لاستیک فرسوده-چسب کموزیل 222,411,211 chemosil

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت کسری
آدرس
شهر تهران-
تلفن
02122630608 - 10

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

چسب کموزیل اتصال لاستیک به فلز Chemosil
چسب های کموزیل بهترین سیستم جهت اتصال انواع مختلف الاستومرها (مانند لاستیک طبیعی , استایرن ، بوتادین و ...) به فلزات ( مانند آهن ، فولاد ، آلومینیوم و ...) و یا محدوده زیادی از پلاستیک ها ( مانند پلی آمید ، پلی اپوکسید ، ...) همچنین به شیشه و منسوجات مورد استفاده قرار می گیرد. چسب های کموزیل دارای کیفیتی بی نظیر می باشند که آن را از هر نظر متمایز می نماید . شرکت کسری به عنوان نماینده انحصاری فروش این محصول در خاورمیانه و با بهره مندی از متخصصین و مهندسین مجرب در رشته های پلیمر ، متالوژی و شیمی افتخار دارد که شما مشتریان گرامی را از لحاظ فنی و بازرگانی به بهترین صورت پشتیبانی نماید .
* خواهشمندیم نوع لاستیک ، پلیمر و یا فلز مورد استفاده و فرآیند تولید قطعه یا محصول خود را به ما اعلام فرمایید تا مناسبترین نوع محصول از نظر فنی و مالی را به شما پیشنهاد نماییم وشما را در افزایش راندمان تولید و کیفیت بهرمند نماییم.
نکات بسیار مهم در استفاده از چسبهای لاستیک به فلز:
1- با توجه به این که ماهیت چسبهای مذکور یک محلول حاوی مواد جامد و پلیمری معلق میباشد ، لطفاً قبل از هر بار استفاده ، چسبها را به اندازه ای هم بزنید و مخلوط نمایید که از یکنواخت بودن و همگن بودن کل چسب کاملاً مطمئن شوید. توجه داشته باشید که مواد جامد معلق طی مدت 15 دقیقه مجدداً ته نشین خواهند شد
2-در صورتیکه چسبها در سردخانه و یا در محیطهای سرد نگهداری میشوند قبل از استفاده ، از گرم شدن آنها تا حد دمای 20 درجۀ سانتیگراد اطمینان حاصل نمایید.
3-قبل از اعمال چسب ضمن بکارگیری روشهای مناسب آماده سازی سطح ، نظیر چربی زدایی ، اسید شویی ، سند بلاست (ماسه سایی) و شات بلاست ، رطوبت و دمای محیط و دمای سطح قطعه را مطابق دستورالعمل محصولات کنترل نمایید.
4-جهت رقیق کردن محصول ، با توجه به روش اعمال چسب (توسط قلم مو ، غوطه وری یا اسپری کردن) فقط از حلال مناسب توصیه شده در دستورالعمل و فقط به میزان مجاز استفاده نمایید.
5-جهت حصول نتیجۀ ایده آل همواره ضخامت هر لایه چسب را مطابق دستورالعمل کنترل نمایید.
6-مدت زمان لازم جهت خشک شدن هر لایه چسب را مطابق دستورالعمل همان محصول رعایت فرمایید.
7-همواره میزان دمای ولکانیزاسیون را مطابق دستورالعمل کنترل فرمایید.
در اینجا به مختصری از ویژگی ها و کاربردهای هر یک از کدهای چسب کموزیل اشاره می کنیم:
1- چسب کموزیل 211 : Chemosil 211
این محصول یک پرایمر چند منظوره است که در اتصال فلز به لاستیک ، عموماً وظیفه اتصال فلز به چسب بعدی را به عهده دارد و اولین حلقه زنجیره چسب فلز به لاستیک محسوب می شود. همچنین در سطوح بزرگ نظیر عملیات رابرلاینینگ این محصول وظیفه محافظت از سطح فلز سندبلاست شده را در مقابل اکسید شدن تا زمان اعمال چسب بعدی ، بر عهده می گیرد.
رنگ طوسی این چسب باعث می گردد که هنگام اعمال چسبهای لایه بعد نظیر کموزیل 222 ، کموزیل 411 و کموزیل 602 که عموماً مشکی رنگ میباشند ، تشخیص و کنترل نقاط چسب خورده امکانپذیر شود.

2-چسب کموزیل 222: Chemosil 222
این چسب یک عامل اتصال مناسب برای اتصال دامنه وسیعی از الاستومرها به پلاستیک ها و فلزات است ، این محصول می تواند به تنهایی یا به همراه پرایمر Chemosil 211 استفاده شود و جهت چسباندن لاستیک های BR ، IR ، NR ، SBR ، NBR ، IIR و یا ترکیبی از آنها به انواع فلزات و پلاستیک ها کاربرد دارد.
3-چسب کموزیل 602 : Chemosil 602
کاربر عمدۀ این چسب در صنعت رابرلاینینگ مخازن است و به این دلیل که معمولاً در رابرلاینینگ سطح وسیعی از لاستیک باید چسب زده شود ، لذا خاصیت زنده بودن ( چسبناک بودن ) سطح این چسب پس از تبخیر حلال باعث میشود که نصاب لاستیک فرصت کافی برای نصب لاستیک داشته باشد و به این ترتیب کیفیت عملیات لاستیک کاری به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.
همچنین از این چسب جهت تولید غلطکهای لاستیکی ، سیلندرهای دارای روکش لاستیکی و گسکتهای لاستیکی و اتصال لاستیکهای خام به لاستیکهای پخته ( ولکانیزه شده) میتوان استفاده نمود.
یکی دیگر از کاربردهای وسیع این چسب ، روکش نمودن طایرهای فرسوده میباشد.
این چسب یک عامل اتصال مناسب برای اتصال دامنه وسیعی از الاستومرها به پلاستیک ها و فلزات است ، این محصول می تواند به تنهایی یا به همراه پرایمر Chemosil 211 استفاده شود و جهت چسباندن لاستیک هایNR ، CR ، CSM ، NBR ، IIR ، SBRو EPDM و یا ترکیبی از آنها به انواع فلزات ، پلاستیک ها و منجیدها ومنسوجات پلی استر و پلی آمید کاربرد دارد.
4-چسب کموزیل 411 : Chemosil 411
این چسب یکی از بهترین و قویترین محصولات شرکت کموزیل جهت اتصال دامنه وسیعی از الاستومرها به پلاستیک و فلزات است ، این محصول می تواند به تنهایی یا به همراه پرایمر Chemosil 211 استفاده شود و جهت چسباندن لاستیک های NR ، IR ، BR ، SBR ، CR ، NBR ، IIR ، ECO و یا ترکیبی از آنها به انواع فلزات و پلاستیک ها کاربرد دارد.
مقاومت فوق العاده به نیروهای دینامیکی و عوامل خورندۀ شیمیایی و مقاومت به روغن ها و حلال ها ، این چسب را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل نموده است ، به نحوی که بیش از 90 درصد خودروسازان معتبر اروپایی به دلیل افزایش چشمگیرکیفیت محصول نهایی و کاهش ضایعات تولید از اختلاف قیمت آن با چسب کموزیل 222 صرف نظر نموده اند و سالهاست که از این محصول بی نظیر در افزایش کارایی و راندمان محصولات خود بهره می برند.
5-چسب کموزیل 231 : Chemosil 231
این چسب به همراه پرایمر Chemosil 211 استفاده می شود و یک سیستم دوجزئی ایجاد می نماید . اعمال آن بدون استفاده از پرایمر توصیه نمی گردد .
سیستم چسب Chemosil 231+ Chemosil 211 جهت اتصال انواع لاستیک ها شامل پلی بوتادی ان رابر(BR) ، کلروپرن رابر(CR) ، اتیلن پروپیلن رابر(EPDM) ، پلی ایزوپرن رابر(IR) ، بوتیل رابر(IIR) ، نیتریل رابر(NBR) ، نچرال رابر(NR) و استایرن بوتا دی ان رابر(SBR) و همچنین کلروسولفونیتد پلی اتیلن به انواع فلزات و پلاستیک ها مورد استفاده قرار می گیرد و دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی ، حرارت و روغن می باشد.
6-چسب کموزیل 310 : Chemosil 310
یک سیستم چسب تک جزئی است که جهت اتصال ACM ، CR ، NBL و پلی اورتان به فلزات در حین عملیات پخت استفاده می گردد.
7-چسب کموزیل 360 : Chemosil 360
این محصول یک سیستم تک جزئی است که جهت اتصال ACM ، AEM (VAMAC) ، CSM ، ECO و HNBR به فلزات در هنگام عملیات پخت مورد استفاده قرار می گیرد . چسب Chemosil 360 برای تولید قطعات آببندی بسیار مناسب می باشد.
همچنین در تولید قطعات پلیمر با رنگ روشن میتوان از نوع بیرنگ این محصول که با کد Chemosil 360W و بصورت سفارشی تولید میشود بهره گرفت.
8-چسب کموزیل 511 : Chemosil 511
یک محصول تک جزئی است که جهت چسباندن سیلیکون رابر به انواع مختلف فلزات ، پلاستیک ها و منسوجات استفاده می شود. این سیستم چسبندگی فوق العاده ای دارد و همچنین دارای مقاومت چشمگیری در برابر خوردگی ، روغن و بنزین می باشد .
Chemosil 511 را می توان بصورت غوطه وری یا اسپری اعمال نمود. قبل از اعمال باید آن را بوسیله تولوئن و یا مخلوطی از تولوئن و ایزو پروپانول به میزان 200 الی 400 درصد رقیق نمود .
محصول Chemosil 511 را فقط به میزان مورد نیاز در هر بار اعمال از ظرف اصلی خارج کنید و در صورت مصرف نشدن چسب ، به هیچ وجه آن را به ظرف اصلی برنگردانید!
بعد از عملیات پخت ، عملیات Post-Curing بر روی محصول می تواند در دمای 200 درجۀ سانتیگراد انجام شود ، اما افزایش دما باید تدریجی باشد و از افزایش ناگهانی دما اجتناب شود.
9-چسب کموزیل 512 : Chemosil 512
فرمولاسیون این محصول به طوری است که که عملاً برای اتصال فلورو رابر به هر فلز و یا پلاستیکی استفاده می شود . این چسب دارای مقاومت فوق العاده ای در برابر حرارت ، روغن و بنزین می باشد.
Chemosil 512 را می توان بصورت غوطه وری یا اسپری اعمال نمود. قبل از اعمال باید آن را بوسیله متیل اتیل کتون یا MIBK به میزان 100 الی 200 درصد رقیق نمود .
محصول Chemosil 512 را فقط به میزان مورد نیاز در هر بار اعمال از ظرف اصلی خارج کنید و در صورت مصرف نشدن چسب ، به هیچ وجه آن را به ظرف اصلی برنگردانید!
بعد از عملیات پخت ، عملیات Post-Curing بر روی محصول می تواند در دمای 220 درجۀ سانتیگراد انجام شود.
قطعات پوشش داده شده با Chemosil 512 نباید بیش از یک هفته نگهداری شوند و طی این مدت کلیه فرایند تولید قطعه باید تکمیل گردد.

برای دریافت سریع اطلاعات می توانید شماره تماس یا e-mail خود را از طریق SMS به شماره 3000722707 ارسال فرمایید.

شرکت کسری نماینده انحصاری CHEMOSIL در خاورمیانه.
شرکت کسری نماینده انحصاری MultiMetall آلمان در ایران.
شرکت کسری نماینده انحصاری pelox آلمان در ایران.
شرکت کسری نماینده فروش محصولات ضدخوردگی و محافظت سطوح شرکتهای اروپایی K&W ، Tamburini و STEULER KCH در ایران می باشد.
شرکت کسری نماینده فروش پوشش های بر پایه تفلون و فلوروپلیمرها محصول شرکت Gutbrod آلمان در ایران.
آدرس پایگاه اینترنتی : www.kasracompany.com

آدرس پست الکترونیک : info@kasracompany.com
آدرس : تهران ، خیابان شریعتی ، بالاتر از یخچال
پلاک 1495طبقه چهارم واحد 17
شماره های تماس با ما :

4-22635491-021
10-22630608-021
22632010-021

کد آگهی : 59994
بازدید : 13587
★★★★★★★★★★ 5/ 5 13587
Your رای:
کلمات کلیدی
جدیدترین های مرتبط بالاستیک فرسوده 17 مورد
خط تولید بازیافت لاستیک (مش 30 الی 250)

خط تولید بازیافت لاستیک (مش 30 الی 250)

حیدری
1394/4/7 15:00:01

خط بازیافت لاستیک (خط تولید پودر لاستیک از تایر فرسوده با مش 30 تا 250) ظرفیت های موجود: 300 کیلوگر ... اه اندازی بیش از 5 خط بازیافت لاستیک در سطح کشور) ویژگیهای بارز خط: + مجهز به سیستم کرایجنیک جهت ت

بازیافت لاستیک

بازیافت لاستیک

صنایع ماشین سازی آروین
1401/6/2 10:15:00

سیستم پیرولیز PYROLISIS SYSTEM یکی از معضلات زیست محیطی وجود آلاینده های با پایه هیدروکربور هاست که ... ه همراه خواهد داشت. امروزه در جهان صنعتی، با استفاده از سیستم پیرولیز موفق به تجزیه و استحصال سوخت ا

