چسب یک دو سه-چسب ۱۲۳ ترک فیکس

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
چسب کیمیا
آدرس
شهر تهران-بازار بزرگ تهران
تلفن
09302487306
موبایل
09302487306
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

«چسب کیمیا»

09302487306

بازار بزرگ تهران

یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین چسب های ۱۲۳ ، برند ترک فیکس TURKFIX میباشد.

چسبهای ۱۲۳ ترک فیکس به عنوان یک چسب سریع خشک دو جزئی در بازار عرضه میگردد.

چسب ۱۲۳ ترک فیکس با ۱۰۰ گرم مایع و ۴۰۰ میل اسپری فعال کننده تولید و بسته بندی می شود و دارای کیفیت برتر در رده های خود می باشد.

چسب ۱۲۳ ترک فیکس بر پایه سیانو اکریلیت میباشد که از ویسکوزیته بالایی برخوردار است و همراه با یک عدد اسپری خشک کن بسیار قوی ارائه میگردد.

چسب ۱۲۳ یا چسب فوری ترک فیکس یکی از پر کاربردترین چسب های بازار است که برای مصارف خانگی و مشاغل مختلف هم استفاده می شود.

چسب ۱۲۳ ترک فیکس برای مصارف مختلف و از قبیل چسباندن انواع کاغذ، کاشی و سرامیک ، پلاستیک ، چرم ، فلز ، شیشه، پارچه ، چوب ، فایبر گلاس ، اتصالات مبلمان ، مصالح و سنگ های ساختمانی ، آلمینیوم ، گرانیت و سایر مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.





کاربرد چسب ۱۲۳ ترک فیکس :

چسب ۱۲۳ ترک فیکس مواد مختلف را در عرض چند ثانیه با دقت عالی به هم می چسباند.

این محصول بسیار قوی و با دوام ، بهترین عملکرد را در فرایند چسباندن سطوح دارد.

شما با استفاده از چسب ۱۲۳ ترک فیکس می توانید در چسباندن اتصالات حرفه ای در انواع سنگ های ساختمانی ، کاشی و سرامیک ، اتصالات مبلمان ،پروژه های ساخت و ساز عظیم تا تعمیر لوازو جزئی ساده که روزمره با آن سر و کار دارید استفاده کنید و هر چیزی را با آن به آسانی بچسبانید.

چسب ۱۲۳ترک فیکس چسبی بر پایه سیانوآکریلات می باشد که به دلیل همه کاره بودن آن دارای طرفداران زیادی در کلیه صنایع و منازل می باشد.

ایـن چـسب همچنین در بازار با نام های مختلفی از جمله :

چسب ام دی اف MDF ، چسـب همـه کاره ، چــسب قطــره ای فـوری و… شـناخته شـده اسـت که همگـی این نـام ها نهایتاً یـک محصول می باشند.
کد آگهی : 128931
بازدید : 3175
★★★★★★★★★★ 5/ 5 3175
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باچسب یک دو سه 2 مورد
چسب ۱۲۳ پک لرد

چسب ۱۲۳ پک لرد

چسب کیمیا
1402/6/13 16:51:17

«چسب کیمیا» 0930247306 بازار بزرگ تهران چسب ۱۲۳ پک لرد مناسب برای چسباندن چوب و انواع ام دی اف م ... ک لرد مناسب برای چسباندن چوب و انواع ام دی اف میباشد.دلیل کاربرد بسیار زیاد چسب پک لرد نسبت به سایر

چسب ۱۲۳ ترک فیکس

چسب ۱۲۳ ترک فیکس

چسب کیمیا
1402/6/13 16:51:13

«چسب کیمیا» 09302487306 بازار بزرگ تهران یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین چسب های ۱۲۳ ، برند تر ... رگ تهران یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین چسب های ۱۲۳ ، برند ترک فیکس TURKFIX میباشد. چسبهای ۱۲۳