تشخیص گاز-مس ایزوتوپ برای فروش

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نعمتی
آدرس
کرج-لواسان
تلفن
09381830163
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کاربرد مس ایزوتوپ :
مس تعداد نسبتاً زیادی رادیو ایزوتوپ ارائه می دهد که به طور بالقوه برای استفاده در پزشکی هسته ای مناسب هستند.
علاقه روزافزونی به استفاده از 64Cu ، 62Cu ، 61Cu و 60Cu برای اهداف تشخیصی و 67Cu و 64Cu برای رادیوتراپی هدفمند وجود دارد.
کاربردهای ایزوتوپهای پایدار را میتوان اینگونه بیان کرد:
تشخیص و درمان بیماری ها: ایزوتوپهای پایدار به عنوان ماده اصلی و یا ماده خام جهت تولید رادیو داروهای مختلف کاربردهای وسیعی در علوم دارویی دارند. برخی از این کاربردها عبارتند از: تصویربرداری هسته ای، تصویربرداری PET و SPET، تشخیصهای رادیودارویی، درمانهای رادیو دارویی، رادیو تراپی خارجی، آنالیزهای بیوشیمی. هر یک از این روشهای فوق جهت تشخیص و یا درمان برخی از بیماریهای صعب العلاج کاربردهای وسیعی دارند.
در حوزه صنایع: از جمله کاربردهای ایزوتوپهای پایدار در صنایع مختلف را میتوان در عکسبرداری گاما، سیستم های اندازه گیری و ابزار دقیق، سیستمهای تشخیص گاز و دود، آنالیزها و فرآیندهای معدنی مشاهده کرد.
در حوزه علوم زیست محیطی: از جمله کاربردهای ایزوتوپهای پایدار را میتوان در تشخیص منبع آلودگی، نظارت بر گازهای اتمسفری جهت تشخیص منابع طبیعی و یا غیرطبیعی، مطالعات جوی و بررسیهای چرخه آب شاهد بود


شمش مس ایزوتوپ روسیه 2019

چگالی 99999%

قیمت1+4
کد آگهی : 128500
بازدید : 572
★★★★★★★★★★ 5/ 5 572
Your رای: