کبد در محیط های قلیایی افزایش پیدا کرده و باعث کارکرد بهتر این عضو در دستگاه گوارش می گردد و مانع از آسیب رساندن به این بافت و آنزیم هایش می شود در رابطه با کبد چرب ( Fatty Liver ) باید ه این نکته توجه کرد که این بیماری در محیط اسیدی رخ می دهد ولی در محیط قلیایی به دلیل کارکرد خوب و به موقع آنزیم های کبد چربی کمتر ذخیره می شود لازم به ذکر است آب یونیزه قلیایی در بهبود سریع تر این بیماری بسیر موثر می باشد ، همچنین آب یونیزه قلیایی آب یونیزه قلیایی با داشتن آنتی اکسیدانهای فراوان از پیری زود رس کبد جلوگیری کرده و باعث سالم ماندن سلولها ی آن می گردد و همین آنتی اکسیدان ها از آسیب ویروس ها و باکتری ها به کبد جلوگیری می کند .
15-آب یونیزه قلیایی چه تاثیری بر روی چربی خون ، کلسترول و اسید اوریک گذاشته ؟ چگونه این کار را انجام می دهد ؟
گردش سریعتر مایعات به دلیل قلیایی بودن و نیز جذب ترکیبات نتی اکسیدان آب برای جذب چربی های مفید و جلوگیری از بالا رفتن چربی های بد و مضر مثل LDL و تری گلیسیرید موثر است و کمک شایانی به تجزیه کلستول می کند و با توجه به قلیایی بودن و کم حجم بودن آب یونیزه قلیایی موجب دفع بهتر این چربی های مضر از بدن و جریان خون و از بین رفتن رسوباتی که عامل اصلی چربی های مضر از بدن و جریان خون و از بین رفتن رسوباتی که عامل اصلی چربی های مضر است از دیواره عروق به ویژه عروق اصلی قلب مبگردد .
16- آیا استفاده طولانی مدت از آب یونیزه قلیایی می تواند تاثیرات مفیدی بر روی بیماری آرتروز بگذارد ؟
افزایش گردش خون ترکیبات قلیایی قادر خواهد بود که التهابات و دردهای مفاصل را بهبود بخشید و هر چه گردش خون در این نواحی بهتر جریان پیدا کند التهابات بهتر کنترل می گردد . لازم به ذکر است که خوردن آب یونیزه قلیایی کمک قابل توجهی به پیشگیری از بیماری پوکی استخوان می کند ، با توجه به اینکه تا حد زیادی تامین محیط قلیایی بدنمان با جذب کلسیم و منیزیم از استخوان ها و دندانها جبران می شود ، آب یونیزه قلیایی به دلیل دارا بودن عناصر حیاتی فوق درصد کمتری از این املاح را از بین می برد و این امر کمک بسیار زیادی به کاهش بیماری پوکی استخوانها می کند .
17- آیا آب یونیزه قلیایی بر روی پوست تاثیری دارد ؟ این تاثیر چگونه است ؟
بله ، از لحاظ درون سلولی برای پوست ، بسیار مفید است زیرا جذب آن از اندامهای داخلی بدن ( به دلیل یکی از ویژگی های آب یونیزه قلیایی که شامل کم حجم بودن و کریستالی شکل بودن آن است ) بیشتر شده و باعث شادابی و نرمی پوست می شود و دفع سموم از طریق پوست را افزایش میدهد ، علت اکثر بیماری های پوستی اثر کلی و املاح مضر بر روی پوست است که ان امر موجب ملتهب شدن پوست می شود ، این آب با قلیایی کردن مایعات بدن کمک بزرگی به از بین رفتن بیماری های پوستی می کند اما برای شستشوی خارجی پوست می توانیم از آب اسیدی شماره یک دستگاه استفاده نماییم که تاثیر غیر مستقیم و موثر می گذارد بر روی ترشحات اضافه پستی و دفع راحت تر سمومات به واسطه پوست و مو که می تواند بسیار مفید باشد . البته با آب اسیدی به پوست خارجی این امکان داده می شود که مواد مضر نتوانند به راحتی به آن اسیب وارد کند .
18- استفاده از آب یونیزه چه تاثیری بر روی بیماری های قلبی می گذارد ؟
وجود آنتی اکسیدان هاو دارا بودن قدرت قلیایی و ریز خوشه ای و کریستالی شکل بودن آب باعث جذب راحت و جلوگیری از ایجاد رسوبات در جدار داخل شریانهای دن می شود و مانع از بروز فشار خون می گردد ، این آب به دلیل کم حجم بودن و قدرت نفوذ بسیار بالا می تواند باعث دفع سموم از داخل عروق و شریانهای اصلی شود برای بدن مهم است که خون از چه سیالی تشکیل شده باشد به دلیل ینکه 80% تا 85% حجم خون از آب تشکیل شده است ، استفاده از آب قلیایی می تواند کمک بسیار بزرگی باشد به بر طرف شدن گرفتگی رگهای کرونری ( رگهای تغذیه کننده قلب انسان ) که یکی از مهمترین شریانهای بدن و قلب هستند و گرفتگی در انها باعث بوز بیماریهای قلبی می شود ، این آب به علت افزایش گردش خون می تواند باعث تغذیه بهتر ماهیچه های قلب شود که خود می تواند موجب پیشگیری از بیماریهای قلبی شود ، می توان گفت اکثر تصب شریان ها بر اثر تجمع رسوبات اسیدی در بدن به وجود می آید که این آب یونیزه قلیایی سلامت قرن جدید می تواند آنها را لز بین ببرد .
19- آب یونیزه قلیایی چه تاثیری بر روی روند سکته های قلبی و مغزی می گذارد ؟
همانطور که گفته شد پایه سکته ها تجمع سموم ، و رسوب آنها در محیط اسیدی بدن در جداره داخلی رگها می باشد که باعث تنگی رگها و مختل شدن گردش خون می شود آب یونیزه قلیایی می تواند با قدرت حلالیت و نفوذ بالایی که در دفع رسوبات دارد موجب دفع مازاد اسید بدن و برطف شدن تنگی عروق گردد .
20- آیا استفاده از آب یونیزه و قلیایی برای کسانی که در رگ ها ی قلب خود stand های دارویی ساخت کشور سوئد استفاده می کنند توصیه میشود ؟ آیا نیازی به مشورت با پزشک معالج هست ؟
مصرف آب یونیزه قلیایی برای کسانی که از Stand های دارویی ساخت کشور سوئد استفاده می کنند توصیه نمی شود چون به دلیل قدیمی بودن این نوع stand ها احتمال رسوب وجود دارد ، اما مصرف آب یونیزه قلیایی برای کسانی که از این انواع دیگر stand استفاده می کنند مفید بوده و موجب جذب بهتر داروها درخون کمک بیشتر به اندامها می گردد و نیز کم حجم بودن و کریستالی شکل بودن آب یونیزه قلیایی موجب دفع بهتر سمومات شده و از رسوبات شریانی جلوگیری می کند .
21- مصرف برق دستگاه یونیزه و قلیایی کننده آب چقدر است ؟
میزان مصرف برق دستگاه زمانی که آب را یونیزه می کند 85 وات ( به اندازه مصرف یک لامپ خانگی ) است ولی زمانی که از دستگاه استفاده نمی کنیم و هیچ آبی تلید نمی کند بین 2 تا 3 وات است که به لیل میزان مصرف صفحه LED آن می باشد .
22- دستگاه یونیزه و قلیایی کننده به چه شکل PH آب را بالا می برد ؟
در اصل در بخش یونیزاسیون هنگامی که آب از میان پلیت هایی ( صفحه هایی ) از جنس پلاتین و تیتانیوم عبور پیدا می کند به واسطه جریان الکتریسیته و قدرت کاتالیزور بودن پلاتین یون هیدروکسید (OH- ) نسبت به هیدروژن (H+) افزایش یافته و آب قلیایی می شود . و این امر با اضافه کردن اکسیژن در آب و تشکیل هیدروکسید (OH-) امکان پذیر است .
23- آنتی اکسیدان آب یونیزه و قلیایی به چه شکل و از چه نوع می باشد ؟
آنتی اکسیدان ها عوملی هستند که دارای بار الکتریکی منفی بوده و دارای الکترون بیشتری هستند که به دلیل وجود همین الکترون های آزاد و بار منفی است که می توانند تاثیرات نامطلوب رادیکال های آزاد را از بین ببرند ، زیرا رادیکال های ازاد دارای بار الکتریکی مثبت می باشند و میل به جذب الکترون دارند ، آنتی اکسیدان ها در این آب بصورت یون هیدروکسید (OH-) وجود دارند که در بخش یونیزه کننده آب به وجود می آیند .
24-اکسیژن بالا در آب یونیزه قلیایی به چه شکل عمل می کند ؟ آیا میتوانید لطمه بزند ؟
اکسیژن بالا در این آب یونیزه قلیایی بصورت یون (OH-) بوده و نقش آنتی اکسیدان را ایفا می کند که موجب از بین رفتن رادیکال های آزاد ( موارد از بین برنده بافت ها و سلول ها ) می شود و هیچ لطمه ای به بدن وارد نمی کند زیرا اکسیژنی که باعث لطمه زدن می شود بصورت (O+) بوده و به آن اکسیزن کنش گر ی همان رادیکال ازاد گفته می شود .
25- فرق اصلی دستگاه یونیزه کننده آب با دستگاه های RO ( Reverse Osmosis ) در چیست؟
مهمترین فرق دستگاه یونیزه کننده آب با دستگاههای تصفیه معمولی RO (اسمز معکوس ) در بخش یونیزاسیون است که می تواند 4 خاصیت مهم و شفابخش را به آب بدهد مانند 1- قلیایی شدن 2- خاصیت آنتی اکسیدان 3- کم حجم شدن ( کریستالی شکل شدن ) مولکول های آب 4- اکسیزن بالا ، در مرحله یونیزاسیون است که کیه عناصر سمی که دارای بار منفی بوده و برای بدن مضر می باشند به واسطه قط های مثبت پلیت ها از آب جدا شده و به صورت پس آب از دستگاه خارج می شود یکی دیگر از ویزگی های مهم دستگاه قابلیت تولید 6 نوع آب مختلف با کاربرد های ویزه است که باز هم نقطه متمایز کننده این دستگاه با دستگاههای RO ( اسمز معکوس ) یا تصفیه کننده های معمولی در بازار به شار می آید .
26- چرا قیمت دستگاه یونیزه و قلیایی کننده بالا است ؟
یکی از مهم ترین علت ها تکنولوژی بسیار گران قیمت ساخت دستگاه و نیز دارا بودن 7 پلیت ( صفحه ) از جنس تیتانیوم و پلاتین ( طلای سفید ) است که در موتور دستگاه بکار رفته و دارای قیمت بسیار بالایی هستند که در موتور دستگاه بکار رفته و دارای قیمت بسیار بالایی هستند که از مزایای بالای آن می توان به این نکته اشاره کرد که تنها این فلزات قادر به دادن چنین کیفیت ویژه ای به آب می باشد و تضمین کننده این کیفیت ارائه 20 سال ضمانت کاری برای موتور و صفحات دستگاه می باشد .
27- علت اضافه کردن کلر به آب چیست ؟ و چرا هنگام استفاده باید حذف شود ؟
کلر یکی از مواد ضد عفونی کننده ای که می بایست به اب شهری اضافه شود تا از بروز بیماری هایی که توسط آب شرب به انسان سرایت می کنند جلوگیری نموده و آب سالم را در اختیار مصرف کننده قرار دهد اما تحقیقات دانشگاههای معتبر آمریکایی
( ویسکانسین ، تگزاس ، آکسفورد ) و محققین بزرگی چون رالف ( مجله علمی اروپا ) نشان داده است که وجود کلر در آب آشامیدنی می تواند باعث بروز شرطانهای سینه در خانم ها و پروستات در آقایان و سرطان دستگاه گوارش و سکته ها به دلیل وجود کلر بوده و بیشتر مرگ و میر ناشی از مصرف دخانیات ( سرطان ریه ) خواهد شد . همچنین آب شرب کلر دار می تواند باعث بروز بیماری هایی مانند : خشکی پوست ، شکنندگی مو ، شرطان ها ، شکته های قلبی و ... شود . کلر در هنگام شستشوی مواد خوراکی شریعا جذب منافذ شطحی میوه ، گوشت و ... شده که می تواند تشکیل THM ها ( تری ها لومتالین ها ) در بدن را سبب گشته و موجب تخریب پروتئین های مفید برای جذب سلول ها شده و همچنین باعث بروز بسیاری از بیماری ها شود ، بنابراین طبق گفته محققین بهترین راه این است که کلر برای ضد عفونی به آب اضافه شود و پیش از هر گونه استفاده از آب حذف شود که دستگاه یونیزه کننده می تواند 99.9 درصد کلر را از آب حذف کند .
28- آیا دستگاه یونیزه و قلیایی کننده عنصر سدیم را به آب اضافه می کند ؟
خیر ، این دستگاه سدیم به آب اضافه نمی کند و طبق اسانداردهای سازمان بهداشت جهانی ( WHO ) و شرکت آب و فاضلاب ایران از همان مقدار سدیم آب شهری ( 200 میلی گرم در لیتر ) استفاده می کند ، به این علت که برخی عناصر باید به صورت محدود در آب باشند تا بتوانند به بدن کمک کنند ، فیلتر دوم دستگاه بر طبق استانداردهای بین المللی و ایران کلسیم ، پتاسیم ، منیزیم را به صورت محلول در آب به آّب یونیزه قلیایی اضافه می کند .
29- الف: فیلتر های دستگاه چند وقت یکبار باید تعویض شوند ؟
ب: چرا در بعضی موارد دیده می شود که فیلترها خیلی زود کارایی خود را از دست می دهند ؟
در واقع فیلتر های دستگاه باید هر 3600 لیتر یکبار تعویص با نشانگر مختص به فیلترها بر روی صفحه دستگاه نشان داده میشود و نهایتاً بعد از 3600 یتر خود دستگاه به صورت سخن گو پیغام تعویض فیلتر را می دهد ، برای خانواده های 4 نفره ا مصرف 10لیتر در روز هر 10 تا 12 ماه یکبار و با مصرف 20 لیتر در روز هر 6 ماه یکبار بای تعویض گردد ، قیمت 2 عدد فیلتر 95.000 تومان ( در تاریخ 11/9/89 ) بوده که قیمت گذاری نسبت به شرایط اقتصادی تعیین می شود ، این دستگاه دارای 2 عدد فیلتر می باشد که پشت دستگاه نصب شده است .
قسمت دوم سوال : فیلتر دستگاه با تئجه به میزان آلودگی آب شهری ( فلزات سنگین ، رسوبا ت ، آهک و ... ) باید سریعتر از طول عمر استانداردش تعویض گردد زیرا آب برخی از مناطق از آلودگی بسیار بالایی برخوردار بوده که این امر موجب می شود فیلتر ها زودتر از حد معمول کارایی خود را از دست داده و این موضوع باعث تعویض زود هنگام فیلتر ها می شود .
30- نحوه گارانتی ، خدما و ضمانت نامه دستگاه به چه شکلی است ؟
بطور کامل سه سال گارانتی تعویض ( با شرایط ضمانت نامه کتبی برای دستگاه در نظر گرفته شده ) 10 سال خدمات پس از فروش اعم از تعویض فیلتر ها ، تعمیر دستگاه و ... و 20 سال ضمانت کارکرد موتور و پلیت های دستگاه است که ساخت کشور زاپن می باشد و همچنین جنس آنها از پلاتین و تیتانیوم بوده و فقط کشور ژاپن تکنولوژی ساخت آن ر داراست .
31- تاییدیه ها از چه کشورهایی است ؟ و توضیحات کامل ؟
1.تاییدیه به عوان مکمل غذایی از کشور آمریکا
2. طراحی به عنوان بهترین دستگاه یونیزه کننده /اب از کشور کره جنوبی
3. تاییدیه GMP ( Guarantee manufacture product ) کشور کره ، در اصل تاییدیه به کل مواد دارویی و دستگاه های درمانی داده می شود که مورد تاییدیه وزارت بهداشت و درمان کره می باشد .
4. تاییدیه به عنوان دستگاه درمانی وزارت بهداشت کره جنوبی KFDA
(Korian Food Drug Administration)
5. تاییدیه به عنوان تولیده شده تحت نظارت وزارت بهداشت و تحت قانون وزارت بهداشت و درمان کره جنوبی
6. تاییدیه TUV از کشورآلمان که کیفیت قطعات بوده و تایید CB از اروپا که باز هم کیفیت قطعات مصرفی دستگاه را ضمانت می کند .
