تاییدیه اداره کار- بازرگانی لوله و اتصالات فیض آبادی تامین و فروش انواع لوله

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
بهرام فیض آبادی - بهروز فیض آبادی
آدرس
شهر تهران-
تلفن
09123304995 - 09126834365

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

پخش لوازم ساختمانی فیض آبادی در سال 1390 با مدیریت بهرام و بهروز فیض آبادی فعالیت خود را آغاز نمود. ما از ابتدای تاسیس افتخار همکاری با معتبر ترین برند های ایران را داریم.

بازرگانی لوله و اتصالات فیض آبادی با تامین و فروش انواع لوله تک‌لایه از سایز 20 الی 63 میلی‌متر ، لوله پنج‌لایه آبرسانی از سایز 16 الی 32 و همچنین تامین و فروش اتصالات تک‌لایه ، پرسی و کوپلی در خدمت مشتریان عزیز می باشد .

نمایندگی فروش محصولات شرکت نیوان پایپ ، عرضه محصولات دارای نشان استاندارد و تاییدیه اداره مسکن و شهرسازی ، فروش لوله و اتصالات تک‌لایه و پنج‌لایه حهت مصارف آبرسانی و تاسیسات ساختمان ، مشاوره تلفنی و اعلام قیمت روز لوله و اتصالات قبل از ثبت سفارش و نیز بهره‌مندی از وب‌سایت برای ارائه لیست قیمت، معرفی و عرضه محصولات به‌صورت آنلاین از ویژگی های برجسته بازرگانی لوله و اتصالات فیض آبادی می باشد .

بازرگانی لوله و اتصالات فیض آبادی آمادگی عقد قرارداد با پیمانکاران پروژه‌های ساختمانی و پذیرش نمایندگی فروش در سراسر کشور می باشد .

دفتر فروش مرکزی : شادآباد - مجتمع آوا جنرال - فروشگه ستاره پلیمر گلپایگان
دفتر شعبه شرق : تهرانپارس - خیابان توحید - نبش کوچه یکم شرقی
انبار : تهرانپارس - خیابان اتحاد
کد آگهی : 127680
بازدید : 3711
★★★★★★★★★★ 5/ 5 3711
Your رای: