پمپ انتقال-خرید و فروش انواع ایمپلر Impeller

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
قشقایی
آدرس
شهر تهران-تهران:میدان قزوین خیابان قزوین (روبرو دخانیات) - خیابان شهید میرجلیلی - پلاک 61
تلفن
02155405177
موبایل
09121955421
فکس
02155405177

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ایمپلر Impeller

ایمپلر (Impeller) در موتور قایق یک قطعه مهم است که برای انتقال بیشتر آب به موتور استفاده می‌شود. این قطعه معمولاً در پمپ آب موتور است و برای ساخت جریان آب استفاده می‌شود.

ایمپلر به شکل یک چرخ دنده شکل طراحی شده است که هنگام چرخش ، آب را به داخل پمپ می‌کشد و سپس آن را از طریق لوله‌ها به مکان‌های مختلف مانند رادیاتور یا سیستم خنک کننده دیگر منتقل می‌کند. این کاربرد ضمن حفظ دمای مطلوب موتور و جلوگیری از افزایش حرارت و احتمال حرارت‌زایی، همچنین کمک به جلوگیری از آسیب به موتور و افزایش عمر مفید آن می‌کند.

به علاوه، ایمپلر موتور قایق نیز به عنوان قسمتی از سیستم تعادل حرارتی استفاده می‌شود که باعث استفاده بهینه از حرارت درون موتور و حفظ سرمای لازم برای کارکرد صحیح موتور می‌شود.


فروش انواع برندهای ایمپلر در تهران

موتورهای دریایی از انواع مختلفی از ایمپلر واتر پمپ استفاده می کنند، اما برندهای معتبر خارجیی که در این حوزه شناخته شده‌اند عبارتند از:

1. جانسون پمپ ها (Johnson Pumps): این برند یکی از برندهای محبوب و معتبر در صنعت موتورهای دریایی است و انواع مختلفی از ایمپلر واتر پمپ در ارائه دارد.

2. یاماها (Yamaha): یاماها نیز یکی از برندهای مطرح در صنعت موتورهای دریایی است و ایمپلر واتر پمپ های با کیفیت بالایی تولید می کند.

3. ولوو پنتا (Volvo Penta): این برند نیز تولیدکننده موتورهای دریایی معتبری است و ایمپلر واتر پمپ های با کارایی بالا و کیفیت مناسبی را عرضه می کند.

4. مرکوری (Mercury): مرکوری همچنین یکی از برندهای محبوب در صنعت موتورهای دریایی است و ایمپلر واتر پمپ های با کیفیت بالا را به بازار عرضه می کند.

در نهایت، همواره مهم است تا قبل از خرید یک ایمپلر واتر پمپ برند، مدل و سایز مناسب را با دقت بررسی و اطمینان حاصل کنید.


فروشگاه کیهان یدک، مرکز خرید و فروش و واردات ایمپلر موتورهای دریایی

اگر به دنبال ایمپلر موتور اورجینال اصل و با قیمت مناسب هستید و نیاز دارید کیفیت و عمر مفید موتور دریایی خود را بهبود دهید ، فروشگاه کیهان یدک، با بیش از 20 سال سابقه در زمینه خرید و فروش واردات ایمپلر موتورهای دریایی، جهت کمک به شما عزیزان در انتخاب ایمپلرهای با کیفیت به بازار عرضه می‌کند.

ما در فروشگاه کیهان یدک به تمام نیازهای شما در زمینه واردات و تامین برای بهبود عملکرد موتور دریایی شما می‌پردازیم.
ما در فروشگاه کیهان یدک، مجموعه‌ای از ایمپلرهای موتور دریایی از معروف‌ترین برندهای جهان را به شما عرضه می‌کنیم. از جمله برندهایی مانند Johnson, Sherwood, Jabsco, Yanmar و ... .

اصلی ترین مزیت ما ارائه قیمت مناسب در تمامی محصولات می‌باشد. ما با تلاش و همکاری با تولید کنندگان معتبر جهانی کهینه شده‌ایم که بتوانیم محصولات با کیفیتی با قیمت تقلید ناپذیر به مشتریان عرضه کنیم.
ما به شما گارانتی کیفیت و قابلیت استفاده بی‌نقص را در هنگام خریداری ایمپلرهای موتور دریایی تضمین می‌کنیم.

خرید و فروش ایمپلر موتور دریایی در فروشگاه کیهان یدک بسیار آسان است. شما میتوانید به صورت آنلاین اقدام به سفارش و خرید ایمپلرهای مد نظر خود نمایید و ما این ایمپلرها را برای شما در اسرع وقت به سراسر کشور ارسال خواهیم کرد.