7. تاییدیه CE آلمان که از لحاظ تست های الکترونیکی به یک محصول داده می شود .
8. تاییدیه UKAS از کشور انگلستان که برای مدیریت کارخانه می باشد .
9. ایزو 14001 به این منظور که این دستگاه هیچ ضرر و یا لطمه ای به طبیعت وارد نمی کند .
10. تاییدیه وزارت نیرو و آب و فاضلاب جمهوری اسلامی ایران که این دستگاه تحت مظارت استاندارد های سازمان جهانی غذا WHO بوده و به عنوان کننده این مطلب است که آب تولیدی این دستگاه طبق استانداردهای بین المللی و استانداردهای موجود در ایران می باشد .
11.تاییدیه Water Quality ( کیفیت آب ) از کشور آمریکا تئید کرده تولید این دستگاه بر اساس آخرین استانداردهای دنیا می باشد .
32- یونیزاسیون چیست ؟
به فرآیندی گفته می شود که د رآن با استفاده از کاتالیززورهایی از جنسس پلاتین و تیتانیوم ، PH آب تغییر کرده و به سمت محیط قلیایی یا اسیدی گرایش پیدا می کند ، در این فرآیند نسبت به ین هیدروکسید به هیدروژن تغییر پیدا م یکد که نهایتاً اب قلیایی می شود و یا هر وقت میزان یون هیدوژن بیشتر از هیدروکسید شود آب اسیدی می شود که به این فرآیند یونیزاسیون می گویند و فقط به واسطه عملکرد پلیت هایی با جنس پلاتین و تیتانیوم امکان پذیر است ه این علت که این عناصر قویترین کاتالیزورهای در دسترس بشر هستد . در فرایند یونیزاسیون آب دو نیم واکنش در قطب های کاتد و آند به صورت زیر انجام می گیرد :
یونیزاسیون
1- نیم واکنش احیاء
2e+2H20 H2+2H-
2- نیم واکنش اکسایش
2H20 02+4H+4e
یونهای H+ همراه با سوهای منفی که برای سلامی مضر هستند مثل یونهای نیترات ، No3 ، CL و ... به صورت آب اسیدی از دستگاه خارج[می شوند .
H2 و O2 نیز به صورت گاز از محیط خارج می شوند ، همچنین 2e به عنوان عامل آنتی اکسیدانی همراه با یونهای OH- به صورت آب یونیزه قلیائی توسط دستگاه در اختیار شما قرار می گیرد .
یعتی به ازاء 4 مولکول آب دو ملکول OH- و دو الکترون ازاد ایجاد می شود و در واقع آب خارج شده با حاصیت اکسیژن افزایش یافته و خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد .
Anode cathode




Acidic Lonizer Water Alkaline Lonize Water
33- آیا نصب دستگاه در آشپزخانه و روی سینک ظرفشویی صدمه ای به آشپزخانه می زند یا خیر ، آیا نیاز به لوله کشی دارد ؟
دستگاه یونیزه و قلیایی کننده آب به اندازه یک کامپیوتر کیفی است که بر روی سینک ظرف شویی بصورت ایستاده قرار می گیرد یا در کنار ظرفشویی بر روی دیوار به راحتی نصب می شود ، این دستگاه به هیچ عنوان زیر سینک ظرفشویی قرار نمی گیرد به این دلیل که دستگاه حتماً باید توسط اپراتور دیده می شود و از روی صفحه لمسی دستگاه نوع آب درخواستی انتخاب شود تا دستگاه آب مصرفی را در اختیار مصرف کننده قرار دهد ، در کل نصب این دستگاه هیچ گونه صدمه ای به آشپزخانه و سینک ظرف شویی نمی زند و نیازی به لله کشی ندارد نصب دستگاه به واسطه شیر پیسوات از زیر سینک و شیلنگ کولری که به پشت دستگاه متصل شده انجام می شود و هیچ ارتباطی به شیر ظرف شویی ندارد و بصورت مستقل عمل می کند و به واسطه لوله استیل که در بالای دستگاه قرار دارد 6 نوع آب جهت مصارف گوناگون از دستگاه خارج می شود ، و در کل جای بسیار کمی را شغال می کند .
34- در زمان تحریم و بر هم خوردن وضعیت اقتصادی برای مشتری ها و خدمات پس از فروش چه اتفاقی می افتد ؟
در زمان تحریم یا دگرگونی وضعیت اقتصادی شرکت ویژن سلامت قرن متعهد است به همراه شرکت کره ای به مدت پنج سال قطعات ، ملزومات و فیلترهای را در اختیار مشتری ها قرار داده و سرویس ها را به طور کامل انجام دهد همچنین اگر روزی مرزهای کشور بسته شود لوازم مورد نیاز مشتریان در انبارها موجود خواهد بود ، در اصل هدف شرکت سلامت قرن جدید خدمت کردن به سلامت افراد است .
35- دستگاه یونیزه و قلیایی کننده دقیقاً ساخت چه کشوری می باشد ؟
موتور دستگاه و 7پلیت ( لایه ) که از جنس پلاتین و تیتانیوم ساخته شده است ساخت کشور ژاپن می باشد این تکنولوژی فقط ساخت کشور ژاپن است ، و دو فیلتر دیگر و بدنه و دیگر متعلقات آن ساخت کشور کره جنوبی می باشد .
دستگاه یونیزه و قلیایی کننده از کشور کره وارد شده و در ساخت آن هیچ قطعه ای که ساخت کشور چن باشد به کار نرفته است .
36- الف: آیا یونیزه قلیایی تداخلی با اسید معده ندارد ؟!
ب: اگر اسید مضر است پس چرا در معده اسید ترشح می شود ؟!
خیر ، مصرف آب یونیزه قلیایی در صورتی که یک ساعت قبل و یا یکساعت بعد از غذا نوشیدنی شود تداخلی با اسید معده نخواهد داشت و اسید معده هم تداخلی با خنثی کردن آب یونیزه قلیایی نخواهد داست چون زمانی د رمعده اسید ترشح می شود که زمان خوردن غذا باشد ، مغز ما انسان ها طبق عادت کار کرده ( هی÷وتالاموس غده ای است در مغز که دستگاه عصبی را با کمک غده زیر مغزی به دستگاه غدد درون ریز متصل می کند ) پیغام های عصبی خود را به غدد ترشحی معده ارسال می کند . ترشح اسید مده نسبت به حجم غذایی که ما می خوریم متغییر است لازم به ذکر است برای شکسته شدن مولکول های ویتامین و پروتئین باید اسید ترشح شود ، تا مواد مفید و حیاتی بدن نیاز به محیطی کاملاً قلیایی است .
بنابر این آب یونیزه قلیایی هیچ تداخلی با اسید معده نداشته و حتی باعث جذب بهتر ویتامین ها در بدن می گردد ، و حتی برای از بین بردن مزاد اسید معده که می تواند بیماری هایی را نظیر رفلاکس معده ( به آسیب مخاطی ناشی از برگشت غیر عادی محتویات معده به درون مری اطلاق می گردد ) زخم معده و ... ایجاد کند بسیار موثر و مفید است .
37- چرا اب یونیزه قلیایی پس از 48 ساعت خصیت های خود را از دست می دهد ؟ !
در واقع پس از فرآیند یونیزاسیون و جداسازی یون ها ، آب از حالت خنثی به آب قلیایی تبدیل می شود ، دو عامل اصلی که می تواند باعث برگشت پذیری خاصیت های منحصر به فرد آب یونیزه قلیایی شود نور و هوا است به این علت که آب یونیزه قلیایی قابلیت نگهداری و ماندگاری در بطری را ندارد و نهایتا ً پس از 48 ساعت کلیه چهار ویژگی منحصر به فرد خود را از دست می دهد .
38- این آب در داخل و خارج از بدن ( پوست ) چه تاثیراتی دارد ؟!
آب یونیزه قلیایی باعث دفع به موقع سموم از بدن و سم زدایی کامل اندام های درونی و دفع چربی های زائد از بدن و پیشگیری از کلیه بیماری هایی که در محیط اسیدی ایجاد میشود و باعث لطمه زدن به بدن می شود مانند آرتروز ، دیابت ، سرطان ، پوکی استخوان و ... می گردد .
در مجموع افرادی که در جوامع شهری و صنعتی زندگی می کنند اکثراً به دلیل استرس ها ، مصرف غذاهای اسیدی و آلودگی ها دچار تجمع مازاد اسید در بدن می شوند و این خد آغازی برای مبتلا شدن به بیماری های مختلف است ، ما می توانیم با خوردن آب یئنیزه قلیایی کمک بسیار بزرگی به حفظ سلامت خود کنیم .
39- آیا استفاده طولانی مدت این نوع آب برای بدن مضر نیست ؟! آیا ما می توانیم همیشه از این آب اسفاده کنیم ؟ !
در طول مدت 40 تا 50 سال تحقیقات علمی در کشور های کره ، ژاپن ، و مطالعاتی که به تازکی در کشور آریکا صورت گرفته نشان داده آب یونیزه قلیایی هیچ گونه تاثیر سوء بر روی بدن نداشته و بصورت رسمی هیچ گزارشی مبنی بر اینکه آب یونیزه قلیایی برای بدن انسان مضر است وجود ندارد محققین بر این باورند با توجه به روند زندگی صنعتی ، آلودگی های آب و هوا ، الگوهای تغذیه ای نامناسب ، فشارهای عصبی و استرس های روزمره بدن ما انسان ها در معرض اسیدی شدن شدید قرار می گیرد و وجود این مازاد اسید سلامت انسان را تهدید می کند ما می توانیم با خوردن آب یونیزه قلیایی به طور دائم کمک به دفع این سموم و مازاد اسید از بدن خود کنیم .
40- چرا در بعضی از موارد پس از 3 تا 5 روز متقاضی نتیجه دلخواه خود را از خوردن آب نمی گیرد ؟!
1. باید توجه داشته باشیم که آب یونیزه قلیایی را حتماً روزی 8 لیوان به این صورت که 2 لیوان صبح ناشتا و یک لیوان یک ساعت قبل و یک ساعت بعد از هر وعده غذایی خورده شود تا بهترین نتیجه را از لحاظ سبکی آب ، دفع سموم ، خواب راحت و انرژی بیشتر احساس شود .
2. باید به این نکته توجه داشت که آب می بایست حداکثر ظرف مدت 48 ساعت استفاده شود .
3. نباید بین خوردن آب در طی 3 تا 5 روز وقفه ایجاد شود همچنین نباید در طول مدتی که آب را استفاده می کنند از نوشیدنی های دیگری استفاده شود .
41- آب H2O چرا برای کودک و خوردن قرص توصیه می شود ؟! تا چه سنی کودکان نمی توانند آب قلیایی بخورند ؟!
