تولید و فروش عمده بوشن-تولید و فروش عمده قطعات و اتصالات مسی ، کویل‌های حرارتی و برودتی

توضیحات آگهی
✸✸✸
صاحب اگهی
واچیک گریگوریان
آدرس
شهر تهران-
تلفن
02177820273
موبایل
09121761281

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کارگاه صنعتی گریگوریان با تولید و توزیع قطعات و اتصالات مسی و همچنین تولید و توزیع کویل‌های حرارتی و برودتی در خدمت مشتریان عزیز میباشد .

از ویژگی‌های کارگاه صنعتی گریگوریان می توان به ضمانت کیفیت محصولات ، فروش عمده و ارسال سفارشات به سراسر کشور اشاره نمود


کارگاه صنعتی گریگوریان سازنده قطعات و اتصالات مسی شامل تولید و توزیع تبدیل، سه‌راهی ، یو و نیز تولید و توزیع زانوی 45 درجه و 90 درجه؛ بوشن و فیتینگ در تهران می باشد .

فروش عمده قطعات و اتصالات مسی و نیز فروش عمده کویل‌های حرارتی و برودتی را از کارگاه صنعتی گریگوریان با کیفیت بالا بخواهید .

کارگاه صنعتی گریگوریان با تولید و فروش عمده زانوی 45 درجه و زانوی 90 درجه و همچنین تولید و فروش عمده فیتینگ و بوشن در خدمت مشتریان در سراسر کشور می باشد .

تولید و فروش عمده تبدیل و نیز تولید و فروش عمده انواع سه راهی با کیفیت با کاربری صنایع و نیز تولید و فروش عمده یو را از کارگاه صنعتی گریگوریان با امکان ارسال سفارشات به سراسر کشور بخواهید .
کد آگهی : 127321
بازدید : 2088
★★★★★★★★★★ 5/ 5 2088
Your رای: