درمان با گرده گل-فروش عسل طبیعی ، ژل رویال ، زعفان قاینات ، خواص درمانی گرده گل

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
فروشگاه جام جم
آدرس
شهرری-شهرری - خیابان رازی - روبروی خیابان بابک - پلاک 162
تلفن
02155902010
موبایل
09126666693

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروش عسل طبیعی ، ژل رویال ، گرده گل ، زعفران قاینات

فروشگاه جام جم

خواص گرده گل

خواص درمانی گرده گل
1- تنظیم کننده عمل روده: گرده گل فعالیت روده را عادی کرده و تنظیم کننده قابل توجهی برای آن می باشد.
2- گرده گل و رفع کم خونی: گرده گل در کم خونی های خطرناک و کم کردن فشار خون موثر است. این ماده هموگلوبین و اریتروسیت خون را افزایش می دهد.
3- رفع حساسیت: بیماران حساس به گرده گل در صورت خوردن عسل و یا در یونش های مومی (شان عسل) به خاطر داشتن گرده گل در آنها، تدریجا درجه حساسیت کاهش یافته و بهبود می یابند.
4- گرده گل اختلالات در کارایی اعمال بدن را تنظیم نموده و متابولیسم های ناقص را متعادل می سازد.
5- گرده گل به افرادی که دوران نقاهت را می گذرانند و یا به افراد خسته و ضعیف نیرو می بخشد. به افرادی که دچار بی اشتهایی هستند امکان می دهد اشتهای خود را بازیابند.
6- گرده گل به طور کلی در کمبودهای مواد معدنی، تاخیر در رشد و شیر دادن تجویز می شود.
7- درمان یبوست توسط گرده گل بسیار مناسب است. این ماده با تخمیرهای روده ای و کولیت ها مبارزه می کند. در درمان کولی باسیلوز و باکتری های روده ای بسیار موثر است.
در تغذیه انسانی مصرف گرده گل فقط بمقدار یک قاشق چای خوری بهمراه عسل در چهار نوبت از شبانه روز توصیه شده است.
تنها در يك كيلوگرم عسل ، چند ميليون گرده گل يافت مي شود كه معمولاً از ديد چشم غير مسلح پوشيده است
اندازه گرده گل از كوچكترين آن (Myosotis ) يك هزارم ميليمتر تا بزرگترين آن گرده گل كدو دو دهم ميليمتر با رنگهاي متنوع از زرد كم رنگ تا قرمز و قهوه اي كاملاً متنوع است .
خواص دارویی ژل رویال

ناتوانی جنسی , یائسگی , نازائی , زیبایی پوست , دیابت , سرطان , تحریک سیستم دفاعی بدن ،تنظیم هورمونها , مبارزه با عفونتهای ویروسی و باکتریایی, رفع انسداد شرایین , کاهش کلسترول , رفع آسم , رشد اندامها , کم خونی , کمی حافظ , سوء تغذیه , تقویت و نیروزایی , بهبود زخمهای داخلی و خارجی , انواع آرتریت , رفع مشکلات کبدی , کنترل وزن , رفع ضعف استخوانها و شکنندگی آنها، کمک به رشد استخوان ، محرک رشد ، اشتهاآور ، رفعسختی رگها ، بهبودی روماتیسم مفصلی ، درمان افسردگی ، جلوگیری از پیری زودرس ، آلزایمر ، رعشه ، اضطراب ، مفید برای زنان باردار و کودکان در حال رشد همگی از خواص ژل رویال می باشند.

به ویژه از رسوب کلسترول در جداره رگها که باعث سفت شدن دیواره رگها می‌شود و سکته را به‌دنبال دارد، می‌کاهد و موجب گشاد شدن رگهای خونی شده وتنظیم فشار خون میگردد.
عسل چیست؟
عسل طبیعی پیش از اینکه یک غذای مفید باشد، یک اکسیر پرارزش است که سال های سال به عنوان دارو و جهت درمان مورد استفاده قرار گرفته است و حاوی حدود 80 نوع ماده مفید برای انسان است. در دنیا هیچ ماده ای به اندازه ی عسل طبیعی سرشار از مواد غذایی نبوده و به اندازه آن نیروی کهربایی و تشعشعات رادیو اکتیو ندارد. تمام مایحتاج بدن را به طور طبیعی داشته و برای هر سنی مناسب می باشد.
عسل خالص سرشار از گرانبهاترین مواد حیاتی است که بنا به گفته ی دانشمندان تأثیر بسزایی در رشد و حیات انسان دارد. ابو علی سینا دانشمند بزرگ ایرانی و بزرگترین شخصیت پزشکی زمان خود در کتاب قانون پزشکی خویش می نویسد: (عسل هنگام زیاد شدن بلغم، اندرون را تقویت می کند، حافظه را نیرو می بخشد و گذشته را در خاطره زنده می کند؛ اندیشه را پاک و زبان را می گشاید).
همچنین عسل طبیعی برای بیماران قلبی، دستگاه گوارش، دستگاه اعصاب و بیماران کبدی بسیار مفید میباشد.

عسل شهد گلهای ویژه ای است که توسط زنبور عسل در درون کیسه مخصوصی در بدن آن جمع آوری شده و به کندو منتقل می گردد. در کارخانه طبیعی کندو فراوری های مختلفی توسط زنبور ها بر روی شهد گل انجام شده و به آن آنزیم ها ، اسیدهای آلی و مواد آلی مختلفی که از بزاق زنبور تراوش می شوند اضافه می گردد . شهد گل پس از طی این فراوری های طبیعی به عسل طبیعی تبدیل می شود که غلظت آب کمتر و مواد موثره بیشتری دارد و سرانجام توسط زنبوردار جمع آوری می گردد.

عسل طبیعی علاوه بر اینکه یک ماده غذایی خوشمزه و شیرین می باشد مورد استفاده های دارویی زیادی قرار می گیرد. پژوهشهای فراوانی در زمینه خواص درمانی عسل طبیعی در دنیا به انجام رسیده است که نتایج این تحقیقات باعث روشن شدن اهمیت مصرف عسل طبیعی گردیده است.

در قران کریم سوره نحل آیات 68-69 نیز به خاصیت درمانی عسل اشاره مستقیم شده ( ... فیه شفاءُ للناس...) که این موضوع نشان از اهمیت درمانی عسل طبیعی، این شهد هزار و یک خاصیت دارد.

بهترین روش مصرف عسل به شرح زیر می باشد:
1 قاشق غذاخوری عسل طبیعی را در یک لیوان آب ولرم حل کرده، سپس نصف عدد لیمو ترش تازه کوچک به آن اضافه کرده و میل کنید تا به معجزه ی این ماده ی حیات بخش پی ببرید.
زعفران درجه یک قاینات:
زعفران قاینات مرغوبترین زعفران استان خراسان می باشد که به دلیل کیفیت بالا مشتری زیادی دارد به دلیل این که روستای بیناباج از نظر ارتفاع در بالاترین نقطه در استان خراسان جنوبی قرار دارد بهترین نوع زعفران قاینات با بالاترین عیار از این منطقه برداشت می شود که در بین خریداران محلی هم از جایگاه بالایی برخوردار است ما در این فروشگاه اینترنتی قصد داریم برای اولین این زعفران مرغوب را عرضه کنیم

شهرستان قاینات (پایتخت زعفران جهان) ، بهترین و با کیفیت ترین زعفران را
تولیدو پس از انجام آزمایشات کیفیت و سلامت و پاکسازی از ناخالصی ، بسته بندی و در سطح کشور بصورت کلی و جزئی به فروش میرساند.
بهترین زعفران جهان به دلیل شرایط اقلیمی و آب و هوایی خاص در شهرستان قاینات و نیز بهترین زعفران قاینات بدلیل وجود قناتی تاریخی که
آب آن سرشار از مواد معدنی مفید میباشد در منطقه کشاورزی معروف به شاهیک تولید میگردد که مزارع اعضای این شرکت تعاونی در همین
منطقه واقع شده است.