بدن کودکان و نوادان تا قبل از یک سالگی نیازی به آب یونیزه قلیایی ندارد به این علت که بدن کودکان کاملاً متعادل بوده و تا زمانی که از شیر استفاده می کنند و هنوز غذای کمکی استفاده نکرده اند نیاز به /اب قلیایی ندارند ، این اصلی ترین علت است ، همچنین قرص ها چون یک ماده شیمیایی هستند و آب قلیایی مواد شیمیایی را از بدن دفع می کند لذا با آب H2O خورده می شوند لازم به ذکر است حدود یک ساعت پس از استفاده از آب H2O می توانید آب قلیایی شماره یک میل کنید .
42- آیا استفاده از آب یونیزه قلیایی در روند تهیه نان می تواند تاثیر گذار باشد ؟!
با توجه به کم حجم بودن آب یونیزه قلیایی آب در بافت خمیر نفوذ بسیار خوبی دارد و باعث می شود که نان زودتر و بهتر پخته شود و طعم بسیار خوبی به نان می دهد ، همچنین طعم نان مدت طولانی تری حفظ شده و ماندگاری بیشتری پیدا می کند .
43- آب یونیزه قلیایی چه تفاوتی با آب مقطر دارد ؟!
در اصل می توانیم بگوییم آب مقطر آبی کاملاً خالص و بدون املاح میباشد که در بعضی از موارد هم PH آن به سمت اسیدی شدن پیش می رود و هیچ منفعتی برای بدن ندارد ، به این علت که آب خنثی بوده و نسبت به محیط خود هیچ واکنشی نشان نمی دهد و تابع آن محیط می شود محققین به آن آب مرده می گویند به عنوان مثال اگر در محیطی اسیدی قلیایی قرار بگیرد قلیایی می شود به عبارتی خیلی ساده هیچ قدرت واکنشی از خود ندارد به این علت است که به آن آب مرده می گویند ، و فقط جت رفع عطش مورد استفاده قرار می گیرد و کمکی به جذب بهتر ویتامین ها و دفع بیشتر سموم بدن نمب کد ، البته دستگاههای اسمز معکوس یا RO ( Reverse osmosis ) هم چنین مشکلی را دارند ، ولی آب یونیزه قلیایی با درا بودن چهار ویزگی منحصر به فرد 1. قلیایی بودن 2. خاصیت آنتی اکسیدان بودن 3. کم حجم بودن یا کریستالی شکل بودن 4. اکسیژن بالا و همچنین دارا بودن املاح مفید نظیر کلسیم و منیزیم و ... برای بدن بسیار مفید است به این دلیل که باعث سم زدایی بهتر و پیشگیری از بروز بیماری ها یونیزه قلیایی را نسبت به آب های مقطر یا تصفیه معمولی بسیار متفاوت می کند .
44- آب اکسیژن دار H2O چه تفاوتی با اب یونیزه قلیایی دارد ؟!
آب اکسیژن دار در اصل آبی است که نسبت به آب های معمولی یا معدنی فقط دارای اکسیژن بالاتری می باشد که این یکی از چهار ویژگی آب یونیزه قلیایی می باشد ولی در اصل آب یونیزه قلیایی دارای سه ویژگی بیشتر نسبت به آب اکسیژن دار می باشد یعنی 1- قلیایی بودن 2- خاصیت آنتی اکسیدان 3- کریستالی شکل بودن مولکول ها ( کم حجم بودن آن ) که تاثیرات بسیار زیادی در دفع سموم و رطوبت رسانی به اندام ها دارد و می تواند بسیار بیشتر از آب اکسیژن دار برای بئن مفید باشد .
45- آیا آب یونیزه قلیایی با آب کریستاله تفاوت دارد ؟!
در اصل آب کریستاله فقط دارای یکی از 4 ویژگی آب یونیزه قلیایی می باشد ، یعنی خاصیت کریستالی شکل بودن یا کم حجم بودن آن ، در صورتی که آب یونیزه قلیایی 3 خاصیت دیگر یعنی خاصیت قلیایی بودن ، ویژگی آنتی اکسیدان و اکسیژن بالا را نیز دارا می باشد .
46- آیا این دستگاه ابعاد کوچکتر و یا حجم هی بزرگتر ( صنعتی ) هم دارد ؟!
بهترین و مقرون به صرفه ترین سایز این دستگاه ها اواع خانگی آن است که هم از لحاظ سرویس دهی و هم از لحاظ هزینه خرید دارای توجیه اقتصادی بیشتری می باشد . در حال حاضر سایزهای صنعتی آن موجود نمی باشد و سایز های کوچکتر آن نیز دارای این نوع کیفیت و گارانتی نمی باشد .
47- آیا آب یونیزه قلیایی جهت فروش در بازار موجود می باشد ؟!
خیر ، آب یونیزه قلیایی با چهار ویژگی مهم خود بیش از 48 ساعت ماندگاری نخواهد داشت و بهترین زمان استفاده ازآب موقعی است که به صورت تازه از دستگاه یونیزه کننده آب خارج می شود ، نکته قابل توجه این است که یکی از مهم ترین ویژگی های آب یونیزه قلیایی داشتن خاصیت آنتی اکسیدان است که پس از مدتی گه آب از دستگاه خارج می شود به مرور زمان کمتر می شود بنابر این شرکت اقدام به فروش آب یونیزه قلیایی نخواهد کرد زیرا عملاً این کار مکان پذیر نمی باشد و فقط جهت اعتماد سازی و اطمینان کامل متقاضی به مدت 15 تا 20 روز شرکت ، آب و کاتالوگ را بصورت ریگان ( به استثنای هزینه پیک ) در اختیار انها قرار می دهد تا متقاضیان بر اساس تجریبه شخصی خو و مشاهده تاثیرات آب اقدام به خرید محصول کنند .
48- آیا این دستکاه در مرحله فیلتر اسیون فیزیکی موجب تغییر سختی اب می شود ؟!
در مرحله فیلتراسیون فیزیکی دو عدد فیلتر دستگاه ، سختی مضر آب ( فلزات سنگین ، بوی بد ، طعم بد ، و ... ) را از آب گرفته و سختی مطلوب و مفید اب را به حدود 150 تا 180 واحد و در بعضی ازموارد خاص به 200 واحد می رساند که این میزان بر اساس استاندارد سازن جهانی غذا (WHO) می باشد . تحقیقات نشان داده سختی آبی که مورد استفاده قرار می گیرد می بایست حدقل بین 150 تا 200 واحد باشد تا بتواند مانع از بروز سکته های قلبی ، پوکی استخوان و آرتروز گردد و برای بدن مفید باشد ، در غیر این صورت مصرف آبی که سختی آن کمار ز 100 واحد باشد عملاً می تواند باعث لطمه زدن به بافت های حیاتی مثل ستخوان ها شود و مصرف آن در دراز مدت موجب پوکی استخوان می گردد . یکی از دلایل دیگر آن این است که بدن برای دفع مواد زائد از کلسیم و منیزیم خود استفاده م یکند و این مقدار املاح از دست رفته به وسیله آب آشامیدنی جایگزین نمی شود ، و دلیل دیگر ان هم این است که بهترین راه جذب این املاح از دست رفتهبه وسیله آب آشامیدنی جایگزین نمی شود ، و دلیل دیگر آن هم ان است که بهترین راه جذب این املاح اسای به واسطه استفاده از آب قلیایی امکان پذیر می باشد ، در اصل فیلتر اول ACF حذف املاح مضر آب ر به عهده دارد و فیلتر دوم اضافه کردن املاح مهم و حیاتی بدن به آب را به عهده دارد و هر کدام معدل 3600 لیتر عمر مفید دارند ( این میزان مجموعاً برای آب قلیایی که دستگاه در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و آب اسیدی که به صورت پس اب از دستگاه خارج می شود که با توجه به میزان آلودگی آب مورد استفاده و میزان مصرف آب می تواند متغیر باشد . )
49- علت جود ذرات سفید ( نمکی شکل یا بصورت رسوب ) در داخل جداره بطری یا ظرف چیست و چرا فقط در آب یونیزه قلیایی مشاهده می شود ؟!
آب یونیزه قلیایی به دلیل چهار ویژگی مفید و نداشتن املاح مضر برای بدن بسیار سودمند بوده و طبق نظر دانشمندان و محققین از لحاظ جذب سریع املاح در بدن عملکرد قابل توجه ای دارد ، آب یونیزه قلیایی پس از یونیزاسون و دارا بودن خاصیت /انتی اکسیدان پس از مدتی اکسید شده و همراه با از بین رفتن چهار ویزگی مهم املاح مفید آن هم از حالت محلول در آب به صورت پارتیکل ( ذرات ریز ) د رامده و اکسید می شوند و بعد از فرایند بصورت رسوب د رجداره ظرف و یا دانه های سفید در کف ظرف دیده می شود و یا در صورت جوشانده شدن به صورت رسوب در جداره ظرف مشاهده می شود ، این رسوبات همان املاح مفید موجود در اب است که در مجاورت هوا قرار گرفته و به صورت رسوب در امده اند و برای بدن مضر نخواهد بود .
50- علت تشکیل شدن رسوبات در سر شیلنگ خروجی دستگاه چیست ؟ چگونه می تون از تشکیل این رسوبات جلوگیری کرد ؟
آب یونیزه قلیایی به دلیل دارا بودن یون OH- ( یون هیدروکسید ) و خاصیت آنتی اکسیدان زمانی که در معرض هوای آزاد قرار می گیرد به دلیل وجود اکسیژن موجود در هوا و راد یگال های آزاد اکسیده شده و املاح مفید موجد در آب نظیر کلسیم ، پتاسیم از حالت محلول در آب یعنی از حالت بی کربنات به حالت رسوب یعنی پارتیکل یا همان بی کربنات در می آید که نسان دهنده چهار خاصیت اصلی این آب می باشد .
برای برطرف کرئن این رسوبات و جلوگیری از تشکیل مجدد آنها می توان :
1. از آب اسیدی شماره 2 دستگاه هر سه روز یکبار و به مدت 5 دقیقه استفاده کرد .
2. شستشوی سر لوله استیل دستگاه با سرکه داغ می تواند موجب بر طرف شدن رسوبات تشکیل شده در سر لوله استیل دستگاه شود ، آب یونیزه قلیایی بر خلاف محیط داخل بدن در مخیط خارج از بدن دقیقاً بر عکس عمل کرده و به دلیل وجود اکسیژن فراوان رسوب می کند .
51- علت چکه کردن آب از سر لوله استیل دستگاه چیست ؟
در صورتی که دستگاه تازه خریداری شده باشد آب بندی نشدن صفحه دیافراگم دستگاه می تواند عامل بروز این مشکل باشد ولی اگر دستگاه مدت زمان طولانی استفاده شده باشد احتمال بروز مشکل در صفحه دیافراگم دستگاه و یا زیاد بودن فشار آب وجود دارد که هر دو مورد توسط تکنسین های فنی قابل برطرف شدن است .
52- جدا شدن نیترات نیتریت و کلر در دستگاه یونیزه کننده آب به چه شکل انجام می شود ؟
در دستگاه یونیزه کننده آب بعد از انجام دو مرحله فیلتراسیون فیزیکی ، مهم ترین مرحله یونیزاسیون است که به واسطه هفت پلیت ( لایه ) از جنس تیتانیوم و پلاتین انجام می شود ، که یکی از وظایف مهم آنها جدا کردن کلیه ترکیبات سمی موجود در آب مانند : نیترات ، نیتریت ، کلر ، سولفات و هیدرواکسید کربن است به این صورت که پلیت های موجود در دستگاه با بارهای الکتذیکی منفی و مثبت قرار گرفته اند و ترکیبات سمی که نام برده شد به دلیل داشتن بار الکتریکی منفی و مثبت قرار گرفته اند و ترکیبات سمی که نام برده شد به دلیل داشتن بار الکتریکی منفی از لحاظ الکترونیکی جذب قطب مخالف می شوند ( پلیت های با بار مثبت ) و به صورت " پس آب " که اسیدی می باشد از دستگاه خارج می شود و 70 تا 80 درصد حجم آب هم به صورت آب قلیایی از خروجی اصلی دستگاه خارج می شود . در اصل در این مرحله از یک ورودی آب دو خروجی داریم یک خروجی آب قلیایی و دیگری آب اسیدی است .
80% آب قلیایی همراه با املاح مهم
آب شهری
No3-No3-Hco3-C1-
K+Ca+Na+mg2+
آب اسیدی همراه با ترکیات سمی مضر
NO3-no3-C1- مضر
کلر سود سوزآور نیتریت نیترات
K+ca+NA+mg2+ مفید
منیزیم سدیم کلسیم پتاسیم
53- آب یونیزه قلیایی چه تاثیری بر روی آنزیم های کبد میگذارد ؟
آنزیم های کبد در محیط قلیایی کار خود را بخوبی انجام داده و به واسطه قدرت کاتالیزوری ( تبدیل گری ) ویتامین ها را برای بافت ها قابل جذب می کنند و کار خود را بخوبی انجام داده و کمک به سوخت و ساز بهتر و دفع سریعتر سموم می کنند ولی در محیط های اسیدی کاملاً برای دستگاه کبد و آنزیم های ترشح شده از بافت کبد مضر می باشد که در دراز مدت باعث از کار افتادن کبد و چربی ساز شدن آن و نهایتاً سیروز کبدی می شود ولی ما می توانیم با خوردن /اب یونیزه قلیایی شرایطی را در بدن ایجاد کنیم که بافت کبد بهتر کار کرده و آنزیم ها و کاتالیزورهای کبد بهتر عمل کنند در نتیجه جذب ویتامین و املاح توسط آنریم های کبد بر بافت ها موثرتر صورت گرفته و از چربی ساز شدن کبد جلوگیری شود .
54- آب یونیزه قلیایی چه تاثیری بر روی بیماری فلج چند گانه MS ( Multiple sclerosis ) می گذارد ؟!
عامل اصلی ایجاد بیماری MS تا کنون ناشناخته باقی مانده است ، این یک واقعیت است که بیماری MS در نتیجه حمله اسیدی به پوشش میلین غلاف های عصبی و اساسی دستگاه عصبی انسان به وجود م یآید که یکی از عوامل آن می توان وجود ماده ای به نام اسپارتیم دانست که یک ماده شیمیایی است و در حال حاضر در بیش از 5000 فرآورده ای که استفاده می کنیم وجود دارد مثل آدامس ، چیپس ، غذاهای فرآوری شده و ... که مصرف آن موجب بروز بیماری MS می شود .
دومین عامل مهم بروز آن را می توان جذب جیوه دانست . محقیقن و دانشمندان وجود جیوه را در آب و یا دیگر فرآورده ها تایید می کنند ، ما به واسطه خوردن آب یونیزه قلیایی شروع می کنیم به پیشگیری بلقوه از بروز این بیماری و جلوگیری می کنیم از حمله های اسیدی خطرناک به بافت های مهم و حیاتی بدن و کمک زیادی می کنیم به دفع جیوه از بدن که یک سم خطرناک محسوب می شود . و در صورتی که به این بیماری مبتلا شده ایم برای جلوگیری از پیشرفت آن می توانیم با خوردن آب یونیزه قلیایی مانع از پیشرفت بیماری در سایر اندامهای بدن شویم .
55- آب یونیزه قلیایی چه تاثیری روی بیماری آنوکسی ( Anoxia ) می گذارد ؟
Anoxia وضعیت
کد آگهی : 1223
بازدید : 51929
★★★★★★★★★★ 5/ 5 51929
Your رای:
کلمات کلیدی
جدیدترین های مرتبط بادرمان بزرگی پروستات 2 مورد
جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی و پروستات

جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی و پروستات

آقای دکتر افشاریان
1402/10/9 21:47:02

دکتر محمد افشاریان جراح ومتخصص بیماری های کلیه و مجاری ادراری و تناسلی عضو آکادمی علوم نیویورک و ع ... برگشت وازکتومی درمان بزرگی پروستات با لیزر بدون درد و خونریزی بدون نیاز به بیهوشی عمومی بدن(قابل

آب یونیزه قلیایی

آب یونیزه قلیایی

شرکت ویژن سلامت قرن
1396/5/3 11:36:44

توضیحات و تفاوت های آب یونیزه قلیایی با سایر آب ها !؟؟ 1- آب قلیایی چیست؟ آب قلیایی به آبی گفته می ... توضیحات و تفاوت های آب یونیزه قلیایی با سایر آب ها !؟؟ 1- آب قلیایی چیست؟ آب قلیایی به آبی گفته می