قیمت کفپوش ورزشی کمپارس-کفپوش ورزشی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت محیط آرا
آدرس
شهر تهران-
تلفن
021-88215825
موبایل
0912-1031667
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

باسلام و آرزوی موفقیت روزافزون برای تمامی شما همکاران و دست اندرکاران ورزش میهن عزیزمان
شرکت کمپارس ضمن قدردانی از توجهات ، حسن انتخاب و حمایتهای مستمر شما یاران و مشتریان گرامی در طول 35 سال همکاری متقابل باطلاع میرساند که با تجهیز و افزایش خطوط تولید خود ظرفیت و کیفیت کفپوشهای ورزشی را بیش از پیش ارتقاع داده و نتیجتا زمان سفارش کالا تا تحویل آن به مشتریان گرامی بدون وقفه و فوری امکانپذیر شده است .
کفپوشهای ورزشی سالنهای چندمنظوره و سایرسالنها در رنگهای بسیار زیبا و جذاب متناسب با مناطق مختلف زمین مسابقه و همچنین آج و طرح جالب و مهندسی شده روی آن بگونه ایست که ضمن ایجاد اصطکاک لازم جهت جلوگیری از لیزی و سرخوردن ورزشکاران پوست بدن را هنگام زمین خوردن و برخورد باآن دچار ساییدگی و خراش نمینماید و درضریب سختی محاسبه شده آن ضمن جذب ضربه و عدم انتقال به مفاصل ورزشکاران عکس العمل و برگشت توپ نیز درنظر گرفته شده .
موسسه محیط آرا نمایندگی رسمی شماره 1 کمپارس عامل فروش و خدمات نصب و اجرای محصولات این شرکت مفتخراست با24 سال سابقه همکاری در صدها سالن ورزشی با بهره گیری از بهترین مواد مصرفی . جدیدترین و مدرنترین ابزارآلات بعنوان تنها دارنده روباتهای هوشمند کمپانی Liester سویس جهت دوخت حرارتی درزهای کفپوش و یکپارچه سازی رولهای نصب شده و کادر تحصیلکرده ، خوشبرخورد ، وقت شناس حرفه ای و مجرب ، خدمات خودرا درکوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت بدون مشابه درسرتاسر ایران ارائه نموده و با پایان نصب و تحویل آن به مشتریان گرامی تعهد خودرا درقبال ایشان آغازمینماید .
ارائه و محصولات کمپارس با لیست قیمت رسمی کارخانه ونیز مناسبترین هزینه نصب و اجرا توسط محیط آرا تحت گارانتی کاربردی 3 ساله بوده و کیفیت کفپوش و خدمات اجرا تضمین شده خواهد بود.
هدف ما طی سالیان کار مستمر با سودکم همراه با رضایت کامل مشتری بوده لذا اعتماد و انتخاب شما باعث دلگرمی و علاقه روزافزون مان به خدمت رسانی و انجام وظایف مان میباشد.
کد آگهی : 58882
بازدید : 24430
★★★★★★★★★★ 5/ 5 24430
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باقیمت کفپوش ورزشی کمپارس 2 مورد
اجرای کفپوش ورزشی

اجرای کفپوش ورزشی

بابک اسلامی نژاد
1394/8/17 12:53:48

با سلام و با عرض تشکر و قدردانی از تمامی عزیزانی که طی سالیان متمادی درخصوص اجرای کفپوش سالنهای ورزش ... با سلام و با عرض تشکر و قدردانی از تمامی عزیزانی که طی سالیان متمادی درخصوص اجرای کفپوش سالنهای ورزش

کفپوش ورزشی

کفپوش ورزشی

شرکت محیط آرا
1394/7/27 19:25:57

باسلام و آرزوی موفقیت روزافزون برای تمامی شما همکاران و دست اندرکاران ورزش میهن عزیزمان شرکت کمپارس ... باسلام و آرزوی موفقیت روزافزون برای تمامی شما همکاران و دست اندرکاران ورزش میهن عزیزمان شرکت کمپارس