قشقایی
تلفن تماس: 02155405177
تلفن : تلفن: 07633449115
همراه: 09121955421 (سعید قشقایی)
همراه: 09123389441 (سروش قشقایی)

وب سایت: https://keyhanyadak.ir/
وبسایت : https://keyhan-yadak.com/
اینستاگرام: https://www.instagram.com/keyhan.yadak.volvo
تلگرام: https://t.me/Keyhaan_yadak
واتس اپ: https://wa.me/989121955421
آدرس: شعبه تهران:میدان قزوین خیابان قزوین (روبرو دخانیات) - خیابان شهید میرجلیلی - پلاک 61
شعبه بندرعباس:سه راه جانبار - روبروی دانشگاه پیام نور - فروشگاه خوزستان یدک

ویدئو: https://www.aparat.com/v/xb8jn

#ایمپلر #فروش_ایمپلر #خرید_ایمپلر #فروشگاه_ایمپلر #فروشگاه_ایمپلر_تهران
کد آگهی : 133118
بازدید : 343
★★★★★★★★★★ 5/ 5 343
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باپمپ انتقال 7 مورد
پمپ خشک کن

پمپ خشک کن

برسام پلیمر
1403/1/27 21:28:55

پمپ برسام پلیمر تولید کننده انواع قطعات پلی یورتان امروزه در بسیاری از صنایع و کارخانه های فرآوری جه ... قطعات پلی یورتان امروزه در بسیاری از صنایع و کارخانه های فرآوری جهت انتقال اسلاری از پمپ استفاده می

پمپ دیافراگمی چیست؟

پمپ دیافراگمی چیست؟

مهدوی
1396/12/16 9:50:05

شرکت وکیوم آسیا پمپ دیافراگمی : امروزه در اکثر صنایع آزمایشگاهها و مراکز تحقیقاتی از این مدل پمپ ... یع آزمایشگاهها و مراکز تحقیقاتی از این مدل پمپ استفاده میشود . از مزایای این پمپ می توان به عدم تماس

پمپ تخلیه بشکه

پمپ تخلیه بشکه

pumppazh
1402/2/31 12:58:24

پمپ مخصوص تخلیه بشکه از بشکه های دربسته 220 لیتری، مخصوص انتقال مواد غلیظو خالی کردن انواع کنسانتره، ... پمپ مخصوص تخلیه بشکه از بشکه های دربسته 220 لیتری، مخصوص انتقال مواد غلیظو خالی کردن انواع کنسانتره،

پمپ آب بادی

پمپ آب بادی

سزپیشگان مرو
1397/4/20 9:29:05

• عدم نیاز به تعمیر و نگه داری • طول عمر بیش از سی سال • تغییر جهت به سمت باد توسط سکان خودکار • ق ... • عدم نیاز به تعمیر و نگه داری • طول عمر بیش از سی سال • تغییر جهت به سمت باد توسط سکان خودکار • ق

پمپ تقویت فشارآب خانگی پنتاکس

پمپ تقویت فشارآب خانگی پنتاکس

پارس اب سازه
1396/6/12 12:09:24

الکتروپمپ های زمینی (محیطی)پنتاکس ایتالیا پمپ تقویت فشارآب خانگیPM45 خود مکش (نیاز به هوا گیری ندارد ... فشارآب سرد و گرم) جنس الکترو پمپ : بدنه چدن،تک پروانه،پروانه برنج،شافت استنلس استیل قدرت پمپ آب PM

پمپ ابارا

پمپ ابارا

boosterkar20 حمیدحسنی
1396/9/28 11:57:45

فروشگاه دنياي پمپ پمپ ابارا از جمله شرکت هاي زير مجموعه کمپاني اباراي ژاپن است که با مشارکت اباراي ... ا باعث ايجاد طيف وسيعي از صنايع به عنوان مشتريان ابارا گشته است. از جمله اين صنايع مي توان به آبياري

پمپ ابارا

پمپ ابارا

boosterkar20 حمیدحسنی
1396/10/19 17:57:16

فروشگاه دنياي پمپ http://worldpump.ir/shop_product/view/864/الکترو-پمپ-سانتریفیوژ-طبقاتی پمپ ابارا ... ته است. از جمله اين صنايع مي توان به آبياري و زهکشي، صنايع غذايي، آب و فاضلاب، تصفيه آب، نيروگاه هاي