پارکتها-فروش انواع کفپوش،فروش کفپوش،فروش انواع کفپوش لمینت و پارکت،کفپوش pvc،محصولات کفپوشpvc

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
ی
آدرس
شهر تهران-
تلفن
0
موبایل
09121235667

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروش انواع کفپوش،فروش کفپوش،فروش انواع کفپوش لمینت و پارکت،کفپوش pvc،محصولات کفپوشpvc

فروش انواع کفپوش لمینت و پارکت،کفپوش pvc
کفپوش PVC : این نوع کفپوش به دلیل تقاضای بالا ٬ اکثرا با طرح چوب مشابه پارکت تولید و به بازار عرضه می شود . بمنظور افزایش استحکام مکانیکی و دوام کفپوش های pvc معمولا لایه ای محافظ در دو نوع ساده و آجدار بر روی آن قرار می دهند . نوع آجدار این لایه دارای برجستگی های ریز در سطح دکوراتیو آن می باشد تا از سرخوردن و جابجایی اجسام بر روی کفپوش جلوگیری نماید . از دیگر طرح های کفپوش PVC می توان به انواع طرح برجسته ٬ طرح گرانیت و ... اشاره نمود. .
ویژگی های کفپوش های پی وی سی :
1
– ضد آب و قابل شستشو بودن

2 – مقاومت در برابر حرارت و اسید

3 – دارای خواص آنتی استاتیک و قابل نصب بر روی تمامی سطوح صاف

4 – دارای کیفیت و طول عمر بالا

5 – دارای انواع هموژن تقویت شده بوسیله پلی یورتان با تکنولوژی منحصر بفرد.

6 – دارای انواع آنتی باکتریال مناسب جهت نصب در راهرو و راه پله بیمارستانها ٬ داروخانه ها ٬ بخش اورژانس بیمارستان و ...
تفاوت میان کفپوش لمینت و پارکت چیست ?
پارکت
پارکتها کفپوشهایی هستند که جنس آنها از چوب طبیعی درختان می باشد . پارکت را به کف اتاق می چسبانند . پس از خشک شدن چسب، سطح روی آن را ساب و سپس لاک می زنند تا صاف و صیقلی شود . پارکت نسبت به آب فوق العاده حساس بوده و در صورت تماس با آب ، سریعا دچار تورم می شود یا به اصطلاح باد می کند . پارکت در اثر برخورد اشیاء نوک تیز با آن آسیب دیده و خش می افتد و پس از گذشت چند سال لازم است تا سطح آن مجددا ساب خورده و لاک زده شود .
لمینت
لمینیت (laminate) که اصطلاحا به آن لمینت و یا پارکت لمینیت نیز می گویند ، از جنس HDF ، الیاف چوب فشرده (Hard Density Fiberboard) می باشد و مانند پارکت مستقیما از خود چوب درختان ساخته نمی شود . پارکت لمینت ها تفاوت های بسیار زیادی با پارکت های چوبی دارند ، که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود :
1 - پارکت لمینت ها به کف اتاق چسبانده نمی شوند ، بلکه توسط شیارهایی که به آنها کلیک گفته می شود و دور تا دور لمینت ها وجود دارد ، به صورت نر و ماده در یکدیگر قفل می شوند . افزایش سطح کار ، باعث بیشتر شدن وزن لمینت های در هم قفل شده می شود و همین وزن ، یکی از عوامل نگهدارنده لمینت ها بر روی کف بدون استفاده از چسب می باشد.
2 - به علت عدم استفاده از چسب در نصب پارکت لمینت ها ، کف اتاق صدمه نمی بیند . به عنوان مثال اگر کف اتاقی سنگفرش باشد و روی آن لمینت اجرا شود، اگر بنا به دلایلی بخواهیم پس از مدتی لمینت ها را جمع کنیم ، بدون اینکه کوچکترین آسیبی به سطح سنگ زیرین وارد شود ، می توانیم این کار را انجام دهیم. بدین ترتیب پارکت لمینت ها را می توان تا چندین بار پس از نصب جمع آوری و مجددا در محلی دیگر نصب کرد.
3 - پارکت لمینت ها به علت فومی که قبل از نصب در زیر آنها پهن می شود ، پس از اجرای کامل ، تا حد زیادی از انتقال صدا به طبقه زیرین جلوگیری می کنند.
4 - فوم زیر پارکت لمینت ها علاوه بر عایق صدا، عایق حرارت و برودت نیز می باشد.
5 - لمینیتها نسبت به آب بسیار مقاومتر از پارکت های چوبی قدیمی هستند.
6 - لمینیتها نسبت به اجسام نوک تیز بسیار مقاومتر از پارکت های قدیمی هستند.
7 - سرعت نصب و اجرای پارکت لمینت بسیار بالاست . به طور میانگین یک واحد با مساحت 100 متر مربع در یک روز الی یک روز و نیم اجرا می شود.
8 - پس از نصب نیازی به ساب و لاک ندارد و همان لحظه که نصب به اتمام می رسد ، پس از نظافت ، می توان وسایل را روی آن چید.
9 - بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر مصالح ساختمانی مانند سنگ و سرامیک و ... می باشد.
تفاوت میان کفپوش لمینت و پارکت چیست
کد آگهی : 46866
بازدید : 9727
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9727
Your رای:
کلمات کلیدی
جدیدترین های مرتبط باپارکتها 2 مورد
نمایندگی پارکت لمینت ایزوفام در تهران ، نمایندگی  پارکت ایزوفام در تهران

نمایندگی پارکت لمینت ایزوفام در تهران ، نمایندگی پارکت ایزوفام در تهران

شرکت کیان فام
1400/11/30 14:55:02

شرکت کیان فام نمایندگی پارکت ایزوفام در تهران نمایندگی پارکت لمینت ایزوفام در تهران نمایندگی لمینت ... شرکت کیان فام نمایندگی پارکت ایزوفام در تهران نمایندگی پارکت لمینت ایزوفام در تهران نمایندگی لمینت

فروش انواع کفپوش،فروش کفپوش،فروش انواع کفپوش لمینت و پارکت،کفپوش pvc،محصولات کفپوشpvc

فروش انواع کفپوش،فروش کفپوش،فروش انواع کفپوش لمینت و پارکت،کفپوش pvc،محصولات کفپوشpvc

ی
1396/5/3 13:11:27

فروش انواع کفپوش،فروش کفپوش،فروش انواع کفپوش لمینت و پارکت،کفپوش pvc،محصولات کفپوشpvc فروش انواع کف ... فروش انواع کفپوش،فروش کفپوش،فروش انواع کفپوش لمینت و پارکت،کفپوش pvc،محصولات کفپوشpvc فروش انواع کف