برای خرید عسل طبیعی و ژل رویال و گرده گل با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

02155902010
09126666693


کد آگهی : 1945
بازدید : 41333
★★★★★★★★★★ 5/ 5 41333
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بادرمان با گرده گل 8 مورد
درمان گیاهی پروستات با گرده گل

درمان گیاهی پروستات با گرده گل

شرکت عسل شهدینه گلها
1398/3/30 7:20:50

یکی از مهمترین و شناخته شده ترین اثرات دارویی گرده گل ، حل مشکلات پروستات و درمان آن است . مصرف گرده ... پروستات که با هیچ داروی دیگری قابل درمان نیست جلوگیری نمود و مصرف آن به خصوص در مراحل اولیه ورم پروس

فروش عسل طبیعی ، ژل رویال ، زعفان قاینات ، خواص درمانی گرده گل

فروش عسل طبیعی ، ژل رویال ، زعفان قاینات ، خواص درمانی گرده گل

فروشگاه جام جم
1396/6/12 13:40:14

فروش عسل طبیعی ، ژل رویال ، گرده گل ، زعفران قاینات فروشگاه جام جم خواص گرده گل خواص درمانی گر ... فروش عسل طبیعی ، ژل رویال ، گرده گل ، زعفران قاینات فروشگاه جام جم خواص گرده گل خواص درمانی گر

درمان گیاهی بیماری رماتیسم با بره موم زنبور عسل

درمان گیاهی بیماری رماتیسم با بره موم زنبور عسل

عسل شهدینه گلها
1398/3/30 7:21:11

بره موم چیست؟ زنبور عسل علاوه بر نوشیدن شهد گل های مختلف، صمغ و رزین درختان را نیز جمع آوری می کند. ... بره موم چیست؟ زنبور عسل علاوه بر نوشیدن شهد گل های مختلف، صمغ و رزین درختان را نیز جمع آوری می کند.

درمان گیاهی بیماری نازایی با ژل رویال زنبور عسل

درمان گیاهی بیماری نازایی با ژل رویال زنبور عسل

عسل شهدینه گلها
1398/3/30 7:21:17

ژله رویال چیست؟ زنبور عسل فراورده های مختلفی دارد که عسل شناخته شده ترین آن ها در بین انسان ها است. ... ژله رویال چیست؟ زنبور عسل فراورده های مختلفی دارد که عسل شناخته شده ترین آن ها در بین انسان ها است.

فروش عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی

ناصر آقاده ده زاده
1400/3/12 12:07:06

فروش 1تن عسل مرغوب سبلان به قیمت عمده 75000 تومان خرید و فروش عسل طبیعی عسل سبلان 100% طبیعی 3% ساک ... یعی و پرانرژی است . دارای کربوهیدرات پروتئین ، چربی ، آنزیم و ویتامین هاست . یک قاشق عسل دارای ۶۰ کا

درمان بیماری کولیت روده یا کولیت اولسروز با داروی ترکیبی گیاهی کپسول بره موم

درمان بیماری کولیت روده یا کولیت اولسروز با داروی ترکیبی گیاهی کپسول بره موم

عسل شهدینه گلها
1398/3/30 7:21:21

درمان بیماری کولیت روده یا کولیت اولسروز با داروی ترکیبی گیاهی کپسول بره موم بیماری التهاب روده: رود ... درمان بیماری کولیت روده یا کولیت اولسروز با داروی ترکیبی گیاهی کپسول بره موم بیماری التهاب روده: رود

سفارش نوشتن طرح توجیهی - سه هزار طرح www.3000tarh.ir

سفارش نوشتن طرح توجیهی - سه هزار طرح www.3000tarh.ir

مجموعه فنی مهندسی و مشاوره مدیریت سه هزار طرح www.3000tarh.ir
1402/8/13 18:12:15

﷽ طرح توجیهی در حقیقت اسنادی جهت مطالعه آزاد برای دریافت پاسخ سوالاتی است که در مورد یک بیزینس و پرو ... ﷽ طرح توجیهی در حقیقت اسنادی جهت مطالعه آزاد برای دریافت پاسخ سوالاتی است که در مورد یک بیزینس و پرو

تهيه مطالعات توجيهی و بیزینس پلن براي ارائه به سفارت

تهيه مطالعات توجيهی و بیزینس پلن براي ارائه به سفارت

مهندس‌تـألّـهی
1402/8/13 18:12:22

تهیه،تنظیم و ارائه طرح توجیهی برای جذب فاینانسور خارجی تهیه گزارش تحلیل صنعت و مطالعات بازار ملی،است ... تهیه،تنظیم و ارائه طرح توجیهی برای جذب فاینانسور خارجی تهیه گزارش تحلیل صنعت و مطالعات بازار ملی،است