پمپ لیو-فروش دستگاه 09391343435 hplc

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
sedighi
آدرس
شهر تهران-
تلفن
09124398501

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروش دستگاه 09391343435 hplc
فروش دستگاه HPLC/خرید کروماتوگراف مایع
کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC) دستگاه کروماتوگرافی مایع
یکی از پرکاربردترین روش‌های کروماتوگرافی است. فرآیند کروماتوگرافی به‌عنوان یک روش جداسازی که شامل انتقال جرم بین یک فاز ساکن و یک فاز متحرک است، تعریف می‌شود. روش HPLC با بهره‌گیری از یک فاز متحرک مایع، ترکیبات یک مخلوط را روی فاز ساکن جدا می‌کند. فاز ساکن می‌تواند مایع یا جامد باشد. ترکیبات ابتدا در یک حلال حل می‌شوند، سپس درون یک ستون کروماتوگرافی تحت فشار بالا جریان می‌یابند. در ستون، ترکروماتوگرافی روشی برای شناسائی و جدا سازی و اندازه گیری مواد است.
از میان تکنیک های جداسازی، کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (High Performance Liquid Chromatography -HPLC)، بیشترین رشد و کارایی را داشته است و سالیانه میلیونها دلار صرف خرید و فروش دستگاههای HPLC در دنیا می شود. علت این رشد را می توان به حساسیت بالا، تعیین مقدار کمی با صحت بالا، قابلیت آنالیز نمونه های غیرفرار و حساس به دما که با تکنیکGC) کروماتوگرافی گازی) امکانپذیر نیستند، نسبت داد. HPLC از دو فاز ثابت و متحرک تشکیل شده است که فاز ثابت ممکن است جامد و یا مایع باشد و فاز متحرک مایع است.
دستگاه و تجهیزات HPLC شامل قسمت های زیر است:
مخازن حلال- موتور یا پمپ- تزریق کننده- ستون- آشکارساز (Detector)
کاربردهای HPLC
کاربرد گسترده آن برای موادی است که در صنعت ، زمینه‌های مختلف علوم و جامعه اهمیت درجه اول را دارند. مثال‌هایی از این موارد عبارت‌اند از : اسیدهای آمینه ، پروتئین‌ها ، اسیدهای نوکلئیک ، هیدروکربنها ، هیدراتهای کربن ، داروها ، ترپنوئیدها، حشره‌کش‌ها ، آنتی‌بیوتیکها ، استروئیدها ، گونه‌های آلی یا فلزکروماتوگرافی مایع با کارایی بالا |
فروش hplc
فروش دستگاه HPLC
خرید و فروش دستگاه hplc
خرید دستگاه hplc
قیمت دستگاه hplc
نمایندگی دستگاه hplc
وارد کننده دستگاه hplc
کاتالوگ دستگاه hplc
دستگاه سری 1200 AGILENT
فروش دستگاه HPLC 1260 اجیلنت | خرید دستگاه HPLC 1260 ساخت AGILENT | قیمت دستگاه HPLC 1260 ساخت کمپانی اجیلنت | نمایندگی اجیلنت در ایران | نمایندگی AGILENT در ایران |ی و گروهی از مواد گوناگون معدنی.کیبات مخلوط از هم جدا می‌شوند و شناسایی ترکیبات موجود در آنالیت را به صورت دقیق انجام می پذیرد.


کد آگهی : 122295
بازدید : 3276
★★★★★★★★★★ 5/ 5 3276
Your رای: