ساخت و عرضه دیگ بخار و آبگرم-دیگ آب گرم

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آقای حسین پور
آدرس
تبریز-
تلفن
0
موبایل
09147610795

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ديگ بآب گرم ، آبداغ، آبگرم، روغن داغ و مخازن
شركت انرژي بخار گستر

با بيش از 20 سال سابقه در زمينه مشاوره ، بازرسي ، طراحي و ساخت تجهيزات تاسيساتي و سيستمهاي حرارتي، توليدات و خدمات زير را ارائه مي نمايد:

الف) توليدات:

1. طراحي و ساخت بويلرهاي صنعتي و موتورخانه اي از جمله : ديگهاي بخار ، آبگرم ، آبداغ ، روغن داغ
- عرضه بويلرهاي بخار به صورت فاير تيوب و واتر تيوب در فشار كاري مختلف
- ديگهاي بخار از 100 كيلوگرم بر ساعت تا 30 تن بخار بر ساعت در فشار كاري مختلف
- ديگهاي آبداغ سه پاس رپردار از 400.000 كيلو كالري تا 10.000.000 كيلوكالري بر ساعت در فشار كاري مختلف
- ديگهاي آبگرم ريورسي از 100.000 كيلوكالري تا 10.000.000 كيلوكالري بر ساعت در فشار كاري مختلف
- ديگهاي روغن داغ از 100.000 كيلوكالري تا 10.000.000 كيلوكالري بر ساعت در فشار كاري مختلف

2. ميكسرها
- ميكسرهاي P.V.C تا ظرفيت200 Kg/h
- ميكسرهاي پخت پودرگوشت تا ظرفيت 3500 Kg

3. مخازن تحت فشار :
- منابع كوئل دار حرارتي ، منابع دوجداره ، مخازن استيل و پاستوريزه ، منابع انبساط ، اير سپراتور در ظرفيتهاي مختلف مطابق درخواست مشتري و در فشار كاري مختلف
- اتوكلاوهاي خط توليد بتن سبك و اتوكلاوهاي صنعتي در ظرفيتهاي مختلف مطابق درخواست مشتري و در فشار كاري مختلف
- فلش تانك ، بلودان ، منابع كندانس در ظرفيتهاي مختلف مطابق درخواست مشتري و در فشار كاري مختلف

4. سيستمهاي تصفيه آب:
- طراحي و ساخت سختي گير ، فيلتر شني ، دي اريتور در ظرفيتهاي مختلف مطابق درخواست مشتري و در فشار كاري مختلف

شرح محصولات توليدي:
1. كليه محصولات توليدي اين شركت با رعايت اصول صحيح مهندسي با بهره گيري از استانداردهاي بين المللي به شماره B.S 2790 و EN12953 و ASME Sec l~Vlll توسط مهندسان مجرب و به وسيله نقشه هاي تاييد شده طراحي و ساخت مي گردند و داراي پلاك كنترل كيفي از مرجع بازرسي اداره استاندارد ايران مي باشد.

2. از لحاظ مصرف انرژي و ذخيره سازي آن در دستگاههاي توليدي اين شركت از جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا بهره گرفته شده است كه راندمان حرارتي بالايي داشته و مصرف سوخت را بنا به ظرفيت بويلر به حداقل مي رساند.

3. فولاد مصرفي در ساخت بدنه بويلر مطابق استاندارد DIN 17155 و از نوع 17MN4 و نيز لوله هاي مصرفي از نوع بدون درز ، آتش خوار مطابق استاندارد DIN 17175 و از نوع ST 35.8 مي باشد.

4. الكترود هاي مصرفي در ساخت بويلر از نوع 7018 و 6010 به صورت پيش گرم شده و توسط جوشكاران داراي گواهينامه مورد استفاده قرار مي گيرد.

5. جوشكاري بدنه ديگ ها بر اساس روش صحيح جوشكاري WPS و PQR انجام گرفته و توسط بازرسان اداره استاندارد مورد آزمايش قرار گرفته و تست NDT مي شود.

6. به لحاظ سهولت در بازبيني و رسوب زدايي به تناسب ظرفيت هاي مختلف دريچه هايي در بدنه ي ديگ ها تعبيه مي گردد.

7. كليه ي بويلر هاي توليد شده با 1.5 برابر فشار طراحي مورد تست هيدرواستاتيك قرار گرفته و پس از اتمام كليه مراحل مجدداً مورد تست گرم قرار مي گيرند.

8. ايزوله سازي بدنه ي ديگ ها با استفاده از پشم سنگ مخصوص با ضخامت متناسب و نيز درب هاي ابتدايي و انتهايي با استفاده از بتن نسوز و كاوربندي بويلرها با ورق استيل صورت مي گيرد.

9. پايه ي ديگ ها به گونه اي طراحي و ساخته مي شود كه به راحتي ضربه هاي ناشي از جابجايي و وزن بويلر را تحمل نموده و تنها يك سطح صاف و محكم براي نصب بويلر كافيست.

10. تمامي تجهيزات كنترلي و ايمني بويلرها از نوع استاندارد انتخاب شده و با توجه به عملكرد اتوماتيك اين تجهيزات، مي بايست توسط اپراتور حرفه اي مورد استفاده قرار گيرد.

11. كليه ي ديگ هاي توليدي شركت انرژي بخار گستر ( به استثناي تجهيزات برقي و كنترلي ) در صورت نصب و راه اندازي توسط واحد خدمات پس از فروش اين شركت و بهره برداري صحيح داراي 36 ماه گارانتي، 15 سال خدمات پس از فروش و يكسال بيمه نامه از شركت بيمه البرز مي باشد .


ب) خدمات :
شامل طراحي ، محاسبه ، پاپينگ ، اجرا ، مشاوره ، نظارت و بازرسي ، تعميرات ، نگهداري ، تامين كالا و عمليات پيمانكاري در زمينه تاسيسات صنايع حرارتي و برودتي

لطفا براي كسب اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد.
اطلاعات تماس :
دفتر مركزي و كارگاه: تبريز- كيلومتر 8 جاده تبريز آذرشهر- كوي صنعت
موبايل : 09147610795 - 09358584413
وب سايت: http://www.ebgboiler.com
ايميل: info@ebgboiler.com & ebgboiler@gmail.com
کد آگهی : 5693
بازدید : 8062
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8062
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باساخت و عرضه دیگ بخار و آبگرم 1 مورد
دیگ آب گرم

دیگ آب گرم

آقای حسین پور
1396/5/24 13:44:25

ديگ بآب گرم ، آبداغ، آبگرم، روغن داغ و مخازن شركت انرژي بخار گستر با بيش از 20 سال سابقه در زمينه م ... شركت انرژي بخار گستر با بيش از 20 سال سابقه در زمينه مشاوره ، بازرسي ، طراحي و ساخت تجهيزات تاسيسا