ساخت ماشین آلات و خطوط بازیافت لاستیک فرسوده و  باطری فرسوده ، کوره ذوب ، ماشین آلات خم تیرآهن و سایر مقاطع فلزی

ساخت ماشین آلات و خطوط بازیافت لاستیک فرسوده و باطری فرسوده ، کوره ذوب ، ماشین آلات خم تیرآهن و سایر مقاطع فلزی

محمد صادق حسینی
1402/7/30 7:21:01

ماشین سازی دنا ( بازیافت لاستیک ، خم تیرآهن ، پاتیل های حمل سرب ، پاتیل سرب کوره های سرب ، ماشین آل ... زی ماشین‌سازی دنا با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در ساخت ماشین‌آلات صنعتی و خطوط تولید افتخار داردما

بازیافت لاستیک (پیرولیز) 09121001056

بازیافت لاستیک (پیرولیز) 09121001056

صنایع ماشین سازی ونوس
1401/6/2 10:15:07

سیستم پیرولیز PYROLISIS SYSTEM یکی از معضلات زیست محیطی وجود آلاینده های با پایه هیدروکربور هاست که ... ه همراه خواهد داشت. امروزه در جهان صنعتی، با استفاده از سیستم پیرولیز موفق به تجزیه و استحصال سوخت ا

پیرولیز لاستیک و پلاستیک به گازوئیل 09120130778

پیرولیز لاستیک و پلاستیک به گازوئیل 09120130778

ایران گازوئیل
1402/3/27 13:14:39

پیرولیز لاستیک و پلاستیک به گازوئیل روغن پیرولیز محصول نهایی لاستیک ضایعاتی و پیرولیز پلاستیکی است، ... آیند تبدیل لاستیک یا پلاستیک زباله به سوخت نفت هیچ آلودگی و زباله‌های جامد وجود نخواهد داشت. محصول ن

دستگاه بازیافت لاستیک به گازوییل

دستگاه بازیافت لاستیک به گازوییل

ونوس صنعت
1401/4/30 14:38:45

از معضلات زیست محیطی وجود آلاینده های با پایه هیدروکربون میباشد که به علت زمان طولانی برای تجزیه ... ت و صرفه جوئی مادی و ... خواهد شد. در جهان صنعتی، نیز توانسته اند با سیستم پیرولیز مواد پلاستیکی و ت

پاک کننده نوار نقاله

پاک کننده نوار نقاله

برسام پلیمر
1403/1/27 21:29:56

برسام پلیمر تولید کننده انواع قطعات پلی یورتان معمولا بلت کلینر ها از نوع لاستیک، تفلون و پلی یورتان ... رتان با درجه سختی متفاوت ساخته می شود و این حالت لاستیکی باعث می شود در برخورد بلت کلینر با تسمه نوا

اخذ جواز تاسیس، ارزیابی و تهیه مطالعات امکانسنجی

اخذ جواز تاسیس، ارزیابی و تهیه مطالعات امکانسنجی

مهندس تـألّـهی
1402/8/13 18:12:18

تهیه پیش طرح و طرحهای توجیهی اقتصادی، فنی و مالی جهت ارائه به بانکها،سازمانها،مؤسسات مالی و اعتباری ... استیک رادیال خودرو طرح توجیهی بازیافت لاستیک خودرو طرح بازیافت لاستیک و تولید گرانول لاستیک طرح توجی

خط بازیافت لاستیک به گازوییل (پیرولیز) 09121001056

خط بازیافت لاستیک به گازوییل (پیرولیز) 09121001056

ونوس صنعت
1401/10/10 11:41:39

خط تولید بازیافت و پیرولیز تایر به ضایعات نفتی 09121001056.09124172904 فروش خط تولید پیرولیز لاستیک ... ن دستگاه تولید سوخت از هیدرو کربن دستگاه پیرولیز لاستیک به میعانات نفتی خط تولید شامل بخش های زیر

خط تولید بازیافت لاستیک به گازوییل . بنزین .نفت سفید و فراورده های سوختی

خط تولید بازیافت لاستیک به گازوییل . بنزین .نفت سفید و فراورده های سوختی

ونوس صنعت
1401/10/10 11:41:45

تیوا ماشین سازنده خط تولید بازیافت لاستیک به گازوییل . بنزین .نفت سفید و فراورده های سوختی 09121001 ... سفید و فراورده های سوختی 09121001056..........09124172904 فروش خط تولید پیرولیز لاستیک به هیدرو کر

