واشر سیل-فوم سیل

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت ثمین فوم آتی گستر البرز
آدرس
قدس -تهران شهر قدس بلوار کلهر خیابان پردیس پلاک 99
تلفن
02146833480
موبایل
09101692603
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فوم سیل از دو لایه تشکیل شده یک لایه آن فوم میباشد که میتواند دانسیته ( دانسیته یا همان فشردگی 60 الی 400 کیلوگرم بر متر مکعب) و ضخامت (0.8 الی 4 میلیمتر) متفاوتی داشته باشد و یک لایه ی دیگر آن سیل میباشد ، سیل تک لایه و چند لایه میباشد (البته در اصطلاح عمومی تک لایه گفته میشود این سیل از چندین لایه تشکیل شده است) و ضخامت سیل هم ( 50 الی 90 میکرون) متغیر میباشد.
قابلیت و کاربردی که فوم سیل دارد این است که محصول شما را به راحتی پلمپ و آبندی میکند و بواسطه ی دستگاه سیل القائی لبه ی ظرف شما با همان لایه ی سیل پلمپ و آبندی میشود و هیچ ماده ایی از درون ظرف شما به بیرون نشت نخواهد کرد و لایه ی فوم هم میتواند داخل درب ظرف باقی بماند و یا دور انداخته شود.
شرکت ثمین فوم آتی گستر البرز در زمینه ی تولید انواع واشرهای آبندی فعالیت نموده و با هدف جلب رضایت مشتری در تلاش است با تکیه بر توانایی های کادر متخصص و فنی خود ، با بالا بردن کیفیت در تولید و ارائه قیمت مناسب ، این هدف را بیش از پیش محقق نماید.
مفتخریم که در زمینه ی تولید انواع
واشر فوم آبندی
واشر تریگر
واشر فوم سیل
سیل القائی (چاپدار و بدون چاپ)
سیل القائی تک لایه و چند لایه
سیل القائی انگشتی یا لبه دار
واشر سیل القائی پشت مقوایی
فویل حرارتی امباسدار و ساده
واشر رینگی
فعالیت داریم و از سال 1375 با شروع فعالیت خود تا به امروز با سابقه ای درخشان در این زمینه به فعالیت خود ادامه داده و آماده ی همکاری با تمامی صنایع مربوطه در تمام نقاط ایران و سایر کشورها با بهترین کیفیت و قیمت و کمترین زمان جهت آماده کردن سفارش برای آبندی و پلمپ کلیه محصولات غذایی و آرایشی و بهداشتی و دارویی و صنعتی میباشد.
تولیدات ما (برای تمامی ظروف جار و پت و پلی اتیلن و شیشه و فلز) با هر طرح و سایز و ضخامت برای تمامی محصولات صنایع مختلف متناسب با سفارشات شما قابل تغییر است.
جهت دریافت نمونه و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.
کد آگهی : 130747
بازدید : 1001
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1001
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باواشر سیل 1 مورد
سیل القائی

سیل القائی

شرکت ثمین فوم آتی گستر البرز
1402/7/20 8:08:44

سیل القائی جهت پلمپ و آبندی لبه ی ظروف میباشد که شامل تک لایه (به اصطلاح تک لایه گفته میشود ، تک لای ... کنیم. شرکت ثمین فوم آتی گستر البرز در زمینه ی تولید انواع واشرهای آبندی فعالیت نموده و با هدف جلب رض