چسب کموزیل 222,411,211 chemosil

چسب کموزیل 222,411,211 chemosil

شرکت کسری
1396/5/24 13:09:35

چسب کموزیل اتصال لاستیک به فلز Chemosil چسب های کموزیل بهترین سیستم جهت اتصال انواع مختلف الاستومرها ... صال لاستیک به فلز Chemosil چسب های کموزیل بهترین سیستم جهت اتصال انواع مختلف الاستومرها (مانند لاستی

سازنده دستگاه آبکاری فانتا کروم ، آبکاری اجسام

سازنده دستگاه آبکاری فانتا کروم ، آبکاری اجسام

محمود درهمجانی
1398/11/12 10:12:19

تولید کننده دستگاه آبکاری فانتا کروم فانتا کروم چیست ؟ فانتا کروم سیستمی پوششی و نوین می باشد. این س ... تولید کننده دستگاه آبکاری فانتا کروم فانتا کروم چیست ؟ فانتا کروم سیستمی پوششی و نوین می باشد. این س

10000 طرح توجیهی بزرگترین آرشیو در سراسر کشور جدید

10000 طرح توجیهی بزرگترین آرشیو در سراسر کشور جدید

10000 طرح توجیهی
1394/9/24 11:54:43

** تهیه ، تنظیم و ارایه طرح توجیهی Feasibility Study به صورت تخصصی و سفارشی برای احداث کارخانه ، کار ... ** تهیه ، تنظیم و ارایه طرح توجیهی Feasibility Study به صورت تخصصی و سفارشی برای احداث کارخانه ، کار

از كجا می توانم نمونه طرح توجیهی كارخانه دانلود كنم

از كجا می توانم نمونه طرح توجیهی كارخانه دانلود كنم

مهندس تـألّـهی
1402/8/13 18:12:29

مشاهده مجموعه نفیس طرحهاي توجيهي اقتصادی، اشتغال زایی و اخذ وام، نرم افزار کامفار جهت خرید و تهیه طر ... مشاهده مجموعه نفیس طرحهاي توجيهي اقتصادی، اشتغال زایی و اخذ وام، نرم افزار کامفار جهت خرید و تهیه طر

نگارش طرح توجیهی فنی و اقتصادی با نرم افزار کامفار، ارزیابی و تهیه مطالعات امکانسنجی، اخذ وام و تسهیلات بانکی

نگارش طرح توجیهی فنی و اقتصادی با نرم افزار کامفار، ارزیابی و تهیه مطالعات امکانسنجی، اخذ وام و تسهیلات بانکی

مهندس تـألّـهی
1402/8/13 18:12:28

مشاهده مجموعه نفیس طرحهاي توجيهي اقتصادی، اشتغال زایی و اخذ وام، نرم افزار کامفار جهت خرید و تهیه طر ... مشاهده مجموعه نفیس طرحهاي توجيهي اقتصادی، اشتغال زایی و اخذ وام، نرم افزار کامفار جهت خرید و تهیه طر

تهيه مطالعات توجيهی و بیزینس پلن براي ارائه به سفارت

تهيه مطالعات توجيهی و بیزینس پلن براي ارائه به سفارت

مهندس‌تـألّـهی
1402/8/13 18:12:22

تهیه،تنظیم و ارائه طرح توجیهی برای جذب فاینانسور خارجی تهیه گزارش تحلیل صنعت و مطالعات بازار ملی،است ... تهیه،تنظیم و ارائه طرح توجیهی برای جذب فاینانسور خارجی تهیه گزارش تحلیل صنعت و مطالعات بازار ملی،است

نمونه طرح های توجیهی جدید صنایع فلزی + نیروی محرکه (خودرو سازی) تمامی صنایع + طرح های توجیهی صنایع فلزی + نیروی محرکه (خودرو سازی) + راهنمای نگارش طرح های توجیهی

نمونه طرح های توجیهی جدید صنایع فلزی + نیروی محرکه (خودرو سازی) تمامی صنایع + طرح های توجیهی صنایع فلزی + نیروی محرکه (خودرو سازی) + راهنمای نگارش طرح های توجیهی

مهندس تـألّهی
1402/8/13 18:12:17

مرکز تخصصي ارائه ي طرح توجيهي و خدمات صنعتي( پایگاه سه هزار طرح دات بلاگفا دات کام) ارائه دهنده انوا ... مرکز تخصصي ارائه ي طرح توجيهي و خدمات صنعتي( پایگاه سه هزار طرح دات بلاگفا دات کام) ارائه دهنده انوا